mr_ Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 (edited) Asta pentru ca o meritam, tot ce e made in romania e in mod necesar de cacao, mai ales pentru romani. LE. Duster este ca cacao, insa nu pentru ca e made in romania sau ieftin... ci pentru ca e SUV parerea mea, care este Edited August 17, 2010 by mr_ Link to comment
VAXXi Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 N-au dormit aia nopatea pana n-au ridicat cracii in sus la prafuitor. Eh, uite un caz pe care l-am studiat si eu cand m-am interesat despre achizitia Jimnyului: Suzuki Samurai care-a fost bestelit in USA de Consumer Reports pentru ca "s-ar rasturna". Suzuki a demonstrat ca a fost "o manevra": film Youtube - , , , , , . Tot a manevra de genul asta imi par si testele astea cu Duster/Logan, pentru ca daca vrei poti rasturna orice masina normala pana la urma (poate nu si Pagani Zonda). Ce mi se pare in neregula este ce mi-a povestit un coleg despre un alt coleg de serviciu al sotiei, care si-a comandat Duster si dupa livrare a fost socat ca era deja bine ruginita pe dedesubt, incat i-au schimbat-o cu totul. Dar desigur, poa' sa fie si din ciclul "mi-au zis 2 vecini". In rest, totul e sa reziste dimensionarile de repere la ce vor face romanii cu ea Link to comment
Hassel Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 Asta e teoria conspiratiei, filmuletul pare facut de fani. Sa nu ne aventuram pe teren minat. http://www.crash-wor...ki-lawsuit.html "Even Suzuki's internal documents show the automaker was aware of Samurai rollover problems but continued to market the small SUV." "Over the years, over 200 Suzuki Samurai rollover lawsuits have been settled and Suzuki's own expert witnesses testified the automaker was aware of 213 deaths and 8,200 injuries involving Suzuki Samurai rollovers" Link to comment
VAXXi Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 O fi facut de fani, da' filmele din timpul testelor CR in care aia aplauda si injura ca nu reusesc s-o rastoarne par destul de reale. Si la testul cu Loganul s-a facut acelasi tam-tam, si dupa aia au aparut scuzele "ca era roata nu stiu cum, ca nu au fost conditiile nu stiu cum, etc". Link to comment
Hassel Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 Duster este ca cacao, insa nu pentru ca e made in romania sau ieftin... ci pentru ca e SUV parerea mea, care este Bine punctat, alte sume de bani ... alte pretentii. Era de preferat ceva sub Sandero. 1 Link to comment
adrian_r5 Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 (edited) Firma germană Elia, specializată, printre altele, şi în tuningul mărcii Dacia, a lansat câteva elemente de tuning pentru SUV-ul românesc ... ce mi-a retinut atentia a fost "huse piele artificiala 389 euro" - poate gresesc ... da' imi da impresia ca este din categoria "mare e gradina ta, Doamne ..." Edited August 17, 2010 by adrian_r5 Link to comment
madkat Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Vitan tuning... jante cul cap de tzeava de eshapament huse de PVC (doar ca nu scrie TypeR pe ele) powerbox (aka chiptuning plug and play) Link to comment
zeneseu Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Woooooooow...si toate astea special pentru Duster?!?!? Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Serios acum, ce vreti de la un SUV care e mai ieftin decât era espero nou? Nu se chinuie nimeni să ii confecţioneze tapiţerie nouă de la zero, să I o dea pe aia veche jos şi să o şi monteze pe aia nouă. Atât timp cât reclama maşinii e cu fitosii aia doi care strâmbă din nas, targetul cumpărătorilor e destul de clar. 1 Link to comment
adrian_r5 Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 (edited) Pe mine "piele artificiala" m-a dus cu gindu' la vinilinu' de pe banchetele din vagoanele de clasa doua ... pe care se cam transpira ... Decit asa ceva mai bine tapiteria textila OEM ... Edited August 18, 2010 by adrian_r5 Link to comment
Hassel Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 (edited) Surprizaaa ! ) http://www.youtube.com/watch?v=I1b_NpykYv0 PS: Si pe astia au boala, ai dreaq suedezi... n-au ce face se iau de masini aiurea Edited August 20, 2010 by Hassel 1 Link to comment
mr_ Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 ... Sper ca asta n-avea Michelin Energy... http://www.youtube.com/watch?v=I1b_NpykYv0 Pai si eu ce ziceam Articolul original e aici http://www.teknikensvarld.se/nyheter/100607-skoda-superb-dack/ Era incaltata cu roti de 18" care vin optional. Cica skoda a testat in cehia rotile standard de 16, 17 si 18 si n-a avut probleme. Din pacate nu scrie si ce pneuri erau. Link to comment
madkat Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 (edited) masina porcesc de grea, combinata cu gume cu talon f mic umflate la presiunea "din carte". Aici e chiar vina "userului" Si nu a fost explozie, ci dejantare, eram sa o patesc si eu pe circuit, noroc cu zgomotul "prevestitor" care m-a anuntat ca n-am presiune suficienta in gume. Apoi cu 2.8 in loc de 2.3 n-a mai fost nici o problema. In carte era 2.2... edit: nu e vorba de cielo aici Edited August 20, 2010 by madkat Link to comment
mr_ Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Are 1510 kile... comparativ cu sa spunem 1700kile ale unui C-Klasse e chiar usoara, avand in vedere ca C-ul ii incape in portbagaj . In talon un 120d are 1460kile... E drept, varianta dizal si break e probabil mai grea insa pentru cat e de mare e surprinzator de usoara. Eu cu pneuri de 16 am chinuit-o o ora pe circuit fara probleme. Adica cu probleme de aderenta, insa nu de dat jos pneul de pe janta. Link to comment
tolin Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 ... Apoi cu 2.8 in loc de 2.3 n-a mai fost nici o problema. In carte era 2.2... In carte este presiunea de confort, de mers pe strada. Incalzind pneurile, pe circuit, din 2,2 ele ajung, dupa un timp, la 2,8, dar pana atunci nu incerci sa pastrezi masina pe circuit din pneuri. Dar nu bagi 2,8 in ele, reci, daca nu scrie pe ele ca rezista la 3,5. Link to comment
madkat Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 (edited) Ai avut "rezerva" de pneu - si probabil si presiune calumea. La talon mare (cum ai tu pe 16) plaja de toleranta e maricica, poti sa "te dai" cu ea si cu presiunea din carte, insa la niste jante de 18 echipate cu gume cu talon mai moale - marja e foarte mica. Conteaza enorm taria talonului si presiunea la chestii de genul asta. Oricum testul asta cu superbul nu spune absolut nimic despre masina, si comportamentul ei in testul elanului. Edited August 20, 2010 by madkat Link to comment
Tommy Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Majoritatea pneurilor sunt garantate pina al presiune 3. 0.4-0.6 creste foarte repede. Indicatiile unora care stiu mai mult ca mine erau ca presiunea pe circuit sa fie crescuta cu 0.2. 1 Link to comment
mr_ Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 La mine e data 2.3-2.5 bari cu masina incarcata lejer si 2.5-3.1 bari cu masina incarcata la greu... iar pe pneuri scrie max 3.4... De mers merg cu 2.6 in general. In manual scrie ca pneurile de iarna se umfla cu 0.2 mai mult decat cele de vara. Eu m-as fi asteptat invers... Si cica sa bagi 0.2 in plus daca rulezi frecvent la viteze peste 160. Link to comment
paul_marines Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 In manual scrie ca pneurile de iarna se umfla cu 0.2 mai mult decat cele de vara. Eu m-as fi asteptat invers... . Huh, si la Brussels iarna nu-i ca vara? ) Link to comment
mr_ Posted August 22, 2010 Share Posted August 22, 2010 Nuuuuu...iarna sunt 13 grade, vara 15! Vara ploua, iarna drash-ueste (adica tot un fel de ploua). Link to comment
Salex Posted August 22, 2010 Share Posted August 22, 2010 Iar topicul asta are ca subiect Dacia Duster Link to comment
BogdanG Posted August 22, 2010 Share Posted August 22, 2010 O masina cu un real succes peste hotare, deja la jermanica a inceput specula cu "prafosi", unul SH este mai scump cu 2000E dar cu livrare imediata Deja Bucurestiul se umple de prafosi, sunt curios la iarna cum o sa se prezinte, mai ales ca masina este submotorizata rau . 1 Link to comment
Hassel Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Propaganda romaneasca pentru romanasi, din cauza ca in Ro se vinde foarte slab. Chiar crede careva ca se bat aia acolo pe vreo masina ? Chit ca e prafuitor sau altceva ? este submotorizata rau . Si care e regula ? Cine defineste care masina e submotorizata si care nu ? Din punctul asta de vedere se prezinta normal. 1 Link to comment
BogdanG Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Daca tu crezi ca este normal ca o masina de 1.3 tone sa aiba 110CP atunci e clar. In mod normal o masina corect motorizata trebuie sa aiba mini 100CP/tona, vezi competitorii lui Duster si mai vorbim . 2 Link to comment
Alezz Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Pai la 1.3t si 110 horsi se cam apropie de normalitate,eu zic ca e mai mult decat suficient pt RO. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now