madkat Posted January 9, 2011 Author Share Posted January 9, 2011 (edited) Am avut kit de reparatie pentru etrieri, si mi-a ajuns, imi pare rau... Nici eu nu am auzit de pompa defecta, dar poate nu am ascultat destul Oricum joi o sa ma uit - de curiozitate. O sa mai studiez treaba cu supapele - oricum urgen nu e, foarte rar ajung sa incarc masina in asa un hal incat se se simta acest dezechilibru. Repet, la o utilizare normala (sau chiar peste ) franele actuale sunt excelente. Edited January 9, 2011 by madkat Link to comment
Dj_Dark Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Limitatoarele sunt 3/4 la fel ca la cielo. Espero a avut dezechilibru asta de noua, unde coreenii au pus discuri de 256 fata si au pastrat sistemul cu tamburi de la cielo pe spate. Cu masina incarcata blocam fata rapid, inainte ca spatele sa actioneze. Dupa un reglaj la spate se comporta mult mai bine, desfa, curata regleaza spatele dupa care mai vorbim (o sa ramai surprins cat conteaza), nu te hazarda la schimbari de piese inainte sa acorzi intretinerea cuvenita la cele existente. La mine stii cum s-a rezolvat , ceea ce iti recomand si tie daca nu esti multumit dupa curatat/ reglat. Link to comment
madkat Posted January 10, 2011 Author Share Posted January 10, 2011 Mda, as putea sa incerc asta intai - sa studiez inainte CUM se face (stiu ca scrie si pe aici pe undeva, si in plus exista manualul) - am avut (si am) un dispret total pentru sistemul de franare cu saboti, de-asta nu am idee cum se umbla acolo. Probabil in weekend la tara o sa vad ce si cum. Link to comment
Dj_Dark Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 (edited) Ai grija la tamburi, dupa atata timp sigur au facut buza si vor fi dificil de scos, eu l-am ciobit pe unul cu ciocanul asa. Asta daca reusesti sa desfaci surubul intai fara sa folosesti flex-ul . Eu iti recomand sa faci operatiunea pe aproape de un magazin de piese si intr-o zi cand e deschis . La o curatare de-asta eu am reusit sa-mi deslipesc 2 saboti pe o parte si era sa raman cu ea acolo. Edited January 10, 2011 by Dj_Dark Link to comment
madkat Posted January 10, 2011 Author Share Posted January 10, 2011 Ce spui tu imi reaminteste de ce mi-e scarba de sistemul asta. Amintiri de la cazanul de dacie... Atunci intr-un weekend acasa... Ca tot am magazinul relativ aproape. Bine ca mi-ai zis, sa nu raman la 100km de bucuresti cu sabotu' bulit Link to comment
Salex Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Inainte de a recurge la ciocan iti recomand sa slabesti cablul frinei de mina Link to comment
Dj_Dark Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Eu iti recomand punte cu discuri, dupa cum spuneam,nu blocheaza spatele inaintea fetei, e exact ce trebuiesi ce ar fi trebuit pus pe masina din start. Poti lua pompa sh si kit de reparatie... Si la frana tot fiare sunt... La fel si aici, poti sa schimbi ce vrei tu dupa aia daca nu-ti convine (rulmenti, garnituri..etc). Link to comment
Costi VLN Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 M-am interesat despre ce vorbeam ceva mai sus. Am fost si la magazinul de la Dimitrov si am vb tipul cu barba,cel mai in varsta,cine-l cunoaste stie ca are ceva idee despre Daewoo in general. Oricum,ideea e ca se pot monta acesti cilindrii de Nubira,insa sant cam fixi in montaj avand capetele cilindrului mai mari-lungi,adica pistonasele.Din aces motiv necesita tamburi in stare perfecta,fara nici o denivelare,deoarece sabotii vor fi mult mai aproapiati de tambur,implicit frana mai prompta si mai ferma. Acum,de ceva timp ,mai precis de vreo 3 ani,asa am inteles,firma TRW,fabrica cilindrii la acelasi diametru cu cei de Nubira,adica de 19mm,insa cu pistonasele ceva mai inguste,fiind fabricate special pt Cielo,pt a imbunatatii frana spate. Si,se pare ca stiam ceva cand am spus ca va fi oaeres'ce diferenta in franare,cilindrii cu diametrul de 19mm,fata de cei initiali de 17,5mm,avand o suprafata mai mare pe care lichidul actioneaza,forta de impingere a sabotilor v-a fi ceva mai mare,implicit frana ceva mai buna. Acum,eu zic,ca merita montajul. Preturi,ca tot am fost la magazin,cilindrii originali GM,de 17,5mm,39 lei buc,cei TRW de 19mm 49 lei buc iar cei de Nubira 79 lei buc. Link to comment
madkat Posted January 13, 2011 Author Share Posted January 13, 2011 Multumesc de informatii. Cumva si pe tine te intereseaza subiectul? Da, il stiu pe tipul cu barba, pare sa stie ce spune In mod cert nu voi merge pe modelul "fest" pentru ca in mod cert, tamburii de aproape 14 ani si 93k km sunt departe de a fi perfecti. Ideea cu trw-urile e interesanta insa. Inainte de asta, vreau sa incerc ce a propus dj-ul - revizie si reglaj cu ceea ce am acum Link to comment
Mircea Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Of... iar probleme tehnice? E baritai topicul despre frane la Cielo, chiar e nevoie sa discutati asta aici? Va inchipuiti ca un user nou cu probleme la frane va citi intai sectiunea Masina mea si dupa aceia pe cea cu Probleme tehnice? Link to comment
madkat Posted January 14, 2011 Author Share Posted January 14, 2011 Daca nici asta nu e ok sa scriu, atunci cred ca imi puteti inchide topicul asta. Ca de tuningareala sau alte chestii care se accepta nu ma ocup! Link to comment
Dj_Dark Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Stai nenea nu te ambala jesus Mircea doar a sugerat ca informatiile ar fi mult mai utile in topicul tehnic dedicat Link to comment
madkat Posted January 14, 2011 Author Share Posted January 14, 2011 (edited) Da mah, da despre ce cuvant-urat sa scriu aici???? Nu mai scriu si gata. ambreiaj la ambreiaje frana la frane arcuri la suspensii jante la jante garnitura de chiulasa la garnitura de chiulasa ce dracu mai ramane? nimic. Topicuri de tuning de prost gust sau topicuri masini absolut insipide, in care se pun poze cand se mai trage un polish sau se vopseste pe casco. Nu activez pe prea multe forumuri auto - dar pe nici unul nu se cere chiar asa sa fie rubrica "masina mea". Din punctul meu de vedere se poate inchide/sterge acest topic. Edited January 14, 2011 by madkat Link to comment
Costi VLN Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Hai Pisico,nu te ambala.Intradevar,cam strict acest forum si vb ta daca postam toate imbunatatirile la rubricile dedicate,ce kkt sa mai postezi aici. Macar eu am ce posta,mai schimb un surub si mai trag 3 poze,apoi spal tigaia cum mi-o numesc unii si mai trag 5 poze,atat cat mai am voie... Hai,nu te supara,incearca si el sa-si faca treaba cat mai bine. Link to comment
madkat Posted January 14, 2011 Author Share Posted January 14, 2011 Stiu, nu am nimic personal cu Mircea. Din contra. Numai ca in conditiile astea NU mai am ce spune in acest topic. Link to comment
zeneseu Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Numai ca in conditiile astea NU mai am ce spune in acest topic. Las' ca il unim cu al meu si vom scrie alternativ. >- Link to comment
argon Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Ii buns si stricteatea, ca o sa ajunga jurnalele ca pe Daciaclub daca nu Link to comment
Dj_Dark Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 (edited) Da mah, da despre ce cuvant-urat sa scriu aici???? Nu mai scriu si gata. Fa ca mine. Scrii aici ca ti-ai schimbat garnitura , detaliezi in topicul dedicat, si pui link aici . Similar la restul. Si nu-ti lua jucariile da? Edited January 17, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Mircea Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Eu n-am spus sa nu scrieti CE faceti, am spus doar sa scrieti CUM se face unde trebuie... Link to comment
madkat Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 Chestii tehnice nu putem scrie. Masina nu am mai spalat-o de 2 luni, deci n-am ce posta conform . Asa ca postez statistici tampite: Adunand facturile de piese din ultimul an, a rezultat suma de 1250 roni. Care include: Kit Ambreiaj, garnitura chiulasa, distributie plus pompa de apa, cilindru de ambreiaj, etrieri noi de lanos si ulei, antigel etc etc. Decent, pentru niste operatiuni de genul asta, facute la o masina de aproape 14 ani. 2 Link to comment
Costi VLN Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Hai ca nu te-au dus asa mult,fiabile Cielo-urile noastre.Tare-s' curios cat te-ar fi dus la Alfa.aceleasi operatii. Link to comment
madkat Posted May 29, 2011 Author Share Posted May 29, 2011 Mare lucru nu s-a mai intamplat de cand am postat ultima oara. Masina aduna km aproape numai prin oras, motorul e in regula, mai iese la iveala niste rugina de peste iarna, a inceput sa se exfolieze plafonul cate putin... etc etc - chestii normale la o masina de atatia ani. In plan este o revizie a mecanismului de stergatoare parbriz (datorita jocului axului celui din dreapta) si "revizia" de 100k - pe care vreau sa o fac pana in 98k - datorita conditiilor prin care a mers masina de la ultimul schimb de ulei. Si cel mai important - upgrade-ul in urma caruia a castigat 5cp Cass de Nubira 2 OEM, transformat in mp3 player cu redare de pe SD si USB. Practic inlocuita mecanica cu un player sd/usb cu iesire de linie, cu telecomanda. Pastrat look-ul cvasi-oem, insa sunetul e mai bun (4x22 vs 2x25) si renuntare la modulatorul FM. Exista poze si din timpul operatiunii, asta e singura cu aparatul montat. Link to comment
raresvintea Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Ieftin al naibii de intretinut cielo... 1250 lei... Iar ideea cu cass-ul e foarte tare Pacat ca nu ai pastrat butoanele de eject ca sa isi pastreze un aspect cat mai original. Dar modificarea in sine e foarte misto, altceva nu iti mai trebuie! Link to comment
madkat Posted June 1, 2011 Author Share Posted June 1, 2011 Am toate butoanele - cel de eject o sa il pun la locul lui, dar la cele de ff/rew nu am avut ce-i face. Se putea rezolva comutarea cass/radio cu un push-button si afara sa ramana butoanele originale, dar nu am gasit nici unul prin cutiile de piese, si sa mai stau o saptamana cu cassul scos nu voiam. Link to comment
Dj_Dark Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 In plan este o revizie a mecanismului de stergatoare parbriz (datorita jocului axului celui din dreapta) Nu ai ce revizie sa-i faci. Cumpara un ansamblu nou, fara motor e pana in 100 RON si pastreaza-l si pe cel vechi complet in garaj, vei vede mai tarziu de ce Exista poze si din timpul operatiunii, asta e singura cu aparatul montat. Vreau Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now