smailmiami Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Sa fi vazut ce i-a patit sufletzelul pe triburile.ro, unde nu se pot folosi diacritice si aparea userul Lauryca. Link to comment
Laurycã Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 (edited) alx, nu ma supar. Si-au mai schimbat si gagicile gusturile, acum coboara din Bmw-uri, Audi, Volvo-uri si Accord-uri toate negre. Edited June 2, 2008 by Laurycã Link to comment
Laurycã Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 Masina a împlinit un an si a avut parte de prima si ultima revizie la dealer. A costat în schimbarea uleiul si filtrelor (mai putin cel de motorina) si a costat 432,00 lei. Cu aceasta ocazie s-a montat si un colier la furtunul de la admisia de aer de la turbo pentru ca din fabrica masinile nu vin cu asa ceva. Probleme nu am avut cu masina in 12500 de km, doar o siguranta arsa de la motorasul stergatoarelor. Link to comment
smailmiami Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 (edited) Deci ... nu prea e fiabila S-o stapanesti sanatos. Edited March 18, 2009 by smailmiami Link to comment
Laurycã Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 Sper s-o tina tot asa, mai ales ca am observat ca si consumul e mai mic dupa 10 000 de km parcursi. Link to comment
Adi_Iacob Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 (edited) Laurica, cum stai cu antifonarea? Cu zgomotul motorului in habitaclu? La un 206 mai vechi mi s-a parut galagios 1.4 HDi-ul, dar eram afara, nu inauntru. Banuiesc ca e alt motor, ca la ala la 4 mii si oleaca incepea zona rosie pe turometru, la tine incepe la 5 mii. Edited March 19, 2009 by Adi_Iacob Link to comment
Laurycã Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 E acelasi motor de pe 206 (8HZ), probabil cu foarte mici deosebiri. Zona rosie de pe turometru e vrajeala (eu nici nu am observat-o pana acum), puterea maxima fiind la 4000 rpm. Antifonarea e mai buna decat la 206, masina fiind si mai grea decat 206 (nu numai din acest motiv). Motorul e galagios (deranjant) cand e rece, dupa ce se incalzeste fiind mai silentios. Oricum mi se pare unul din cele mai silentioase motoare diesel (cu exceptia celui de la Honda, care e rege la silentiozitate). Link to comment
balanel Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Deci ... nu prea e fiabila Sa-ti fie invatatura de minte, data viitoare sa iei coreeana! Laurica, cum stai cu antifonarea? 207-le este mult mai bine antifonat ca 206. Si Symbolul e mai bine antifonat ca 206, dat sub (cu mult sub) 207. E acelasi motor de pe 206 (8HZ), probabil cu foarte mici deosebiri. Zona rosie de pe turometru e vrajeala (eu nici nu am observat-o pana acum), puterea maxima fiind la 4000 rpm. Oricum mi se pare unul din cele mai silentioase motoare diesel (cu exceptia celui de la Honda, care e rege la silentiozitate). Nu e vrajeala cu zona rosie. Motoarele diesel fratuzesti sunt atat de rafinate incat sa traga liniar, de la 1200 rpm si pana aproape de zona rosie. Noul motor Honda de 2.2 diesel, 150 cp, a fost puternic depunctat in testele de specialitate, datorita zgomotului mare. Cel vechi, de 140 cai, era, intr-adevar, mai silentios. Link to comment
Satori Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Noul motor Honda de 2.2 diesel, 150 cp, a fost puternic depunctat in testele de specialitate, datorita zgomotului mare. Cel vechi, de 140 cai, era, intr-adevar, mai silentios. Un link catre aceste teste de specialitate... ? Chiar daca ar fi, e o problema ce apare pe parcurs, spre deosebire de Corolla, care are o problema de lipsa de personalitate, din fabricatie. Dar ce sa zici si tu, doar ai primit-o cadou. Ca sa ma lamuresc, tu ai Clio Symbol si vorbesti despre lipsa de personalitate? M-am obisnuit si cu greutatea imensa a masinii, cred ca cea mai mare din clasa - 1298 kg înscrisa în cartea de identitate. Cum simti tu asta? Link to comment
balanel Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Un link catre aceste teste de specialitate... ? http://auto.orange.fr/Autos/guide-auto/face_a_face/honda_accord_audi_a4_MDFA-7G4JEC.html# Face au discret TDI, le i-DTEC de Honda ne peut s'empêcher de claquer à bas régimes. Malheureusement, le 2,2 l Honda se révèle un peu moins plaisant que le 2.0 TDI Audi. Un vilain creux s'invite sous les 2 000 tr/mn, avant l'arrivée brutale de la cavalerie. Silencieux à haut régime, il pâtit de la désagréable sonorité typiquement diesel à bas régimes. l'Accord déçoit, en revanche, par son manque d'agrément en ville (moteur rugueux http://raduborcea.wordpress.com/2009/02/17...-i-dtec-150-cp/ Nu mi-a placut sunetul motorului. Face ca tractoru ( ! ) ), spre deosebire de noul Avensis, echipat cu 2.2 D-CAT 177 CP, care este ceva mai silentios Ca sa ma lamuresc, tu ai Clio Symbol si vorbesti despre lipsa de personalitate? Da. Cum simti tu asta? Se simte. Si eu am simtit, la drive-test, pe modelul 1.4 16v 90 cp (cel vechi, nu cel facut cu BMW, de 95 de cai), cum se lupta motorul, ca sa zic asa , cu greutatea masinii. Link to comment
Laurycã Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 Cum simti tu asta? O simt mai puturoasa decat un 206 cu acelasi motor. Un chip tunning cred ca ar mai atenua senzatia (se adauga 22 de caluti si vreo 45 de Nm la cuplu), intr-un fel e chiar necesar .Oricum am asa ceva in planuri. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now