CieloFan Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 In urma cu 2 saptamani a venit si masina mea ... de serviciu Skoda Octavia 2 Motorizare: 1,6 MPI DOHC 102CP Transmisie: Manuala 5 + 1 Culoare exterioara: Bej Cappuccino metalizat (Care de fapt e un gri mai inchis) Tapiserie: Neagra Kilometraj la momentul actual: 1500 - 800 facuti pe Bucuresti - Calafat - Filiasi - Bucuresti - 500 - Bucuresti - Galati - Bucuresti - Restul numai prin Bucuresti Consum conform CB: Urban - 12,4% - Bucuresti Extraurban - 8,2% - pe cei 800 de km facuti initial Cu dotarile si o poza (unica pe care o am) voi reveni ceva mai tarziu ... Link to comment
Satori Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 La ce viteza medie ai 12.4 in Bucuresti? Pe BC sau real? Sa te poarte sanatos! Link to comment
john Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Consum conform CB: La ce viteza medie ai 12.4 in Bucuresti? Pe BC sau real? unde CB=BC Sa o folosesti cu placere. Ce echipare este? Link to comment
Satori Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 CB=/=BC Neatentia, bate-o vina. Link to comment
madkat Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 (edited) daca e de serviciu atunci pot sa spun ca e un motor de ingredient de ciocolata, nu? masina e mult prea grea pentru el... si nici el in sine nu e un agregat prea reusit... in rest - e o masina, ok, peste G5 ca design si ergonomie multi km fara probleme! Edited March 25, 2008 by madkat Link to comment
closchkutza Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 (edited) Motorizare: 1,6 MPI DOHC 102CP Vezi ca este OHC, nu DOHC. S-o folosesti cu placere si fara evenimente neplacute. De ce nu este un motor reusit? Edited March 25, 2008 by closchkutza Link to comment
madkat Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 (edited) e un motor foarte "lent" prin ture, cuplul destul de sus si micut... si de conceptie foarte veche, a nu se confunda cu 1.6 FSI si pe o masina de 1300kg aprox e cam slabut - acum ceva timp am avut ocazia sa fac niste drumuri prin tara cu o Bora cu motorul asta... si am avut destui km in care sa ii inteleg performantele si sa "invat" sa merg cu el... si am venit extrem de "neimpresionat" acum depinde ce faci cu masina, o singura chestie pot sa spun, prefer Cielo SOHC unui VAG cu motorul asta... iar cu 1.6-le de Nubira (chiar daca pe hartie seamana) nu sufera comparatie... din ce imi aduc aminte insa este DOHC? oricum 16V e sigur... Edited March 25, 2008 by madkat Link to comment
Vlad Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 (edited) Nu e 16V, e 8V. Cel de 16V a devenit FSI. Iti dau dreptate madkat cu observatiile tale asupra motorului, adica trebuie tinut in ture, si e un motor care nu te impresioneaza cu nimic. Dar chiar nubira... sa fim seriosi. Ps.: te impresioneaza cu ceva: consumul aberant in Bucuresti pentru un motor de 1.6 SA o stapanesti sanatos. Edited March 25, 2008 by Vlad Link to comment
CieloFan Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 (edited) Motorul e intradevar OHC M-a luat valul. Multumesc oricum pentru urari. Calul de dar nu se cauta la dinti. Echiparea e Trend. Initial am avut de ales intre ~10 modele, pornind de la Spark, Matiz ... etc ... si terminand cu Octavia Clasic 1,4. Am ales Octavia cu o singura conditie ... Sa fie un Trend de 1,6. L-a firma nu s-a pus niciodata problema consumului. Daca ar fi fost asa mi-ar fi impus un Matiz sau un Logan diesel. Nu inteleg ce e atat de aberant consumul avand in vedere orasul si faptul ca are abia 1500 de km. Nu m-am uitat la viteza medie. Oricum datele sunt strict din memorie. La drum lung se comporta bine. N-am nimic de reprosat. Aici ma refer strict la motor. Edited March 25, 2008 by CieloFan Link to comment
VAXXi Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Las', masina de firma e cea mai buna masina. Sa te poarte sanatos! Link to comment
CieloFan Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 (edited) Multumesc ... tocmai de asta nici nu-mi fac prea multe probleme in legatura cu puterea sau consumul ) Ca dotari ... ce-mi aduc aminte pe moment: Geamuri electrice fata Oglinzi electrice si incalzite RadioCD-Player cu MP3 Cotiera refrigerata (bagi un red-bull vara sau o berica ceva )"> Clismatronic Scaun reglabil pe inaltime Volan reglabil pe inaltime si adancime Pentru mine, foarte important in alegerea facuta a fost confortul, pentru simplu fapt ca o sa fac in jur de 40-50.000 de km pe an, dintre care 60-70% in afara Bucurestiului. Pentru restul de 30% sincer mi-ar fi placut sa am transmisie automata, dar din pacate nu aveau pe stoc, asa ca am renuntat. Edited March 25, 2008 by CieloFan Link to comment
paul_marines Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Multumesc ... tocmai de asta nici nu-mi fac prea multe probleme in legatura cu puterea sau consumul )Cotiera refrigerata (bagi un red-bull vara sau o berica ceva ) Sa o stapanesti cu placere si fara de griji (stie firma de ce ). Intr-o alta ordine de idei de unde ai scos-o pe-asta cu berea, sau ai facut vreun master in domeniu si nu updataram baza de date? Salutari Moshului Batran si incredinteaza-l ca ne este dor de el. "> Link to comment
Vlad Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Cielofan - nu ma intelege gresit. Bora mea are acest motor. Si ma uimeste de fiecare data la pompa. ) . Nu vorbeam de masina ta ) Link to comment
CieloFan Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 (edited) @Safari: Sunt sigur ca sentimentul este reciproc Cu berea nu stiu ... mai repede red-bull-ul, care in ultima vreme imi provoaca somnolenta ) @Vlad: Te cred. Nu ma supar. Daca ar fi fost sa-mi cumpar o masina din banii mei cu siguranta ar fi avut un motor diesel de peste 150cp. Cuplul mare, consumul mic etc ... Marca si modelul il stiu toti de pe forum Motorul intradevar este micut pentru masina, dar daca ai un stil normal de condus ... nu te deranjeaza, cel putin pe mine. Edited March 25, 2008 by CieloFan Link to comment
madkat Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 (edited) aaaa... pai daca e sa compari cu octavia de 1.4 te inteleg ca nu esti dezamagit de motorul de 1.6... aia e o masina cu motor de logan dar cu 300 de kile mai grea... > si comparatia cu nubira nu stiu ce vi se pare atat de aiurea... 1.6, dar 16V, 100 si un pic de cai... DAR... se misca altfel (cu + pentru woo - admisia aia cu geometrie variabila se simte - iar fata de Bora sau O1 diferenta e mare avand in vedere si puntea spate independenta) iar consumul - nu e chiar asa de aberant pentru 1.6 in regim urban... extraurban e destul de "uimitor" insa dar vorb-aia - masina de firmaaaaa... altfel nici nu mi-as fi exprimat atat de "violent" critica Edited March 25, 2008 by madkat Link to comment
mike.omega Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 CieloFan, felicitari pentru masina! Comparatia cu Nubira este si nu este deplasata. Desi are suspensie independenta pe spate, masina este o barca(!) in toata regula, si asta nu e de bine. Intr-adevar motorul trage foarte misto dar nu poti sa sustii asa de usor ca este mai bun decat 1.6MPI de pe O2, poate doar diferenta in minus de greutate sa faca vreo diferenta Link to comment
Lucian M Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Salutare! Sa folosesti cu placere masina! km multi fara incidente! ps 1: ce e ala "clismatronic"? Te racoreste peste tot?! ps 2: mai tragem o tura prin Chei - dar conduci tu - ca vreau sa vad cat de rezistente sunt manerele de viraj la Octavia . Link to comment
CieloFan Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 (edited) Hmm ... esti singurul care a observat chestia cu clismatronicul ... ma bucur ca ti-a placut. Multumesc pentru propunere. Abia astept. Poate la o intalnire nationala, sau poate facem o vizita pe la Piatra. Stabilitate are ... am terstat-o pe serpentinele de la Pitesti la Calafat Referitor la comparatia cu motorul de Nubira nu ma pot pronunta. Nu stiu cum trage, n-am condus. Singurul motor asemanator pe l-am testat a fost de Megane 1 - 1,6 16v 110cp. Masina tragea beton. Ca o comparatie ... La O2 se vede clar diferenta de greutate si implicit de consum. Daca-mi aduc bine aminte, Megane-ul consuma in Galati in jur de 9-10% iar afara in jur de 6-7% in functie de talpa Edited March 25, 2008 by CieloFan Link to comment
closchkutza Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 MadKat: Eu am mers cu octavia tour echipata cu motorul asta. Intr-adevar, in Bucuresti haleste cam 12-13%, dar nu mi s-a parut a fii lenesa sau mai stiu eu ce. Chiar mi-a dat impresia ca trage foarte bine de la orice turatie(depasiri plecand de la 80km/h in treapta a 5-a, ~2000rpm, fara emotii). Nu este un motor pt care sa faci o pasiune, dar mi s-a parut decent si cu un sunet placut. Cuplul din cate stiu este la 3800(maxim) dar mi-a dat impresia ca trage bine matahala de 1.3t de la 2000 in sus. Link to comment
CieloFan Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 Cam astea sunt dotarile pentru Trend. Masina mai are in plus stergator luneta si alarma. DESIGN Capace roti 15", design Ambiente Oglinzi exterioare si mânere exterioare usi vopsite în culoarea caroseriei Geamuri atermice Mânere interioare usi cromate Bandouri laterale de protectie negre Tapiterie Graham Onyx / Achat / Grey Plafon cu profil longitudinal median Bară protectie în culoarea caroseriei, cu bandouri negre Semnalizatoare laterale integrate în oglinzile exterioare Caroserie în 5 usi Jante otel 6.0Jx15" (anvelope 195/65 R15) Faruri optice cu geam clar Indicarea seriei de sasiu la nivelul parbrizului FUNCTIONALITATE Apărători noroi spate Banchetă spate cu spătar rabatabil Caroserie galvanizată complet Două parasolare cu oglinzi si buzunare Filtru de polen Iluminare habitaclu cu contact pe fiecare usă Iluminare portbagaj Inele de amarare în portbagaj Indicatoare bord cu turometru si ceas digital Priză de 12V în habitaclu - soclu brichetă Roată de rezervă normală, din oŃel Semnal acustic de avertizare faruri aprinse Spatiu de depozitare sub volan Buzunare în spătarul scaunelor fată si capitonajul usilor portiere fată/spate (în fată cu suport pentru o sticlă de 1 litru) Spatiu de depozitare în partea superioară a bordului Deblocare electromecanică portbagaj - Softtouch Suport stilou (clemă) SIGURANłĂ ABS (EBV, MSR, ASR, MBA) Airbag sofer si airbag pasager Airbag-uri laterale fată Optiune dezactivare airbag pasager A 3-a lampă de stop Centuri de sigurantă în trei puncte pentru toate locurile, pretensionate si reglabile pe înăltime pentru sofer si pasager Avertizor centură de sigurantă Control usi deschise Frâne disc fată/spate Deblocare automată a usilor în caz de impact Imobilizator electronic Întreruperea alimentării cu carburant în caz de impact Activare lumini avarie la frânarea de urgentă Inscriptionare cu laser a seriei de sasiu pe toate geamurile Trei tetiere spate Sistem de ancorare ISOFIX pentru două scaune de copii Sigurantă copii la usile spate, cu indicator activare Reglaj electric faruri CONFORT Închidere centralizata Claxon bitonal Lumină de sigurantă în capitonajul usilor fată Radio-CD & MP3-player "Stream" Computer de bord Banchetă spate cu sezut si spătar rabatabil fractionat 1/3:2/3 Mufă input audio în cotiera fată Torpedou iluminat si cu climatizare Două lumini pentru citit fată, plafonieră centrală spate Un cârlig pentru plase în portbagaj Două lămpi pentru iluminarea portbagajului Închidere centralizată Scaun sofer reglabil manual pe înăltime Volan reglabil vertical si axial Stergătoare de parbriz, tip Aero, cu temporizator Servodirectie electromecanică Lunetă încălzită 4 mânere de plafon, cele din spate prevăzute cu cârlige Suport tichet parcare Climatronic - instalatie de aer conditionat în două zone cu distributia aerului si către ocupantii locurilor din spate Jumbo Box - cotieră fată cu compartiment depozitare climatizat Geamuri electrice fată Oglinzi exterioare electrice si încălzite Capac rezervor cu deblocare electrică (prin închiderea centralizată) Rog un moderator sa le introduca in primul post, impreuna cu poza Multumesc. Da. Cuplul e surprinzator intradevar si sunetul ... ma intreb ce ar face o toba sport din el. Link to comment
Vlad Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 La asta as putea sa te ajut eu. Am toba sport din inox si se aude foarte frumos. Pana si Bogdan tractor a recunoscut ca are un zgomot frumos. Si din nou zic: nu ma intelegeti gresit. Daca te duci cu ea in ture nu ai probleme: fuge foarte bine. La mine in combinatie cu o suspensie sport ma descurc foarte bine pe serpentine sau drumuri virajate. Link to comment
CieloFan Posted March 26, 2008 Author Share Posted March 26, 2008 Ai schimbat tot traseul sau numai toba finala? Ca imbunatatiri, pe viitor mi-as pune 2 perechi de boxe Magnat si niste senzori de parcare pentru spate. Boxele de pe sistemul original sunt de toata jena. Deja cea de pe dreapta isi da duhul. Link to comment
KumKum Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Multi km fara evenimente rutiere iti doresc si poate cand ajungi prin Galati ne gasim pe la o intalnire sa mai stam la o cafea si o barfa mica(despre masini evident). Link to comment
uskt2005 Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 S-o folosesti cu placere si sa te poarte peste tot fara evenimente neplacute P.S. Da si tu de stire cand vii la o intalnire in Gl ... ma inscriu la un test... Link to comment
Vlad Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Tot traseul din catalizator. Benzina buna si vrum-vrum. ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now