alx Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 ma distreaza faptul ca raspunsul de la vocea clientului daewoo este gresit! dot4 poti folosi in instalatii proiectate pt dot3. invers nu se poate si, intradevar, poti deteriora garniturile, pt ca lichidul e pe baza de nustiuce care ataca cauciucul. DAR Dot4 NU are acel ceva (parca glicol sau alcool, nu mai stiu) si se poate folosi. eu am in tico dot4. Link to comment
VAXXi Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 dot4 poti folosi in instalatii proiectate pt dot3 Dar DOT5 în loc de DOT4/DOT3, NU. Link to comment
alx Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 asta nu stiu. nu afirm ce nu stiu. Link to comment
tico_RS Posted January 15, 2005 Author Share Posted January 15, 2005 hai mai vaxxi! chiar tu sa spui asa ceva ! tu care mai trimis pe mine la culturalizare dot 4 este incompatibil pe sistemele proiectate pentru dot 3 daca nu specifica faptul ca este compatibil3/4 pentru ca dot 4 are esteri in compozitie care pot accelera uzura garniturilor proiectate pentru asa ceva. lichidul dot 3/4 are performante echivalente dot4 ca puncte de fierbere uscate si umede fara a avea in componenta esteri. p.s. vezi ca link-urile tale mi-au folosit? m-am gandit, (tot dupa lecturarea link-urilor de mai sus :"> ) ca decat sa folosesc un lichid de frana cu punct de fierbere uscat mai ridicat si evident mai scump, mai bine folosesc un lichid decent ca pret si performante si sa-l schimb mult mai des, pastrandu-i punctul de fierbere cat mai aproape de specificatia p de f uscat al sau, deoarece chiar daca castrol srf(70 usd litrul) are punct de f mai sus decat 2+2(7 usd litrul) amandoua au acelasi grad de higroscopicitate deci se denatureaza pf-ul la fel de repede, dar punctul uscat al lui 2+2 este mai sus decat punctul de fierbere umed al lui srf asa ca mai bine pentru performante superioare sa schimbati lichidul cat mai des. eu cred ca o sa-l schimb la 6 luni. Link to comment
tico_RS Posted January 15, 2005 Author Share Posted January 15, 2005 lichidul de frana sa zicem mai prost si superbun nu are mare implicare capcitatea de a opri masina, ci sa nu roada la garnituri, sa nu se deterioreze in timp. asa stiu eu . deci si cel romanesc e bun , atata timp cat nu e apa goala. <{POST_SNAPBACK}> ba da, are o foarte mare importanta, crede-ma! lectureaza link-urile date de vaxxi in ordinea postarii lor si o sa vezi. la modul serios am invatat multe din ele si va recomand cand aveti timp sa le cititi. Link to comment
andreib Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 (edited) deci cind e ud pe jos...la aceeasi apasare de pedala de frina (ca la uscat) prinde frina mult mai repede si mai brusc...adica mai de sus(nu mai trebuie sa apas asa de mult...cursa e mai scurta) <{POST_SNAPBACK}> Sa stii ca si la mine la Matiz e exact la fel (invers fata de orice masina normala). Edited January 15, 2005 by andreib Link to comment
dsign Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 la faza cu umezeala cred ca va inselati din cauza aderentei... normal ca se blocheaza rotile la o apasare mai scurta de pedala, ca doar pe umezeala aderenta este mai scazuta. altfel, eu nu vad fenomenul ... Link to comment
andreib Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Nu e prima masina pe care o conduc, deci am vazut cum reactioneaza multe masini pe ploaie. Intr-adevar la franare brusca rupi aderenta si blochezi rotile(scuzati rotile fata la Matiz ca pe spate abia de ai frane) dar la franare normala efortul de apasare a pedalei de frana scade, franeaza mai puternic la aceeasi apasare a pedalei*fata de uscat). Stiu ca fenomenul este exact invers fata de masinile normale dar nu imi explic de ce pentru ca, in mod normal, pe ploaie se poate forma o pelicula de apa pe discuri si deci scade aderenta placutelor si deci creste sarcina pedalei la franare. Link to comment
khhamsin Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Se-nmoaie discurile si cresc in volum... Link to comment
tico_RS Posted January 22, 2005 Author Share Posted January 22, 2005 am efectuat o noua etapa: schimbarea fantasticului guzu chim dot 3 cu 2+2 care cica excede in performante dot 3. schimbarea se vede atat ca distanta de franare cat si dpdv al jegului scos de pe conducte. costuri: - 500ml lichid - 100 000 lei - 1 set perfuzor- 20 000 lei - pt aerisire profesionista - 1 seringa 20 ml 20 000 lei - pentru extragerea lichidului din pompa cred ca o sa repet operatiunea peste 3-6 luni deoarece nu este foarte scump si nici greu, in max 1 ora se rezolva, iar pentru repetare costul este de doar 100 000, perfuzorul si seringa le am in trusa. urmatorii pasi (in ordine): - amortizoare - sunt praf, au 70 000 si aprox 9 ani - discuri fata brembo - placute ferodo Link to comment
dsign Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 brembo... hm cam scump... nu te bagi la discuri ventilate mai bine? zic si io... bravo, n-ai idei rele! Link to comment
tico_RS Posted January 22, 2005 Author Share Posted January 22, 2005 80 eur amandoua ventilate si perforate de la mama lor. trebuie ceva regim alimentar dar merita ce pisici 2f2f, nu? Link to comment
dsign Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 bai esti nebun????? asa ieftinache? si discurile de DSN se ovalizau in draci si costau 3 500 000 perechea, fara montaj. Le-am rectificat de mi-au sarit capacele (de vreo 3 ori pe strung) e bine de stiut, poate imi pun si io pe Golan: de unde, cum , cind? Brembo de la mama lor? nu-mi vine sa cred Link to comment
tico_RS Posted January 23, 2005 Author Share Posted January 23, 2005 augsburg. alea de cielo sunt aceeasi bani de logan nu stiu dar merita sunat/e-mail-at Link to comment
dsign Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 o sa ma interesez. parca ziceai ca sunt plug&play ) pe aci pe undeva. pe bune? adica nu trebe schimbate placutele? moama ce Golan cu Shortshifter si frine Brembo o sa am la vara... Link to comment
brusli Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 la faza cu umezeala cred ca va inselati din cauza aderentei... normal ca se blocheaza rotile la o apasare mai scurta de pedala, ca doar pe umezeala aderenta este mai scazuta.altfel, eu nu vad fenomenul ... <{POST_SNAPBACK}> cind e ud frinez cu aceeasi forta in pedala(e deja obisnuinta) si dau cu capul in parbriz...intelegi? nu ca se blocheaza rotile si patinez...intelegi? Link to comment
Mihnea_insomnia Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 In principiu ce gasiti la Augsburg gasiti la noi mai ieftin.Un lichid de frana bun ar fi Ferodo. 0723.281.704 Link to comment
FLEX Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Insomniacule, posteaza un subiect in Bursa cu o descriere mai detaliata a pravaliei, un e-mail, un www ... Link to comment
dsign Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 cind e ud frinez cu aceeasi forta in pedala(e deja obisnuinta) si dau cu capul in parbriz...intelegi? nu ca se blocheaza rotile si patinez...intelegi? <{POST_SNAPBACK}> inteleg... de laumezeala se umfla si discurile si placutele si anvelopele... damn, I'm good! Link to comment
FLEX Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Mi se pare mie, sau faci misto? ... ar fi bine sa nu Link to comment
dsign Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 aaaa, nu stiu ce sa mai cred... glumeam? Link to comment
ToPser Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 A studiat cineva posibilitatea de a se monta pe rotile din spate frine disc? RAR -ul ce zice? O solutie mai ieftina cred ca ar fi sistemul de la OLCIT. Cred ca frinarea sa-r imbunatati substantial! "> Link to comment
hellcat Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 da, corect, o solutie ieftina, dar nu sunt sigur ca si eficienta. sunt cam minuscule, si discul si placutele de frana, dar pe de alta parte si tico e mai usurel. Link to comment
tico_RS Posted April 6, 2005 Author Share Posted April 6, 2005 am la munca un matiz care are nishte frane care ma scot prin parbriz si va rog sa ma crede-ti ca nu e o metafora! stau si ma gandesc ce difera la sistemul de franare incat tico sa aiba franele astea jenante? as incerca o data servofrana si mai ales pompa de frana, care cred eu, are capacitatea mai mare... lansez o intrebare pentru cei ce stiu mai multe: se poate monta pe tico ansamblul servo-pompa de matiz? Link to comment
andreib Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Pe mine numai nu ma scot franele prin parbriz din masina . Nu sunt atat de impresionante franele de Matiz si nu cred ca ar merita investitia. Nu stiu cum e cu Tico dar la Matiz frana pe puntea spate este VARZA (abia astept sa fac ITP-ul ca tare cred ca nu il trec). Are tendinta de balans puternic fata spate la franari mai bruste si cred ca repartitia proasta a fortei de franare are o mare parte din vina. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now