niki Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 eu la matiz l-am pus in fata (cum te uiti spre bord) suportului de pahar, iar senzorul in bara din fata Link to comment
EVF Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 (edited) hmmm... dificil de pastrat look-ul original daca montezi termometrul pe care l-ai prezentat in foto... cred ca povestea cu climatronicul poate fi rezolvata mai simplu decat cautand piesa prin Uzbekistan... pentru Leganza si cred ca si pe Nubira comercializate in vest, au existat variante cu climatronic... fosta mea masina avea asa ceva... sunt sigur ca nu e chiar usor, dar trebuie sa se gaseasca second, la dezmembrari. Atasez o poza care sper sa iti fie de folos (my ex-car... ufffff...!!!)! off topic P.S. v-ati dat cu masinile pe pista de kart la fest? Edited May 5, 2008 by EVF Link to comment
madkat Posted May 5, 2008 Author Share Posted May 5, 2008 merci de poza climatronicul de nubira, leganza sau tacuma nu cred ca merge - sunt alte principii de actionare a aerotermei anul asta nu - pista era prea ingusta... anul trecut ne-am dat pe circuitul de la Arad cu masinile Link to comment
madkat Posted May 23, 2008 Author Share Posted May 23, 2008 update dupa incercari repetate de gasire a unei locatii ok pentru termometru m-am lasat pagubas... nu imi place cum vine... prefer sa nu stiu temp ext decat sa stric lookul masinii (poate gandesc eu aiurea) asa ca in curand va aparea la pubilicitate un termometru ("> in rest masina merge ca pana acum - poate o curatare de IAC nu i-ar strica - a inceput se se "balmbaie" oleaca la pornirile la rece - pleaca la sfert de cheie dar nu ajunge imediat la turatia de ralanti a mai fost curatat tot de mine acum multi ani... sunt chiar curios ce mizerie voi gasi de data asta ce este interesant e ca a inceput sa se manifeste asa dupa schimbarea furtunelului de recirculare a vaporilor de ulei - care a si coincis cu venirea caldurii - deci mai "putini" pasi ai IAC-ului la pornire... (nu m-am exprimat f bine dar cred ca se intelege ideea) Link to comment
madkat Posted May 30, 2008 Author Share Posted May 30, 2008 update - am gasit bara stabilizatoare de 22, insa am o problema - exista la magazinele de piese daewoo cele doua bucsi de pe bara de 22? - si impreuna cu suportii metalici? nu am gasit decat pentru cea "normala" de 18... nelamurirea asta ma opreste o cumpar... stie cineva sa ma lamureasca? Link to comment
madkat Posted June 10, 2008 Author Share Posted June 10, 2008 (edited) update in w/e am avut ceva timp la tara sa ma ocup si de masina - a fost randul etrierilor si "oalelor" spate spre surprinderea mea erau mai mult murdare decat ruginite m-am felicitat ca am luat o perie de sarma de bormasina, fapt care a scurtat mult din timpul de manopera; vopseaua este o vopsea pe baza de ulei neagra (se vede si in poze) - am optat pentru un look "non-bling-bling" am curatat si vopsit si bratele stergatoareleor (originale) - dar din pacate poze cu acestea nu am a - si chestie naspa... nu am reusit sa desfac unul din suruburile IAC-ului... l-am scaldat in wd-40... sper sa isi faca efectul... Edited June 10, 2008 by madkat Link to comment
Mircea Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Cu surubul ala incearca cand e motorul incins Diferenta de coeficient de dilatatie dintra cel al aluminiului si cel al otelului s-ar putea sa iti fie favorabila Link to comment
madkat Posted June 19, 2008 Author Share Posted June 19, 2008 merci de sugestie... am incercat de cateva ori cu motorul fierbinte... si nimic... in ritmul asta se pileste complet surubul... si sa desfac cu totul corpul clapeta nu vreau (inca) any ideas? Link to comment
Dumitru Cristian Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Superba masina! Felicitari pentru "conservare". Interiorul m-a uimit. Ti-as recomanda daca ai timp si rabdare sa inspectezi caroseria pe dedesubt si unde are un inceput de rugina sa remediezi ca sa scapi de probleme in viitor. Sti cumva daca etrierii au fost vopsiti din fabrica? Link to comment
madkat Posted June 19, 2008 Author Share Posted June 19, 2008 multumesc da, interiorul s-a pastrat incredibil de bine - e drept ca nu a fost lasat sa se murdareasca foarte tare niciodata - il spalam mai des desct exteriorul masinii pe dedesubt m-am uitat acum cateva luni cand i-am facut distributia - si a fost urcata pe elevator - rugina nu prea are - mai mult superficiala unde am mai "atins" prin peregrinarile mele pe munte - si am tot urmarit-o in ultimii ani - tabla originala se pare ca a fost foarte buna, avanseaza greu rugina in ea; unele retusuri i-am mai facut... nu ma lasa timpul (sau lipsa lui) sa ma ocup cat as vrea de ea... tamburii spate au fost voopsiti - etrierii nu mi-am dat seama dar mi-a parut ca nu, doar protejat metalul cu alt aliaj (electrostatic probabil) - e posibil s ama insel totusi... dupa 11 ani nu se mai cunostea mare lucru... Link to comment
madkat Posted July 1, 2008 Author Share Posted July 1, 2008 update am scris si in topicul cu Transfagarasanul despre excursia pe acel traseu - totul bine si frumos - doar niste mici ezitari ale ambreiajului (circuitul de comanda) dupa spusele lui Ovi_jer posibil lichid vechi... o sa ii dau de cap in w/e sper doar o poza pun... o pauza pe drum la urcare, dupa cetatea Poenari, inainte de Vidraru Link to comment
madkat Posted September 8, 2008 Author Share Posted September 8, 2008 (edited) Dupa 2000 de km in concediu, variind de la drumuri de munte parcure in tr 1 sau 2, pana la drumuri pustii printre podgoriile Dobrogei si asazisa autostrada, parcursa si cu tronsoane de 170-175 kmh, timp in care masina s-a comportat ireprosabil, readaucandu-mi aminte cat de comod poate fi de condus un Cielo de 11 ani; a venit vremea sa ii acord si ei ceva atentie. asa ca weekendul ce a trecut l-am petrecut spaland, curatand, plisand, si remediind mici probleme: - am gasit loc pentru extinctor (care se balabanea prin portbagaj) - cu ajutorul uneli cureluse cu arici prinse de mocheta originala - am remediat un zgomot care aparut la una din boxele fata, si deconectata legatura prin pozitii a ceasului (datorta varstei, afisajul e ceva mai palid, si ziua cu luminile aprinse nu se vedea mai nimic) - evident, ocupatia de zi de zi a unui adevarat posesor de Cielo - gresarea antenei - spalare temeinica, curatare urme insecte si bitum (cu solutii dedicate) si polisare "manuala" cu niste carpite speciale DuPont - polish "bland" dar cu un efect destul de interesant. - inspectare pe dedesubt - nu exista rugina - doar conductele de carburant arata destul de "obosite" - o sa ma pasca o schimbare in scurt timp va plictisesc cu cateva poze: Edited September 8, 2008 by madkat Link to comment
cris06 Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Ma bucur pt. grija ta fata de masina. Dealtfel, cred ca e una dintre cele mai bune prietene ale tale . O mica remarca: ce faci cu stingatorul montat in fundul portbagajului ? Doamne fereste, la o urgenta te apuci sa arunci bagajele sa-l scoti de acolo? Link to comment
Dj_Dark Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Eu am renuntat la antena definitiv din acelasi motiv. Apropo, de cate ori ai pierdut "bucsa" aia de plastic din capul motorului? . Link to comment
madkat Posted September 11, 2008 Author Share Posted September 11, 2008 @cris - locul ala imi este f accesibil langa imi tin si geanta de scule in mod normal, si nu am avut niciodata probleme sa ajung in coltul ala si da, tin destul de mult la masina asta - inca nu e nevasta-mea geloasa pe ea... dar nu mai are mult in unele momente @Dj_dark - bucsa aia am pierdut-o o data acum cativa ani si am inlocuit-o cu una de la o electrica no-name care o tineam pentru piese - de atunci sunt atent "> iar inlocuirea... ma gandesc de fiecare data cand da rateuri sa o desfiintez, dar doua motive ma opresc: receptia excelenta cu ditai batzu', si efectiv imi place gadgetul asta arhaic Link to comment
Dj_Dark Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 De placut si mie imi place insa e cam costisitoare, eu i-am inlocuit "batul" si mi s-a curbat de la sine, am presupus ca din cauza curentului de aer in mers. Am optat pentru una electonica dar nu sunt multumit. Cea mai buna receptie am observat-o cu "bat" sus pe cabina, cum au majoritatea masinilor acum. Nu e prea frumos dar...utilitatea. Ti-am trimis PM. PS. Cu nevasta o mai patesc si eu . Link to comment
madkat Posted September 11, 2008 Author Share Posted September 11, 2008 (edited) am raspuns la PM pana acum nu am bagat nici un ban in ea (doar tonele de ulei si wd-40 poate) - batul nu l-am schimbat niciodata - iar curbarea a aparut si la mine... insa nu e atat de pronuntata cat sa mearga greu segmentii electronica am avut pe matiz - si era cam porcarie... am alta idee care poate o sa o implementez,, inspirat de la Alfa - antena "formata din" dezaburirea spate, cu adaugarea unui mic amplificator. Daca imi pica in mana un amplif de 156 de la dezmembrari - poate incerc Edited September 11, 2008 by madkat Link to comment
madkat Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 update: am mai schimbat o fisa de bujie - ultima care ramasese din setul original - si avea la momentul schimbarii restului fiselor rezistenta de 4kohmi fata de cea noua - ce a avea un rusinos 11kohmi... - dar de cateva saptamani efectiv se intrerupea... oricum iubesc metoda de "anuntare" a problemelor la aprindere prin zbuciumarea haotica a turometrului ) in schimb a aparut o dilema... in familie a aparut deja a 3-a masina - in persoana unui golf benzinar (masina de firma) - si cu 3 masini este absolut aberant sa stau... si in momentul de fata nu stiu pe care sa o dau... pe deoparte Alfa - masina de we, excelenta de cox, un deliciu pe serpentine, consum mult mai mic (deh, tractor) si pe de alta parte Cielo... masina extraordinar de comoda de condus, foarte placuta, care in ciuda celor 11ani se tine excelent, arata bine , nu mi-e nicidecum rusine cu ea, nu m-a dezamagit niciodata - si poate ajunge in locuri unde golful si mai ales Alfa nu pot decat sa viseze multi mi-au zis din prima sa dau Cielo... dar dupa ce au inteles ce inseamna masinuta asta pt noi... deja nu au mai putut sa imi dea o sugestie... imi vine sa fac si un topic pe tema asta... dar decizia cred ca tot eu va trebui sa o iau ("> Link to comment
Dj_Dark Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Eu zic sa dai si alfa si cielo si sa-ti iei o leganza pe care sa ti-o aranjezi tu cum trebuie Si asa ramai si in clubul surubarilor daewoo . Link to comment
madkat Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 te-ai gandit pe-aproape ... chiar leganza nu... e prea limuzina insa o Nubira 1 n-ar fi de lepadat - necazul e ca buna la sh nu gasesc... si argintie cum as vrea eu, si nemanarita la km, nu de la samsar, nu break... etc... Link to comment
madkat Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 mda, decizia a fost luata tin pana la urma Cielo - deja este a 4-a masina careia "ii rezista" poate unii ma considerati dus cu pluta... unii poate nu... dar in anii astia ne-am atasat foarte mult de woo-ul asta deci ma veti vedea in continuare pe aici Link to comment
EM!L Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 He-he, allroad-ul a învins again Link to comment
madkat Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 (edited) "> da... a invins din nou ... sper sa inving si eu amaraciunea aia de surub de la IAC Edited October 21, 2008 by madkat Link to comment
EM!L Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 poate unii ma considerati dus cu pluta... unii poate nu... dar in anii astia ne-am atasat foarte mult de woo-ul asta Pfff, acum văd cum arată Alfa. Pe topicul de Bursă. Man, te înteleg că te-ai ataşat de Cielo, dar... primele 3 litere ale user-ului te descriu perfect Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now