Jump to content

Zgarieturi superficiale


NFS

Recommended Posts

@zbardoiul ai dreptate dar am mentionat ca in anumite situatii se poate folosi. Acum depinde de mana , zgarietura , stare generala vopsea etc. E mai greu pe forum fara sa vezi concret ce si cum. Am incercat sa ajut si eu cum pot , de aici din fotoliu.

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am auzit ca ar exista o metoda de indreptare a indoiturilor(infundaturilor) cu un fel de ventuze prin service-uri.Stie cineva vreun astfel de service in B sau CT si eventual cam cat costa.Mi-a sarit un copil de pe garaj pe plafon si l-a infundat cca 20 cm.sau poate exista alta metoda,nu vreau sa desfac capitonajul interior ptr asta.

Edited by iulyan
Link to comment

Am si eu o problema: pe capota mi-au aparut doua infundaturi micute( cea mai mare dintre ele cam cat degetul mare de la mana) de la pietre incasate de la colegii de trafic :rambo: . Vopseaua este intacta. Una dintre ele, cea mai vizibila, este pe marginea de jos a capotei iar cealalta un pic mai sus. Cum as putea sa le scot, fara sa trebuiasca vopsita capota(fara chit si alte alea), ca ma enerveaza la culme?

Edited by closchkutza
Link to comment

Da este ok. Ceva de genul acesta fac tinichigii. Incalzesc cu autogenul dupa care aplica repede o carpa umeda. Totusi chestia asta functioneaza bine (cred) pe infundaturi mai extinse ca suprafata (si in filmulet este de cca. o palma) pe o infundatura mica nu cred ca o sa iasa la fel (posibil deloc). Tabla la astfel de deformari "se lungeste" si este foarte greu sa revina la aceeasi forma (fara a face cute).

In filmulet are si o deformare mica (undeva mai in dreapta langa far - sau ce este ala) aia daca o indrepta ... Eu zic ca genul de deformare din filmulet se indrepta si cu un pumn aplicat pe partea cealalta (normal mai multa munca sa ajungi pe partea cealalta).

In fine sunt sceptic in privinta procedeului la deformari cu suprafata mica .

Link to comment

Sa inteleg ca nu exista metoda de reparat asa ceva? La mine, cea ai mare si vizibila indoitura este aproximativ pe muchia aceea rotunda din partea de jos a capotei, loc greu accesibil pentru a forta din interior. Cealalta infundatura este ceva mai sus, unde tabla este dreapta(nu muchie) dar este foarte mica si mi-e frica sa nu indoi mai rau daca bat cu ceva din interior. Banuiesc ca asta este o problema des intalnita la matiz, avand in vedere unghiul de atac al capotei. Deci, nu a reparat nimeni asa ceva?

Link to comment

Cand am proptit usurel bunatate de "inscris de marca" ce trona pe muchia din spate dreapta intr-un copac ce a crescut cam stramb :) baietii de la "service-ul de firma" au zis ca nu li se permite manevra cu flacara ca nu pot asigura garantia la tablarie. In schimb, mi-au lasat pe interior mii si milioane de lovituri mici. Sato s-a uitat la ele mai bine.

Daca ar fi dupa muschii creerului meu as face ceva pneumatic sau vacuumatic (inca nu m-am hotarat). Dar n-am cu ce :D

Am si eu cateva castane imprimate pe ici pe colo. Dar, cata vreme vopseaua e intreaga si necrapata, iar bubulina e mica, e mai bine sa le las asa! Zis si facut!

Link to comment
  • 2 months later...

Se pare ca sunt abonat la rubrica asta. Am fost si am spalat masina, dupa un drum Bucuresti-Radauti-Bucuresti. Toate bune si frumoase pana am vazut pe capota, jos, sub emblema oficiala, o ciobitura in vopsea, de dimensiunea unui bob de orez, pana la tabla, cadou de la vreun camion in spatele caruia am stat. Scap cumva de ea, sau vopsitorie scrie pe mine?

Link to comment

Eu am casco, masina este relativ noua(are 10 luni). Deci pana la urma, tot la vopsit ajung. Cu riscul de a fi off-topic, stie cineva vreo vopsitorie buna, a vopsit cineva ceva pe la masina in ultimul timp? Daca da, spuneti-mi si mie, ca nu stiu unde sa ma duc.

Link to comment

Frate-meu (cu Tico) a facut pe RCA-ul vinovatului (la Unita) bara spate integral, adica bara noua vopsita in culoarea caroseriei si polish la o zgarietura portbagaj si au iesit de nota 10 as zice.. eu chiar am ramas surprins. A stat langa baieti cateva ore pe toata perioada interventiei. Nu stiu numele service-ului, dar este intr-o zona cu multe hale tehnice (Filaret cred), mai exact in Piata Gara Filaret (pe langa strada Cutitul de Argint). Nu-i fac reclama si nici nu raspund pt calitatea lucrarilor :) Si la service Daewoo, AutoCenter (str Venerei 12) am vazut ca mai au garaje speciale de vopsitorie. Nu stiu preturi la nici unii.. suni si intrebi. Noroc!

Link to comment

Nu este pe spoiler, este pe capota. Daca era pe spoiler o lasam asa, ca nu este mare, dar este pe capota si s-a dus pana la tabla. Daca a vopsit cineva la vreun service, si i-a placut cum s-a lucrat(sa iasa culoarea identica, fara impuritati) spuneti-mi si mie, nu ma intereseaza sa fie ieftin, doar sa fie bun.

Link to comment
Nu este pe spoiler, este pe capota. Daca era pe spoiler o lasam asa, ca nu este mare, dar este pe capota si s-a dus pana la tabla. Daca a vopsit cineva la vreun service, si i-a placut cum s-a lucrat(sa iasa culoarea identica, fara impuritati) spuneti-mi si mie, nu ma intereseaza sa fie ieftin, doar sa fie bun.

 

 

Daca iti spun sa te duci la Autonet o sa ma injuri. :>

Dar eu acolo am vopsit si Matizul si mai nou Kalosu' si a iesit ok.La mine a fost si tabla turtita, nu numai zgarieturi.

Link to comment
...Toate bune si frumoase pana am vazut pe capota, jos, sub emblema oficiala, o ciobitura in vopsea, de dimensiunea unui bob de orez, pana la tabla, cadou de la vreun camion in spatele caruia am stat...

 

Asemenea ciobituri am si eu pe masina. Sfatul meu e sa incerci totusi alte variante in locul vopsitoriei. Eu de curand am facut o remediere a unui defect din fabrica ce a necesitat vopsire si pot sa spun ca nu imi place cum a iesit. Posibil sa fie din vina vopsitorilor, dar locul unde a fost vopsit nu mai este fin. Noroc ca am masina alba si nu se vede diferenta.

Link to comment
  • 2 months later...
  • 5 months later...

Am cateva puncte unde a sarit vopseaua, si vreau sa ma apuc de reparatii.

Vreau sa aplic urmatorul tratament:

1. Acolo unde nu a ajuns la tabla, smirghel fin >1200, chit, smirghel, 2-3 straturi vopsea, uscat minim o zi, polish pasta-chimica, lac, uscat o zi, polish total lichid;

2. Acolo unde a ajuns la tabla inainte de toate smirghel si tratament feruginol.

 

Este gresit ceva? Punctele au 1-2 mm, fara a fi stramba tabla, mai este nevoie si de grund? Nu de alta dar nu cred ca pot incarca atat de mult o suprafata atat de mica.

multumesc

Link to comment
  • 3 weeks later...

post-17346-1212425458_thumb.jpgpost-17346-1212425470_thumb.jpgSalut.

Am si eu o mica mare zgarietura(pe unde vine cricu , la prag dedesubt) dupa cum se vede in picture si ma intreb cat m-ar costa sa o repar la service masina fiind luata de o luna ma gandesc ca daca o repar eu pierd garantia .Problema e ca oricum ar fi..trebuie sa o repar ca sa nu dea rugina.

Edited by zizou
Link to comment

Eu unul nu cred ca vei pierde garantia (daca vei face reparatia singur ).Curata cu un degresant si dai un grund frate ,si mai ales ca nu se vede dai si o vopsea (tu nu ai metalizata ,parca ).Dai cu incredere ca nu o sa observe nimeni.Daca ai dubii ca nu vei face lucru de calitate duo frate in service (chiar si chevrolet ).Mai mult de 100-150 ron nu te costa .Succes.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...