escape Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Problema: Am accelerat mai tare un pic sa depasesc o alta masina si brusc motorul se tureaza la maxim si ramane blocat asa (fara ca pedala de aceleratie sa fie apasata) am oprit motorul m-am amuitat si nu observat nimic neobisnuit, am pornit motorul la fel foarte turat (mergeam cu 60 fara sa aceelerez zici ca eram pe pilot automat ) am ajuns acasa am verificat socul automat, furtunasele de la socul automat sa nu fie infundate...si nimic acum cand pornesc, porneste si se tureaza de trezesc toata parcarea, vineri o duc la doctor da parca nu l-as lasa sa bage mana pe la carburator (am eu un fix) Astept sfaturi!!! Link to comment
Kinetix Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 (edited) Deschide capota, uita-te si verifica manual daca clapeta de acceleratie are cursa normala. Sa nu se fi blocat cablul de acceleratie in camasa lui. Chiar daca socul automat ar fi activat, tot nu cred ca poate rula masina cu viteza aia... Edited March 12, 2008 by Kinetix Link to comment
escape Posted March 12, 2008 Author Share Posted March 12, 2008 Cablul a fost primul pe care l-am verificat ("> da nu e de la cablu, ma gandesc sa nu aibe un jiglor infundat si nu trage aer, intra numai benzina si sta acecelerata! off Link to comment
tolin Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Cu amestec bogat, motorul moare (se inneaca, in limbaj de autobaza). Link to comment
_escu Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 ...Si oricum aerul nu prea trece prin jiclor, nici macar la tico Problema ta e ca ti-a ramas clapeta de acceleratie blocata in pozitie deschisa. Mai mult ca sigur. Link to comment
Lamer Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Vezi cum e si servofrina. Daca e tare, inseamna ca iti trage aer fals pe dupa carburator. Link to comment
_escu Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Daca ii tragea aer fals pe la servofrana i se oprea motorul din lipsa de depresiune la jiclor - deci motorul nu mai putea trage benzina necesara. Link to comment
qpidon Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 incearca sa te uiti in stanga carburatorului ai o capsula acolo cu un arculet. mie imi sarise arcul de acolo cand am accelerat odata tare si motorul ramasese turat la maxim. Link to comment
escape Posted March 13, 2008 Author Share Posted March 13, 2008 (edited) Am verificat si asta si arcul e la locul lui ! Edited March 13, 2008 by escape Link to comment
Kinetix Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Nu cumva masinuta ta e model Euro2? Din ce an e? In caz ca da, s-ar putea sa fie valva IAC de vina, blocata pe deschis. Link to comment
cata30 Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Am avut o problema asemanatoare doar ca la mine se intampla chestia asta temporar, cand incercam eu sa turez motorul prea mult ca sa demarez mai rapid. Am fost la Autonet si s-a rezolvat pe garantie, numai ca tipu care s-a ocupat nu mi-a spus exact ce a avut. Ceva pe la senzorul de la acceleratie cred. Sfatul meu e sa faci o mica vizita la service. La mine s-a rezolvat in 15 minute. Link to comment
_escu Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Cata, dar tu nu ai carburator la Matiz... Link to comment
cata30 Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 ) ) Sorry, m-a luat valul ... Link to comment
escape Posted March 14, 2008 Author Share Posted March 14, 2008 Am fost azi la doctor cu ea am gasit un mecanic care se pricepe foarte bine la daewoo se pare ca problema a fost din cauza cablului de reglaj al aerului era rupt dar nu se vedea din cauza ca este acoperit de un furtun, m-a atentionat ca am unblat la surubelul care regleaza socul automat se pare ca nu e indicat Link to comment
tolin Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Nu-i indicat sa umbli la ceva pe care nu-l stapanesti. Link to comment
Kinetix Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 escape, e ciudat ce ti-a spus mecanicul... In primul rand, ala nu e cablu de reglaj aer, ci e cablul surubului de reglaj amestec la ralanti. Chiar daca era rupt, el e important doar cand incerci sa reglezi surubul, nu in mers (deplasare) pe sosea. In al doilea rand, turarea motorului nu are legatura cu reglajele tale. Parca spuneai ca s-a turat accidental dupa ce ai accelerat brusc. Reglajele sunt alta poveste. Totusi, nu ai raspuns la intrebarea pusa mai inainte. Link to comment
Kinetix Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 (edited) Ei, prietene, ai rezolvat problema sau inca nu? Nu ne spui si noua secretul? Sugestia cu acel cablu al surubului de amestec mi se pare irelevanta... Edited March 17, 2008 by Kinetix Link to comment
maverick Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 e, aici e ceva interesant. am patit si eu asa ceva cnd turam motorul prea tare, ramanea blocat turat incat ma speria si stateam cu ambreiajul calcat sa nu zboare. am patit asta de cateva ori dar si-a revenit singura, tot ce am putut eu face in trafic a fost sa schimb intr-o viteza mai mica si sa las usor ambreiajul. nu am reusit sa aflu despre ce e vorba cu toate ca sunt si eu curios. astept si eu raspunsul multumesc 1 Link to comment
closchkutza Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie. Link to comment
Mircea Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Ce va mai place sa le amestecati! Ce-are Tico - carburator cu Matiz-Injectie, senzori etc? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now