ovi_jer Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Diferenta o vezi la temperaturi scazute Si diferenta cea mai mare este ca nu o sa schimbi prematur cilindrul de ambreiaj. Link to comment
stefanivlad Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 Salutare tuturor. Am inteles si am retinut cum se face schimbul de lichid de ambreaj, dar la cielo. Pentru nubira 1 e aceeasi treaba? Din cate stiu nubira are instalatie comuna cu cea de frana dar nu bag mana in foc. Pentru o astfel de eventualitate care este procedura de schimb? Link to comment
ovi_jer Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 Se schimba odata cu cel de frana.Vasul este compartimentat in 3 segmente : 2 pentru frana si unul pentru ambreiaj.Schimbarea se face la fel ca la cielo. Link to comment
Mircea Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 Se inlocuieste simultan cu lichidul de frana, numai ca se deschide si serisitorul de la cilindrul de ambreiaj si acela se urmareste sa curga lichid curat. Va curge lichid curat intai pe la cilindrul de ambreiaj, acesta se va inchide si se va urmari apoi la roti pana vine si acolo lichid curat si se strang toate aerisitoarele. Link to comment
_romulus_ Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 Data viitoare te tin toata noaptea langa gratar cu bere si palinca de la romulus pentru greseala asta. pot sa particip si eu la discutie, sau numai palinca de la mine? Link to comment
ionutz17 Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 -o problema am avut si eu la cielo nu mai intra in viteza ,cu motoru oprit intra fara probleme am constatat ca furtunelu care face legatura intre pompa de ambreiaj si rezervor era efectiv spart datorita montarii din fabrica unui furtun necorespunzator calitativ la mancat lichidu de frana ?-am rezolvat problema cu un furtun de dacie cu insertie in forma de l care sa potrivit perfect -furtunelu original nu l-am gasit la magazine de piese daewoo---apoi completat cu lichid dot3 2+2 si aerisit pompa . Link to comment
TBird Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 M-am trezit si eu aproape fara lichid in paharelul pentru ambreiaj, in consecinta l-am schimbat tot si aerisit instalatia. Am vazut ca este ud in dreptul pedalei de ambreiaj.. banuiesc ca pe acolo il pierde...ce ar putea fi defect.. ? Link to comment
danutza Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Pompa de ambreiaj .Garniturile sau chiar corpul pompei. Link to comment
TBird Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Este tragedie mare ? Costa mult ... e greu de schimbat ai idee ? Link to comment
Mircea Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 De costat nu stiu sa-ti zic, de schimbat insa se schimba relativ usor, pe la motor. Desfaci conducta, suruburile de fixare ale pompei, te bagi sub bord si desfaci boltul pedalei de ambreiaj, apoi scoti pompa si o iei invers ca s-o montezi. Apoi desfaci aerisitorul de pe cilindrul de ambreiaj si incepi sa-i pui lichid pe sus, pana curge curat. Strangi aerisitorul, verifici daca trebuie aeresit apoi si gata Link to comment
TBird Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Mda, azi m-a lasat in intersectie, schimbasem tot lichidul acum o saptamana, noroc ca aveam un bidonas de lichid prin portbagaj... si am plecat de acolo. Maine dimineata ma prezit la service pentru rezolvare, m-am facut de ras mama ei de masina. Link to comment
TBird Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Daca tot schimb pompa ambreiaj, ma gandeam sa pun OMV 5.1 credeti ca ar fi vreo problema ? Mi-a ramas un bidonas de cand am schimbat lichidul de frana... Link to comment
Salex Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Poti sa ii bagi linistit. Cilindrul de debraiere e acelasi la Cielo, Espero, Nubira, Leganza. La mine ambreiajul nu are rezervor separat, pompa se alimenteaza din borcanul pompei de frina, deci am unul si acelasi lichid pentru frina si ambreiaj (DOT 5.1). Cum ziceam, subansamblele fiind identice (de fapt aceleasi) nu o sa iti atace garniturile, va fi OK Link to comment
TBird Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 (edited) Am rezolvat, pompa noua, bolt si bucsa noi ( la pedala ), lichid omv 5.1. Merge brici... acum nu mai are cursa libera mare ca inainte . Costuri daca intereseaza pe cineva sa intrebe. Edited November 12, 2008 by TBird Link to comment
gabyz1981 Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 nu ar fi rau sa ne spui si preturile desi cred ca e o mica-mare diferenta intre cele din c-ta si buc Link to comment
strike112 Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 care dintre ele e borcanul de la ambreaj?acela mic din spatele celui de frana la mine este gol,dar pe capac scrie "brake fluid" Link to comment
cris06 Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Cel mic e pt ambreiaj si se utilizeaza lichid de frana dot 3, 4 sau 5. (punct)1. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now