Doru Posted July 20, 2004 Share Posted July 20, 2004 Daca avem membri prin Constanta un sfat de unde am putea alimenta pe litoral ar fi bine venit caci in mod sigur nu ma pot duce si intoarce cu un singur plin din Bucuresti. Daca vii in Constanta prin Cernavoda, intri in oras si mergi pana la primul semafor unde faci dreapta, treci un pod si la urmatorul semafor, dupa intersectie pe dreapta dai de OMV. De acolo alimentez eu de obicei. Pentru MOL tot la primul semafor intalnit, poti merge inainte cam 1,5Km si undeva pe stanga vezi statia sau la stanga si cam dupa 1km tot undeva pe stanga o alta statie MOL, ambele foste Shell. Link to comment
body Posted July 23, 2004 Share Posted July 23, 2004 Mai fratilor , si la noi in Ploiesti benzina de la shell e de kko . In 96 97 nu mai stiu exact cand am pus rez plin ( pe vremea aia aveam o dacia ) .Noroc ca la masinutza aia ii pusesem eu un filtru decantor din alatip pahar care se curata. A trebuit sa plec la bucuresti si numai eu stiu ce am patit . A trebuit sa opresc la fiecare 10 km sa golesc de apa filtru de benzina.Si in plus facea saraca masinuta cam ca migurile alea care se prabusesc.Asa ca eu nu am mai pus niciodata de la shell.Acum pun de la rompetrol si lukoil unde sincer sa fiu mi se pare foarte buna benzina. AAAA, cam in acelasoi interval de timp a pus benzina si un amic , tot de la shell , si a trebuit sa dea rezervorul joj ca sa scoata apa din el ! Bafta Link to comment
mongoose Posted July 23, 2004 Share Posted July 23, 2004 Sa imi dau si eu cu parerea despre calitatea diferitelor benzinarii. Deoarece salupa mea are catalizator merge cu benzina fara plomb. K regula alimentez de la OMV. Am citit cam peste tot ca e f. buna si o folosesc pe scara cea mai larga. Am mai citit eu pe ici pe colo despre Lukoil si curiozitatea m-a facut sa incerc sa vad despre ce e vorba. Am oprit cand plecam spre Piatra Neamt la o benzinarie si tipul de la pompa mi-a ecomandat benzina cu CO98. Super Euroluk parca ii zice. Anyway, l-am crezut ca e buna si am alimentat. Rezultat = prima data cand am atins 180 km/h. Si mai aveam pedala. Si manca masinuta mea pamantul de bine ce fugea. Si avand in vedere ca am mers cu o medie de vreo 160 km/h, consumul a fost incredibil de mic. Practic cu benzina CO95 mergand la 100-110 am scos acelasi consum. Nu sunt date fixe, sunt doar observatii nu am avut cum sa probez exact. Dar asta a fost impresia generala. Am avut apoi o problema pe autostrada, mergeam cu 4 persoane in masina pe o canicula nashpa, 160 km/h, aer conditionat mergand la greu si motorul mi s-a oprit in mers. Am tras pe dreapta si m-am invartit vreun sfert de ora nestiind la care service sa sun prima data. Pana la urma un prieten care mergea cu mine mi-a zis ca deschid busonul de la benzina, poate s-or fi format aburi. Dupa ce l-am deschis a luat-o. Cert este ca eu m-am speriat crezand ca de la benzina de 98 a fost problema si astfel am revenit la cea de 95. Consumul a crescut evident, 14 in oras, 9-10 afara. Intre timp m-am convins ca e poisibil sa nu fi fost de la benzol toata tarasenia aia, pur si simplu a cedat un senzor de la temperatura. Asa ca ieri am revenit la benzina CO98. Am fost la o statie OMV si nu aveau decat de 100 la 35k. Le-am zis pas si m-am dus la un Lukoil. Astia erau patetici, cica supereuroluk inca nu bagase la ei. Le-am zis si astora pas. Nu am mai avut chef sa preumblu si asa ca am tra eu catinel la un MOL de prin zona de unde stau si am alimentat cu benzol de CO98 de la ei. Rezultat = super dinamicitate si motricitate Benzina de 98 chiar are efecte benefice asupra performantelor motorului meu. Am alimentat pana acum de la Lukoil, Mol si OMV cu asa ceva. De fiecare data a mers mai bine vizibil, fara placebo & stuff. Cu CO95 niciodata nu am reusit sa accelerez k lumea in plaja 130-160. Mergea k melcu. Acum rupe pamantul. O sa ma interesez la greu daca pot avea probleme cu supapele din cauza benzinei cu CO prea mare. In rest, pentru topicul, asta recomand saluparilor cu motoare asemanatoare sa bage benzina cu min CO98. Si apoi sa vina sa zica impresii aici. O sa fac si consumul in oras, daca iese de 12 m-am scos exact cu aceiasi bani k la CO95, dar cu super demaraje si reprize. Amen. Link to comment
iuzar Posted July 24, 2004 Share Posted July 24, 2004 As baga si eu MOL dar mi-e lene sa ma duc pina la Apaca...stitivreuna in zona Pantelimon, Muncii, Obor...chiar Dristor? Link to comment
brusli Posted July 24, 2004 Share Posted July 24, 2004 am bagat din greseala petrom euro3 fp 28500rol/l.vedeti la consum... Pai tu nu ai carburator?Deci nu bagi de-aia cu plumb?Dar eu daca am injectie dar n-am catalizator(scrie in carte sa bag cu pb), pot baga euro 3? am carburator dar bag only petrom...de la pompa cu coada mai mica . am mai scris numai anumite[/size] statii petrom Link to comment
razvani Posted July 24, 2004 Share Posted July 24, 2004 De cind am masina (2 ani) am bagat benzina cu plumb ca si cei dinaintea mea. Ce se intimpla daca trec pe benzina FARA plumb. Am auzit chiar si de la mecanici ca benzina fara blumb este mai buna pentru motoare. Se intimpla ceva daca trec pe benzina fara plumb? Trebuie sa fac ceva la masina atunci cind schimb tipul combustibilului? Link to comment
mdascalu Posted July 28, 2004 Share Posted July 28, 2004 Nu este nici o problema. Eu am un Cielo Korea si de cand a aparut benzina fara plumb numai de asta folosesc. Nu am avut nici o problema. Link to comment
panzer Posted July 29, 2004 Share Posted July 29, 2004 La Lukoil s-a făcut 28100 lei litrul de Premium standard, dar tot o prefer în locul OMV-ului. Pai tu cu premium, eu vorbesc de 95 fara plumb + aditiv. O sa incerc un 98 de la Rompetrol pt concediu mai ales ca dupa ultimul plin de la OMV merge cam in "trepte" iar putere cam canci. Merci baietilor din Constanta: le-am localizat pe harta. Link to comment
VAXXi Posted July 29, 2004 Share Posted July 29, 2004 Mi-au dat şi mie ăştia de la RomPetrol o hartă cu staţiile RomPetrol din ţară, şi pe spate e o explicaţie cu tipurile benzinelor vândute de ei. Sunt 4 benzine şi 2 motorine. Au un tip de CO95 fără plumb, care se recomandă autoturismelor cu carburator şi/sau fără catalizator, un alt CO95 fără plumb pentru cele cu catalizator, şi una de 98 recomandată pentru "performanţă". Al 4lea tip l-am uitat, era neinteresant . Cred c-o să-ncerc şi eu un plin de 98, să vedem ce se schimbă. Link to comment
cchrism Posted August 7, 2004 Share Posted August 7, 2004 Am zis si eu sa incerc azi benzina de 98 de la MOL fiind indemnat si de parerile pozitive de pe forum si de lozurile castigatoare (deh, marketingu'). Concluzia: trage ceva mai bine la turatii joase, mai ales cu A/C-ul pus. Avand in vedere ca la OMV s-a facut 27190 benzina de 95 cred ca o sa trec pe MOL98. Pentru 75k in plus la plin merita, ca la OMV de vreo 2-3 saptamani se scumpeste benzina cu 100 lei / saptamana. Link to comment
valy Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 ...eu am folosit dintotdeauna SHELL V-POWER...si merge struna...vio recomand ...dar mati bagat la idei.. S"> cred ca ma dau pe LUKOIL sa MOL(98)..cemi recomandati din astea doua(LUKOIL,MOL) Link to comment
valy Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 As baga si eu MOL dar mi-e lene sa ma duc pina la Apaca...stitivreuna in zona Pantelimon, Muncii, Obor...chiar Dristor? <{POST_SNAPBACK}> Benzinarie MOL in cartierul titan...mai exact la Nicolae Grigorescu(mai jos un pic de dristor) unde e piata salajan intrebi de supermarket BILLA si langa ea e un MOL.. Link to comment
Megaherz Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Este un MOL si la Dristor. Pe strada care leaga Dristor de Bobocica (Vitan). Imi scapa numele. Link to comment
tolin Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Pentru 75k in plus la plin merita, ca la OMV de vreo 2-3 saptamani se scumpeste benzina cu 100 lei / saptamana. Calculele acestea sa le faci dupa ce parcurgi aceeasi distantza cu ambele benzine. Cu benzina de 98 am avut cel mai mare consum, pe ansamblu am cheltuit cu 43% mai mult. Singura placere a fost ca ma uitam la ceilalti prin oglinda. Link to comment
NFS Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 As baga si eu MOL dar mi-e lene sa ma duc pina la Apaca...stitivreuna in zona Pantelimon, Muncii, Obor...chiar Dristor? E una in Colentina, aproape de Europa. Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Mai e una pe soseaua Fundeni, vis-a-vis de Spitalul Fundeni. Link to comment
Esperatul Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 http://www.molromania.ro/romana/localizare...tii/_bucuresti/ Link to comment
smart_ass Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 @Este un MOL si la Dristor. Pe strada care leaga Dristor de Bobocica (Vitan). Imi scapa numele.@ Ramnicu Valcea se numeste strada. Iar ala de langa Salajan e pe str. Postavarului Link to comment
valy Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 vreau sa spun ca nici o benzina nu se compara cu cea de la statiile OMV...am bagat azi de 500mii..cu rezervorul aproape gol si sincer parca trage mai bine...nush ..parca merge mai fin motorul..nici un pic de zgomot fata de V-power..shel...e tare rau benzina vio recomand dupa mine si multi alti e NUMBER 1...am vb cu un angajat de acolo si cica OMV ar avea benzina numai de import Austria.. eu folosesc pe cea fara (pb evident) ...am uitat cum se numeste .. oricum e ceva cu 100..nu cea 95 Link to comment
john Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 (edited) Te cred, din cate am inteles OMV si MOL 100 ar fi singurele tipuri de benzina importate desi nu poti sa ai incredere nici in astea ca esti in Romania. Eu am pus de curand de la un Lukoil benzina de 500k (btw sunt aproape pe rosu si am facut 150km ("> WTF, acum o luna macar stateam langa masina 10 minute pana curatam de zapada & stuff). Am pus de acolo pentru ca statia e noua si m-am gandit ca au rezervoare curate si/sau noi. Aviz amatorilor : statia respectiva se afla langa spalatoriile de pe Brestii. Daca as locui in Timisoara cred ca as fi in stare sa fac plinul de 95 in Ungaria in loc de 100 in ro. Edited March 15, 2005 by akaionut Link to comment
panzer Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 vreau sa spun ca nici o benzina nu se compara cu cea de la statiile OMV...<{POST_SNAPBACK}> Sa faci mata un schimb de filtru de benzina dupa ce ai alimentat de la OMV 95 si dupa aia sa vorbesti! Sa stai cu o herghelie de cai pe un 1.5 dohc sa vezi cum trec daciile 1300 pe langa tine si apoi directia tot la OMV... Io m-am lecuit! Ma rog fiecare cu fierul lui! Link to comment
Esperatul Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 (edited) Gata , m-am inarmat si eu cu o canistra de 5 litri din carrfour. Desi scrie max 5 litri, a intrat in ea 5.5 litri in cap. O sa incerc sa trec pe la majoritatea benzinariilor din sectorul 2 si 3. Pret 150 de mii Edited March 16, 2005 by Wichedcoder Link to comment
zoosy Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 perfect... tine-ne la curent... o sa imi iau si eu cand iau salariul una de 5L si o sa merg pe la benzinariile din sectoarele 4, eventual 5 Link to comment
Shenck Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Haideti sa facem topic separat doar cu masuratorile Benzinaria in caza si pastrati si bonurile Le string eu cu o lista / nume si semnaturi si ma duc la OPC. Link to comment
zoosy Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 asta am zis si eu (nu mai stiu exact pe de topic) sa vedem exact si ce benzinarie si ce pompa (ca e posibil sa fie doar una masluita) ne trage in tzapa. eventual sa punem si pompele care sunt ok (5L de benzina in canistra de 5L - poate o eroare acolo de 100-200 ml). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now