Jump to content

Youtube


Cumnatu

Recommended Posts

Da, ma gandeam la instabilitate. Un camion pune greutate zdravana pe jack-urile alea, deci e greu sa o ia la vale cand iti faci treaba pe dedesubt. La un turism ai doar greutatea puntii spate, deci cateva sute de kile. Ori daca incepi sa tragi de un surub cu o parghie mai mare si faci balans, nu prea cred ca-i a buna...

Link to comment
  On 7/8/2017 at 10:40 AM, Viktor said:

Waw ... (cita mirare) am descoperit chibritu'. :mrgreen:

 

Deloc rea ideea . Decupat, un capac metalic in 4 suruburi, o garnitura si ne-am format fereastra de vizitare.

 

Nu m-as risca, poate pleaca o crapatura aiurea din colturile decuparii.

Link to comment

Nu prea are cum sa o ia la vale, Ches. Alea citeva sute de kg ii totusi o greutate. Caprele mele (clasice, in trei picioare) au 27cm intre craci (baza) si de regula sub punte isi gasesc locul cu flanse semi-luna (similare alor din video) si flanse plate pentru fata. N-am gasit inca detalii referitor latimii trestle jack-urilor dar cred ca au un ~30cm, cel putin ar trebui sa aibe sau chiar mai bine. Ce am observat insa, ii centrul de greutate ce cade in spatele piller-ului central. Macar de-un test si tot as folosi doua din alea.

 

 

De regula, dupa trasarea portiunii ce urmeaza a fi decupata, se puncteaza si perforeaza (patruns) cu burghiul toate colturile si doar dupa se taie jos. Asta-i procedeul corect, ce impiedica inaintarea unei eventuale fisuri, Ionele.

 

 

 

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Eu cred ca ala-i ofticat fleasca ca n-are ce bijuteri. Ia sa-si traga un DW-u, sa vezi cum nu se mai plictiseste...

 

Bune calestile astea, chiar foarte bune. Cel putin din punctul meu de vedere. Trecute de doua'j de ani si inca alearga. Cred ca multi le-au scos de la naftalina ca chiar multe zaresc in ultima vreme. Le venira mintea la cap si se lasara de mofturi si fite bag seama.

  • Like 1
Link to comment

 

Daca aveti rabdare, mi-e mi-a amintit de operatiunea SFI pe espero.

 

PS Asta e visul meu umed pe e36, M54B30, 230 cai pe 1300 kile. E cel mai mare motor "affordable" ce se poate pune pe E36. Poate ajung sa il pun vreodata :)

Link to comment

Si Cielo parca paraia. Am impresia ca nu-i lucrau toti cilindrii.

E un developer de aplicatii Android. Are bani de-i intoarce cu lopata, masini scumpe (Lamborghini). Masinile de le da pe camp, sunt toate varza. Asa zice el. Face si fapte bune, reconditioneaza masini.

Invat si eu acum sa fac aplicatii pentru Android. Ia sa vedem, o sa am si eu macar un CLS, Phaeton, 2013+ ?! :) )

Edited by vrazvanc
Link to comment

Da, da, da, da, da Coasca de Lamborghini cu GPL in portbagaj (ca-i scump combustibilul) si spalata din galeata la fintina arteziana ca nu cumva sa-i sifoneze finiseala vreo spalatorie auto amarita ... Moahaha ... :-j

 

Mai anul trecut citeam (ori vizionam, nu mai retin exact) purul adevar a luxoaselor de romanica. Ma rog ... eu le trec la "i'm ciumeg".

Edited by Viktor
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...