Jump to content

VFX's New Ride - Honda Accord 2.0 SSE


VFX

Recommended Posts

Cum, nu aiu facut test drive ??

Fa rost repede de o bucatica cat o uinghide de creta si inghite jumatate din ea. IN 5 minute ai febra 39. Te lasa in urmatoarele 10 minute. Ideea e ca te dai bolnav si in masina iti revii.

Link to comment
  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai daca nu ai alarma ti-o lovesc pana te anunta cineva ca masina ta tinde sa se miscoreze si in acelasi timp fraternizeaza cu trupele de peste ocean.

Acum ai plecat dar data viitoare ( maine sa ma chemi ) facem o metisa sau cum se cheama ?

Link to comment

Normal ca am...dar totusi nu vreau sa o las in fata blocului pe butuci... :D

 

Aaa...inca ceva...Stie cineva daca pe perioada numerelor provizorii sunt obligat sa cumpar Rovigneta? Nimeni nu a stiut sa-mi dea un raspuns exact...

Edited by s0r|n3l
Link to comment

La Aveo am luat tot in perioada "numerelor rosii" si mi-au dat...dar dupa ce au stat cateva minute sa se intrebe cu ce sa completeze chitanta...si au gasit...cu seria de sasiu... :)

 

Ok..Merci mult...

Link to comment
Aaa...inca ceva...Stie cineva daca pe perioada numerelor provizorii sunt obligat sa cumpar Rovigneta? Nimeni nu a stiut sa-mi dea un raspuns exact...

 

Nu iti trebuie.

Link to comment

Oricum nici dupa ce schimbi numerele, nu te grabi sa ti-o iei ca s-ar putea sa se scoata si sa o introduca in pretul carburantului, alaturi de celebra taxa basescu, initial taxa de drum ca si rovigneta.

Link to comment
Pfiuu...ce bun e un shot de iVTEC... :headbanger:

 

Nu vreau sa fiu rau, dar stii ca i-VTEC intra la 5200 rpm in actiune, si la peste 80 mph adica 128 km/h :P

 

http://en.wikipedia.org/wiki/VTEC#i-VTEC

 

The performance i-VTEC system is basically the same as the DOHC VTEC system of the B16A's, both intake and exhaust have 3 cam lobes per cylinder. However the valvetrain has the added benefit of roller rockers and continuously variable intake cam timing. The economy i-VTEC is more like the SOHC VTEC-E in that the intake cam has only two lobes, one very small and one larger, as well as no VTEC on the exhaust cam. The two types of motor are easily distinguishable by the factory rated power output: the performance motors make around 200 hp or more in stock form and the economy motors do not make much more than 160 hp from the factory.

 

La condus normal, ciclul motorului e similar cu un ciclu Atkinson. Abia la forja beneficiezi de i-VTEC :)

Link to comment

Pai conform manualului...am asa...

Viteza maxima in fiecare treapta:

1: 54 Km/h

2: 100 Km/h

3: 147 Km/h

4: 183 Km/h

 

Pentru a 5-a cred ca nu am mai avut radar sa masoare... :D

Deci de la a 3-a in sus ating performantele pentru care a fost proiectat...si nu e greu deloc sa ajungi cu a 3-a la 110...mai sus nu m-am dus ca deh...inca am "grija" de motoras...inca vre-o 1000km

Link to comment

De fapt, la turatia respectiva, intra stadiul 2.

Dar tu simti stadiul 1 de cand pleci de pe loc.

Frumusetea tehnologiilor astora MIVEC, VVT, VTEC, etc e ca, indiferent de turatie, motorul se simte in largul lui.

Asa ca poti sa tragi o doza de VTEC si in rodaj.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...