VAXXi Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Recunosc ca gusturile nu se discuta, dar cred ca esti prea dur cu masina. N-am condus, dar m-am urcat in Captiva si interiorul mi s-a parut mult mai reusit decat la Subaru Forrester, de exemplu. Sau la SUV-urile Cadillac. Daca ai ridicat capota la o masina mai moderna si noua, sa stii ca nici acolo nu exista "sa completezi cu ulei", nu exista asa ceva. Singurul borcan disponibil e ala de lichid de parbriz, restul sunt ascunse si umbla la ele doar service-ul. Parerea mea e ca tratezi masina prea dur, sau ai luat-o fara sa stii exact ce cauti Link to comment
Razv Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Completezi uleiul ?.... . Chiar crezi ca e nevoie ? Link to comment
closchkutza Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Bre`, daca si interiorul asta mai este urat, ieftin sau mai stiu eu ce, inseamna ca eu m-am dilit sau tu chiar ai ceva cu masina. Vinde-o frate, ca nu ai pe unde sa-i bagi ulei! Link to comment
Mircea Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 ptr Mircea : ridica un pic capota la motor Captivasi ai sa vezi ce usor iti va fi daca vrei sa completezi cu ulei motor ; eu zic ca e imposibil .- eu deja am cca 1.800 km la bord si tot intra greu in viteza ; nu e normal deloc - Jeep : un model mai mic decat Jeep Grand Cherokee ; misto rau - nu i-a bagat nimeni masina pe gat ; eu am fost ... Da' ce-are, n-ajungi la buson sau cum? Motorul e acelasi ca si la mine, iar busonul este fix in acelasi loc, numai ca masina este mult mai inalta si e firesc sa ajungi la el mai greu. De cate ori completezi tu cu ulei? Eu la a mea n-am pus gram si are 6000 km. Mergi si cere reglajul ambreiajului. Jeep mai mic? Care? Wrangler, Compas, Patriot, care? Cu ce motorizare/dotari? Iar compari mere cu pere? Link to comment
john Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Bre`, daca si interiorul asta mai este urat, ieftin sau mai stiu eu ce, inseamna ca eu m-am dilit sau tu chiar ai ceva cu masina.Vinde-o frate, ca nu ai pe unde sa-i bagi ulei! Nici mie nu mi se pare urat interiorul, dar totusi daca vrem sa dam exemple, sa punem poze reale, postate de cineva, nu aranjate in Photoshop, de la dealeri de pe site-uri. Link to comment
VAXXi Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Exista si poze reale: Captiva pe WikiMedia. Link to comment
alx Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Compari mere cu pere si dpdv al pretului, Compass-ul full (inclusiv tapiterie de piele) e 27k. Nu cred ca ai dat tu pe Captiva 27k. Link to comment
speedy82 Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 @closchkutza, cred ca sarbocul se referea la faptul ca interiorul masinii este realizat in culori de gri si negru si de asta a zis ca e rece. In plus din ce am inteles masina lui este versiunea mai slab echipata, nu cu piele si climatronic. @sarbocul cred ca ar trebui sa pui si tu la topicul "Masina mea" niste date si poze cu masina ta, eventual si cu pozitia busonului de ulei buclucas, ca sa ne elucidam si noi ce te nemultumeste atat de tare la masina ta. @Mircea, problema schimbatorului, a observat-o si eu la masina de test si aia avea ceva mai mult de 17.000 km. deci s-ar putea sa fie ceva legat de timoneria cutiei. Link to comment
sarbocul Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 ref la poze : am sa pun cat de curand ( sant in delegatie si nu am ap foto digital cu mine ) ref la aspect interior : ma tot uit la masina ( in timp ce conduc ) si o vad din ce in ce mai " neagra " = urata rau si plina de plastic ieftin ( am mai avut masini cu plastic la interior dar parca asta , Captiva , e ieftina ceva de speriat ) . ref la dotari : intr-adevar , m-am pacalit alegand varianta fara climatronic + ... ; nu se moare fara climatronic + ... ref la completare ulei motor + buson acces : e greu accesibil ; cine are Captiva poate verifica ; ma gandesc ca , daca o calci un pic , masina consuma un pic de ulei ref la schimbator de viteze : merge greu si acum ( intra greu - agatat in viteza ) ; mereu ii pomenesc pe cei care au ( sau , mai bine , nu au gandit masina ; santem , totusi , in 2008 ) . ptr Mircea : am vazuT Jeep Compas ; de ce zici ca eu compar mere cu pere ? Jeep Compas e misto rau nota : m-am uitat in dreptul fiecarui forumist sa vad ce masina conduce ; masinile voastre chiar nu papa ulei ? Link to comment
Cumnatu Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) Ba da, a mea papa cam 0.5L la 2500 km bucuresti sau 5000 exterior. Dar are 100.000 km si oricum consider ca nu e normal sa manance ulei. Reparatia ( eventuala ) insa... mai pe la $ asa. Edited April 8, 2008 by Cumnatu Link to comment
Cumnatu Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Mai cand oi da de bani pt segmentare.. nu e ieftina. Link to comment
sarbocul Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 aoleo , mama ! segmentare ? Link to comment
Cumnatu Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 ZIc si eu dupa ureche asa, ca doar nu e normal ca o benzinara sa pape ulei nu ? Link to comment
sarbocul Posted April 9, 2008 Author Share Posted April 9, 2008 am un coleg care conduce un Opel Vectra 2004 , benzina , 1.6 si papa ulei din prima zi ; cica ar fi normal , a intrebat omul la 3 service-uri diferite Tico-ul meu cel mare = Captiva e diesel ; m-am gandit logic : avand in vedere ca motorul pare cam micut ptr masina asta , poate ca , atunci cand o s-o calc un pic , o sa manance ulei ; m-am uitat dupa busonul de alim cu ulei si am vazut ca e prost pozitionat si ai acces greu la el ( deasupra lui se afla o conducta ... de plastic ) nota : eu , daca trebuie sa completez cu 0,5 ... 0,7 ... 1 l ulei motor , nu merg in service , ca alti forumisti ; fac eu operatia asta , in fata blocului ; dar , e o varianta , nu m-am gandit : fac programare la service si ma duc sa-mi puna mecanicul ulei de completare intrebare : stie cineva ceva despre consum combustibil Captiva ? Link to comment
alx Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Eu am zis ca tu compari mere cu pere. Compari Jeep Compass de 27000 de euro cu Captiva de cate mii de euro? Link to comment
sarbocul Posted April 9, 2008 Author Share Posted April 9, 2008 pretul afisat la Jeep C era cca 24.000 eur fara TVA si il compar cu Tico cel Mare = 23.800 , tot fara TVA deci , ce compar ? Link to comment
EM!L Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Te intereseaza un schimb? Cielo, gaz, consum super mic, nu papa ulei, intra usor in viteza, busonul de ulei super accesibil ca pozitie (da' oricum nu te intereseaza ca nu trebe sa completezi), "nu se moare fara climatronic" - deci supravietuiesti si cu AC manual. Iti mai dau si 10k Euro ). Ce zici? Masina buna + bani pe coaja aia de Captiva... Link to comment
Esperatul Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Eu am inteles ca ti-e ciuda ca te-ai tepuit cu versiunea, dar nu tre sa arunci cu rahat in biata masina pentru asta. Versiunea de ai vazut-o tu in showroom/testdrive desi are alte dotari are acelasi plastic, motor, antifonare, deci ai vazut din punctele astea de vedere exact ce ai luat. Daca iti permiti sa fii neglijent cu 30.000 de euro e alta discutie. Link to comment
speedy82 Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 @sarbocul, ti-a placut Jeep-ul Compass, cum arata pe dinafara, dar eu te sfatuiesc sa te duci la showroom si sa intri si in el, sa vezi acolo plasticaraie in interior. Si cel putin la Captiva este plastic, dar parca e mai de buna calitate, la Compass (ca de altfel al toata gama de Dodge, Chrystler si Jeep), plasticele sunt mizerabile. Link to comment
Mircea Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 ptr Mircea : am vazuT Jeep Compas ; de ce zici ca eu compar mere cu pere ? Jeep Compas e misto rau nota : m-am uitat in dreptul fiecarui forumist sa vad ce masina conduce ; masinile voastre chiar nu papa ulei ? Jeep compas - Dotare, motorizare? Chevy Captiva - Dotare motorizare? Primul = mere, al doilea = pere! Nu, masina mea nu consuma ulei. Am 6000 km cu ea si nivelul uleiului a scazut cu circa 1-2 mm pe joja. Cat timp este intre min si maxim, e ok. Si, ca sa anticipez o intrebare, o "ard". am un coleg care conduce un Opel Vectra 2004 , benzina , 1.6 si papa ulei din prima zi ; cica ar fi normal , a intrebat omul la 3 service-uri diferite Tico-ul meu cel mare = Captiva e diesel ; m-am gandit logic : avand in vedere ca motorul pare cam micut ptr masina asta , poate ca , atunci cand o s-o calc un pic , o sa manance ulei ; m-am uitat dupa busonul de alim cu ulei si am vazut ca e prost pozitionat si ai acces greu la el ( deasupra lui se afla o conducta ... de plastic ) nota : eu , daca trebuie sa completez cu 0,5 ... 0,7 ... 1 l ulei motor , nu merg in service , ca alti forumisti ; fac eu operatia asta , in fata blocului ; dar , e o varianta , nu m-am gandit : fac programare la service si ma duc sa-mi puna mecanicul ulei de completare intrebare : stie cineva ceva despre consum combustibil Captiva ? Nu e normal ca o masina sa pape ulei. Sunt insa si exceptii. Motoarele care sunt pe gama lacetti nu intra la exceptii. Poti intreba in acest sens pe oricine are un Hyundai Santa Fe mk1, Hyundai Tucson, etc Link to comment
alx Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 (edited) Oaaaaaau aproape 24k+TVA??? Da, pot sa zic ca se apropie de o teapa... Te intereseaza un schimb cu http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...mp;hl=outlander evident plus diferenta? Este absolut FULL OPTIONS. @mircea: compass are motorul VAG TDI 2.0 140cp. Si echiparea e una singura, full inclusiv tapiterie de piele. Iar sistemul de tractiune 4x4 e foarte performant pentru un SUV. Edited April 9, 2008 by alx Link to comment
Mircea Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 VAG TDI 140 CP vs RA420SOHC Common Rail 150 CP, turbina cu geometrie variabila, corect? Ma intreb care o fi mai performant? Link to comment
sarbocul Posted April 9, 2008 Author Share Posted April 9, 2008 EMIL : sincer , ma gandesc ca masinile Cielo , Tico , Matiz sant total depasite si nu au nimic in comun cu 2008 , 2009 , ... ; nu te supara pe mine Mircea : cred ca ptr Lacetti , motorul de 2,0 l e suficient si nu ar avea motive sa pape ulei Link to comment
Mircea Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 E acelasi motor, cu alta putere (turbina cu geometrie fixa) Astfel, lacetti are 1220 kg gol si un motor de 121 CP, iar captiva 1770 kg gol si 150 CP. Rezulta un raport de 99.1 CP/tona pentru Lacetti si de 84,74 CP/tona pentru Captiva. Diferenta este neglijabila as putea spune, tinand cont ca unui SUV nu i se cere aceiasi dinamica ca a unui sedan. Halitul de ulei nu are nicio legatura cu puterea motorului si caroseria ci are legatura cu modul in care a fost construit, consumabilele folosite si modul de exploatare, precum si gradul de uzura al acestuia. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now