Jump to content

Al Meu Cielo :)


madkat

Recommended Posts

Pai da - ce vreau io sa zic - la astia ai mei - nu exista portetrier. Ala E etrierul. In culise e prins doar ghidajul placutelor.

 

@Velican - da, imi trebuie timp de acomodare. Diferenta e enorma.

Edited by madkat
Link to comment

Cutiile au ramas la tzara din pacate - si nu am facut poza la cod. Am cerut etrieri de lanos. Sunt in cutii genuine GM, cu holograma etc.

 

Vazusem o oferta interesanta si pe autodaewoo - cu pachet discuri+etrieri - dar am vrut sa ii vad inainte de a da banii, nu sa ii primesc prin curier.

Link to comment

 

Vazusem o oferta interesanta si pe autodaewoo - cu pachet discuri+etrieri - dar am vrut sa ii vad inainte de a da banii, nu sa ii primesc prin curier.

 

Ai luat o decizie buna. de la nesimtitii aia riscai sa primesti in colet piese SH sau contrafacute pe vreun vapor...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Au trecut 1000+ de km de la operatia pe motor. Totul merge ok, uleiul si apa sunt la locul lor.

Franele sunt excelente, nu am ce sa reprosez, doar ca nu a avut din fabrica asa ceva.

Remediat si sonda de benzina, care mergea din ce in ce mai prost, pana la cadea de tot acul pe opritor - cauza, evident papucul de masa ruginit complet.

 

Am dat o tura si pana pe valea Oltului (urcat cu rucsacul in spate pana la Cabana Cozia) ocazie cu care am mai destelenit motorul - pe autostrada si pe Dealul Negru. Nimic de reprosat, inca mai se poate 170 (pe ceas) si e destul de vioaie in ture. Pare-se ca uleiul GM sintetic 5W40(parca 40) ii prieste. Consumul e ok, ceva mai mic decat inante, probabil si datorita faptului ca rotile nu mai sunt deloc infranate - 7% Bucuresti-Calimanesti (manastirea Turnu) si retur - mers destul de tare.

post-1317-016364100 1289891894_thumb.jpg

post-1317-097358100 1289891910_thumb.jpg

Edited by madkat
Link to comment

Pentru ca asta gasisem decent ca si bani la magazin cand am luat restul de piese pt garnitura de chiulasa, si sa bag SynthS ca ulei "de sacrificiu" nu imi venea ;)

Pe asta il mai tin maxim 1000km si il schimb.

Link to comment

Chiar daca Alpine-urile ovale de pe policioara se auzeau foarte fain, nu imi placeau cum se incadrau.

A durat ceva pana am gasit niste difuzoare rotunde de 16.5 pe care sa le pun in mastile originale. Eram chitit pe pioneer-uri "oldschool" - si saptamana trecuta le-am gasit - la sh, evident.

E vorba de o pereche de TS-G1750 - cu con de polipropilena, si un tweeter mare, montat sub un unghi ciudat. Le-am luat foarte ieftin, pentru ca fara modificari, sunt cam imposibil de montat la majoritatea masinilor.

Le-am adaptat - taiat suportul si montat tweeterul orizontal, prins mecanic si izolat suportul cu silicon. Apoi montarea in suportul original a fost o bagatela.

 

Sunetul este conform asteptarilor, un bass "cald" si medii-inalte foarte clare. Sunet mai "rafinat" decat alpine-urile, si o potrivire perfecta - ca si montaj - cu masina.

post-1317-070438300 1290366541_thumb.jpg

post-1317-023672500 1290366549_thumb.jpg

post-1317-077530900 1290366556_thumb.jpg

Link to comment

Sa-ti incante timpanele sanatos.

 

Adevarul asta e;vrei difuri ok ca pret si calitate cauta ceva mai vechi,model de acum 4-5 ani,astea noi din car4 sau alte cele sant sopirle rau...

 

Stii povestea si cu Sony-urile mele,cele ovale... :thumbl:

 

 

Link to comment

Stiu povestea.

Paradoxal, alpine-urile, chiar daca erau model nou se auzeau binisor, chiar bassul oleaca mai puternic decat pioneerurile. Asta si din cauza ca Pioneer-urile au 50W rms, iar alpine-urile 35W.

S-ar putea sa sune mai interesant amplificate, insa deocamdata nu vreau sa fac pasul asta.

Am vrut sa ma apropii cat mai mult de "oem look" - acum doar cotiera si jantele nu sunt "stock", insa nici una din acestea nu strica aspectul masinii.

Link to comment
  • 3 weeks later...

S-au implinit 2000km de cand am umblat in motor - totul e ok, merge ca inainte, nu manaca ulei, apa ... decat benzina, in limitele decentei.

 

Imi pare acum oleaca rau ca nu am schimbat garnitura de la termostat, daca tot umblasem acolo - la porniri la rece da cateva picaturi de apa, cum se incalzeste motorul se calmeaza.

Am schimbat fisele de la bujii - cele vechi ajunsesera pe la 16-20kohmi, si se simtea la turatii mici. Astea noi (GM) au pana in 10k si clipseaza bine si pe delcou si pe bujii. Sa vedem cat or tine.

Cu ocazia asta am umblat si la avans oleaca - tragea f f bine, dar la turatie mica ezita, lucru deranjant in traficul urban.

 

Fun fact - de cand am schimbat etrierii, tot remarcam, ca la frane usoare, cei din spatele meu se prind destul de tarziu, si se apropie tare de spatele masinii. Intr-o seara parcand cu spatele la un zid, am remarcat ca stopurile se aprind dupa prima treime de cursa a pedalei (treime pe care cu etrierii stock nu se intampla nimic, canci frana) - acum insa, in utilizare normala, rar ajung la jumatea cursei... De sarbatori la tara trebuie sa ma ocup si de asta, imi place masina asa cum e, nu as vrea sa o transforme vreun autobuz in hatchback.

post-1317-000678700 1292170792_thumb.jpg

Link to comment

Da, la fel. Neasteptat de bune rezistentele, mai bune decat aveau de noi cele genuine gm (cica cu cablu packard)

 

mai era o alternativa - ceva bosch parca la 150ron. Dupa experiente cu bujii de cacao bosch, si tot felul de senzori bosch care mi-au facut fguri la alfa, am preferat sa zic pas.

Edited by madkat
Link to comment

Am luat anul trecut un set si merg ca in prima zi, aceasi rezistrenta, si la fel de flexibile, deci sunt OK. PS desi s-ar putea intelege, alea sunt bune in continuare, nu-mi mai trebuie un set sa le inlocuiesc pe acelea de anul trecut.

Edited by argon
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...