Jump to content

Motorul Blocat Turat


Recommended Posts

Problema: Am accelerat mai tare un pic sa depasesc o alta masina si brusc motorul se tureaza la maxim si ramane blocat asa (fara ca pedala de aceleratie sa fie apasata) am oprit motorul m-am amuitat si nu observat nimic neobisnuit, am pornit motorul la fel foarte turat (mergeam cu 60 fara sa aceelerez zici ca eram pe pilot automat X( ) am ajuns acasa am verificat socul automat, furtunasele de la socul automat sa nu fie infundate...si nimic acum cand pornesc, porneste si se tureaza de trezesc toata parcarea, vineri o duc la doctor da parca nu l-as lasa sa bage mana pe la carburator (am eu un fix)

Astept sfaturi!!!

Link to comment

Deschide capota, uita-te si verifica manual daca clapeta de acceleratie are cursa normala. Sa nu se fi blocat cablul de acceleratie in camasa lui.

Chiar daca socul automat ar fi activat, tot nu cred ca poate rula masina cu viteza aia...

Edited by Kinetix
Link to comment

incearca sa te uiti in stanga carburatorului ai o capsula acolo cu un arculet. mie imi sarise arcul de acolo cand am accelerat odata tare si motorul ramasese turat la maxim.

Link to comment

Am avut o problema asemanatoare doar ca la mine se intampla chestia asta temporar, cand incercam eu sa turez motorul prea mult ca sa demarez mai rapid.

Am fost la Autonet si s-a rezolvat pe garantie, numai ca tipu care s-a ocupat nu mi-a spus exact ce a avut.

Ceva pe la senzorul de la acceleratie cred.

 

Sfatul meu e sa faci o mica vizita la service. La mine s-a rezolvat in 15 minute.

Link to comment

Am fost azi la doctor cu ea am gasit un mecanic care se pricepe foarte bine la daewoo se pare ca problema a fost din cauza cablului de reglaj al aerului :uff: era rupt dar nu se vedea din cauza ca este acoperit de un furtun, m-a atentionat ca am unblat la surubelul care regleaza socul automat :( se pare ca nu e indicat

Link to comment

escape, e ciudat ce ti-a spus mecanicul...

In primul rand, ala nu e cablu de reglaj aer, ci e cablul surubului de reglaj amestec la ralanti. Chiar daca era rupt, el e important doar cand incerci sa reglezi surubul, nu in mers (deplasare) pe sosea.

In al doilea rand, turarea motorului nu are legatura cu reglajele tale. Parca spuneai ca s-a turat accidental dupa ce ai accelerat brusc. Reglajele sunt alta poveste.

Totusi, nu ai raspuns la intrebarea pusa mai inainte.

Link to comment

Ei, prietene, ai rezolvat problema sau inca nu?

Nu ne spui si noua secretul? Sugestia cu acel cablu al surubului de amestec mi se pare irelevanta...

Edited by Kinetix
Link to comment

e, aici e ceva interesant. am patit si eu asa ceva cnd turam motorul prea tare, ramanea blocat turat incat ma speria si stateam cu ambreiajul calcat sa nu zboare.

am patit asta de cateva ori dar si-a revenit singura, tot ce am putut eu face in trafic a fost sa schimb intr-o viteza mai mica si sa las usor ambreiajul.

nu am reusit sa aflu despre ce e vorba cu toate ca sunt si eu curios.

astept si eu raspunsul

multumesc

  • Like 1
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...