Jump to content

Dacia Duster


nrares

Recommended Posts

Asta pentru ca o meritam, tot ce e made in romania e in mod necesar de cacao, mai ales pentru romani.

 

 

LE.

Duster este ca cacao, insa nu pentru ca e made in romania sau ieftin... ci pentru ca e SUV :D parerea mea, care este

Edited by mr_
Link to comment

N-au dormit aia nopatea pana n-au ridicat cracii in sus la prafuitor.

 

Eh, uite un caz pe care l-am studiat si eu cand m-am interesat despre achizitia Jimnyului: Suzuki Samurai care-a fost bestelit in USA de Consumer Reports pentru ca "s-ar rasturna". Suzuki a demonstrat ca a fost "o manevra": film Youtube -

,
,
,
,
,
. Tot a manevra de genul asta imi par si testele astea cu Duster/Logan, pentru ca daca vrei poti rasturna orice masina normala pana la urma (poate nu si Pagani Zonda).

 

Ce mi se pare in neregula este ce mi-a povestit un coleg despre un alt coleg de serviciu al sotiei, care si-a comandat Duster si dupa livrare a fost socat ca era deja bine ruginita pe dedesubt, incat i-au schimbat-o cu totul. Dar desigur, poa' sa fie si din ciclul "mi-au zis 2 vecini". In rest, totul e sa reziste dimensionarile de repere la ce vor face romanii cu ea :)

 

 

 

Link to comment

Asta e teoria conspiratiei, filmuletul pare facut de fani.

 

Sa nu ne aventuram pe teren minat. :)

 

http://www.crash-wor...ki-lawsuit.html

 

 

"Even Suzuki's internal documents show the automaker was aware of Samurai rollover problems but continued to market the small SUV."

 

"Over the years, over 200 Suzuki Samurai rollover lawsuits have been settled and Suzuki's own expert witnesses testified the automaker was aware of 213 deaths and 8,200 injuries involving Suzuki Samurai rollovers"

Link to comment

O fi facut de fani, da' filmele din timpul testelor CR in care aia aplauda si injura ca nu reusesc s-o rastoarne par destul de reale. Si la testul cu Loganul s-a facut acelasi tam-tam, si dupa aia au aparut scuzele "ca era roata nu stiu cum, ca nu au fost conditiile nu stiu cum, etc".

Link to comment

Duster este ca cacao, insa nu pentru ca e made in romania sau ieftin... ci pentru ca e SUV :D parerea mea, care este

 

Bine punctat, alte sume de bani ... alte pretentii.

 

Era de preferat ceva sub Sandero.

  • Like 1
Link to comment

Serios acum, ce vreti de la un SUV care e mai ieftin decât era espero nou? Nu se chinuie nimeni să ii confecţioneze tapiţerie nouă de la zero, să I o dea pe aia veche jos şi să o şi monteze pe aia nouă. Atât timp cât reclama maşinii e cu fitosii aia doi care strâmbă din nas, targetul cumpărătorilor e destul de clar.

  • Like 1
Link to comment

...

Sper ca asta n-avea Michelin Energy...

http://www.youtube.com/watch?v=I1b_NpykYv0

 

Pai si eu ce ziceam :D

 

Articolul original e aici

http://www.teknikensvarld.se/nyheter/100607-skoda-superb-dack/

 

Era incaltata cu roti de 18" care vin optional. Cica skoda a testat in cehia rotile standard de 16, 17 si 18 si n-a avut probleme.

Din pacate nu scrie si ce pneuri erau.

Link to comment

masina porcesc de grea, combinata cu gume cu talon f mic umflate la presiunea "din carte". Aici e chiar vina "userului"

 

Si nu a fost explozie, ci dejantare, eram sa o patesc si eu pe circuit, noroc cu zgomotul "prevestitor" care m-a anuntat ca n-am presiune suficienta in gume. Apoi cu 2.8 in loc de 2.3 n-a mai fost nici o problema. In carte era 2.2...

 

edit: nu e vorba de cielo aici

Edited by madkat
Link to comment

Are 1510 kile... comparativ cu sa spunem 1700kile ale unui C-Klasse e chiar usoara, avand in vedere ca C-ul ii incape in portbagaj :D . In talon un 120d are 1460kile... E drept, varianta dizal si break e probabil mai grea insa pentru cat e de mare e surprinzator de usoara.

 

Eu cu pneuri de 16 am chinuit-o o ora pe circuit fara probleme. Adica cu probleme de aderenta, insa nu de dat jos pneul de pe janta.

Link to comment
... Apoi cu 2.8 in loc de 2.3 n-a mai fost nici o problema. In carte era 2.2...

In carte este presiunea de confort, de mers pe strada. Incalzind pneurile, pe circuit, din 2,2 ele ajung, dupa un timp, la 2,8, dar pana atunci nu incerci sa pastrezi masina pe circuit din pneuri. Dar nu bagi 2,8 in ele, reci, daca nu scrie pe ele ca rezista la 3,5.

Link to comment

Ai avut "rezerva" de pneu - si probabil si presiune calumea. La talon mare (cum ai tu pe 16) plaja de toleranta e maricica, poti sa "te dai" cu ea si cu presiunea din carte, insa la niste jante de 18 echipate cu gume cu talon mai moale - marja e foarte mica. Conteaza enorm taria talonului si presiunea la chestii de genul asta.

 

Oricum testul asta cu superbul nu spune absolut nimic despre masina, si comportamentul ei in testul elanului.

Edited by madkat
Link to comment

Majoritatea pneurilor sunt garantate pina al presiune 3. 0.4-0.6 creste foarte repede. Indicatiile unora care stiu mai mult ca mine erau ca presiunea pe circuit sa fie crescuta cu 0.2.

  • Like 1
Link to comment

La mine e data 2.3-2.5 bari cu masina incarcata lejer si 2.5-3.1 bari cu masina incarcata la greu... iar pe pneuri scrie max 3.4... De mers merg cu 2.6 in general.

In manual scrie ca pneurile de iarna se umfla cu 0.2 mai mult decat cele de vara. Eu m-as fi asteptat invers... Si cica sa bagi 0.2 in plus daca rulezi frecvent la viteze peste 160.

Link to comment

O masina cu un real succes peste hotare, deja la jermanica a inceput specula cu "prafosi", unul SH este mai scump cu 2000E dar cu livrare imediata :D

 

Deja Bucurestiul se umple de prafosi, sunt curios la iarna cum o sa se prezinte, mai ales ca masina este submotorizata rau .

  • Like 1
Link to comment

Propaganda romaneasca pentru romanasi, din cauza ca in Ro se vinde foarte slab.

 

Chiar crede careva ca se bat aia acolo pe vreo masina ? Chit ca e prafuitor sau altceva ?

 

 

este submotorizata rau .

 

Si care e regula ? Cine defineste care masina e submotorizata si care nu ?

 

Din punctul asta de vedere se prezinta normal.

  • Like 1
Link to comment

Daca tu crezi ca este normal ca o masina de 1.3 tone sa aiba 110CP atunci e clar.

In mod normal o masina corect motorizata trebuie sa aiba mini 100CP/tona, vezi competitorii lui Duster si mai vorbim .

  • Like 2
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...