Tommy Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 (edited) Da da, hai pe seara sa o diagnosticam Edited April 10, 2008 by Tommy Link to comment
sarbocul Posted April 10, 2008 Author Share Posted April 10, 2008 multumesc ptr invitatie ; cam naspa ptr mine caci intalnirile sant numai joia ; nu putem organiza ceva , poate mai restrans , sambata ? Link to comment
john Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Sa nu il lasi pe Tommy sa o testeze, ca o subtureaza Link to comment
nic_otava Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Asa, salutari in primul rand! Am citit tot acest topic si parerea mea este ca nu ai luat nici o teapa. De ce? Simplu, ai comandat o masina si acea masina a venit in dotarile si specificatiile cerute. Ai semnat un contract, acolo trebuiau sa fie trecute: marca, tipul, nivelul de echipare (nu neaparat codul masinii!), neaparat VINul (prietenii stiu de ce!). Cand ai fost la dealer sa te informezi, acesta (presupun) ca ti-a dat o foaie cu ce are pe ea Captiva? Ai ales de pe acea lista varianta de echipare dorita de tine? Daca da, asta este. Scuza-mi tonul, cam drastic poate, dar nu inteleg unde este problema! Dealerul ti-a vorbit de o masina, iar tu ai semnat pentru altceva? Te rog, da-mi cateva amanunte aici. Captiva este chiar o masina ok, pretul este corect, calitatea ok, s-a vandut si se vinde bine, are un motoras foarte interesant (cel de pe Lacetti la care au pus geometria varibila!). Poate era nevoie in alegerea ta de o cutie automata de viteze, dar pretul era mai mare cu 2000+ euro. Se mai lasa si timoneria de la schimbatorul de viteze, cutia de viteze de pe Captiva este una de conceptie noua, nu ceva preluata de la vreo motorizare pe benzina. Daca persista, sus pe ei in service! Proiectoarele si eu le gasesc un pic inutile, cu niste becuri de faruri adevarate, nu ar trebui sa ai probleme! Computer de bord? Nu e cine stie ce computer pe toata gama Chevrolet, dar... e chestie de gusturi. Boxe? Eu personal nu pot sa fac diferenta intre 6 si 8 boze, poate sunt mai surd de felul meu Am condus Captiva, cam toate variantele, iar cea cu manuala... ce sa zic, e o usoara lipsa de confort, dar te obisnuiesti! Captiva se asambleaza in acelasi loc ca si Antara, pe o linie de fabricatie paralela! Deci, diferenta este doar de design si cateva materiale, crede-ma, m-am dat cu amandoua, as alege Captiva fara sa clipesc. Jeepul Compass, pare ok pentru cineva caruia ii plac acele TAIETURI din bord, mie unul nu imi plac. Pana la urma, daca o vezi in negru, fa-i o sfeshtanie sa alungi duhurile rele (glumesc, pace!) Inca ceva. Daca o vinzi acum, la cateva mii de km, o sa pierzi o gramada de bani! Eu zic sa o iei la ture un pic prin tara, sa va mai cunoasteti, sa mai comunicati, socializati, poate se leaga pana la urma relatia asta Da-ne cateva poze sa ne edificam. Cealalta masina a ta este Skoda Octavia sau nu am citit bine? Cum spunea si Mircea, la ce turatie schimbi treptele? E important pentru buzunar si pentru feelingul tau. Scuze de lungimea postului si de sarcasmul absolut accidental. Link to comment
LemonDemon Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 Am citit si eu "problemele" tale cu, Captiva si am cateva nelamuriri:unde ai tu atat plastic?Sincer nu are nici mai mult,nici mai putin decat cocurenta,chiar din contra Mitsubishi Outlander este mult mai plasticos.Oricum,materialele de pe Captiva sunt de calitate,placute la atingere.E drept tu ai cumparat cea mai ieftina versiune, eu am optat pentru una mai dotata, interor piele,8boxe delux,senori de ploaie, lumina ,etc.Mie unul mi se pare ok masina, adica la fel de ok ca si Santa Fe cu interior de piele,sau orice masina vrei tu la banii astia. Apropo mai zicea cineva ca,Captiva este un fel de Logan, atunci Santa Fe,Outlander, Jeep care sunt mai ieftine ce sunt? Dacia 1310?Diferentele intre modele la preturile asta sunt destul de mici,ele formeaza grupa medie de SUV,adica nu au treaba cu segmentul Premium.Normal ca fata de Q7 sau X5 are materiale mai ieftine pentru ca si este mult mai ieftina! Nu compari o masina de 30.000-33.000 cat e o Captiva cu un Q7 de 60.000 eur. In legatorul cu motorul, eu sunt foarte multumit, asta pentru ca stiu pe ce dau banii oare?Nu stiu ce iti doreai tu de la Captiva, insa nu e masina de liniute sau de cruse.Este mai mult decat decenta cu 100km/h in 10.6 sec, adica mai rapid ca Santa Fe 2.2 sau Touareg R5. Una peste alta, Captiva este o alternativa la Santa Fe,Outlander,Kia SportAge si alte SUV-uri ce se incadreaza la 30.000-33.000 eur, ce are ca plusuri, cel putin pentru mine pentru ca de aceea am cumparat-o : asamblarea excelenta,materiale de buna calitate si un design curat care imi place foarte mult. Poate ne pui si noua niste poze si ne dai mai multe detalii despre modelul tau pentru ca nu am vazut/testat nici-o Captiva coaja si sunt curios de unde vin diferentele de genul acesta. Apropo, daca chiar vrei sa ii reprosezi ceva, ii poti reprosa suspensiile putin cam tari pentru gropile noastre,dar care asigura o dinamica(apropo eu am suspensii reglabile electric pe ea cu senzor de grutate). Sper sa nu te superi pe mine, dar mai de zis ca e mare si ca 4x4 si tie nu iti palce asa Acum intre noi fie vorba tie chiar iti trebuie SUV?Sau macar iti doresti unul?Sau visezi la Range Rover Sport sau Q7 W12 si iti cumperi Captiva coaja si esti suparat ca nu ai piele,navi,lemn si 500CP? Intrebarea ta cu Daewoo SUV sau alte aberatii de genul aewoo a fost cumparat de Chevrolet care face parte din GM unul dintre cei mai mari producatori (a fost pe locul 1 a mai cazut o pozitie sau 2 dar mereu in top),companie care are o cifra de afaceri si produce mult mai mult decat Renault ,PSA sau alti prodcatori Europeni. Sunt singur ca decat o Captiva noua iti puteai lua linistit un Touareg SH sau X5 si atunci ai fi avut parte de feed-backul care il vrei(da, sunt sarcastic). Link to comment
ovi_jer Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 ...Daewoo a fost cumparat de Chevrolet care face parte din GM unul dintre cei mai mari producatori (a fost pe locul 1 a mai cazut o pozitie sau 2 dar mereu in top),companie care are o cifra de afaceri si produce mult mai mult decat Renault ,PSA sau alti prodcatori Europeni. GM detine pachetul majoritar la GM Daewoo Auto & Technology (GM Daewoo sau GMDAT) iar masinile se vand sub numele de chevrolet sau suzuki. Link to comment
Satori Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 AJUTOR ! imi trebuie urmatoarea info : - pe capacul de la motor ( plasticul care acopera ) scrie VCDI 16 V - in talon scrie SOHC 2.0 , Captiva , 110 KW ce inseamna , de ce sant diferente ? 16 valve nu inseamna automat 2 axe cu came (DOHC), desi asa se intampla in cele mai multe cazuri. Tu ai un singur ax cu came si 4 supape pe cilindru. Asta te-a derutat? Link to comment
sarbocul Posted April 13, 2008 Author Share Posted April 13, 2008 multumesc ptr info ; cat de curand am sa vin si cu un mail cu clarificari ref la Captiva - asa cum o vad eu Link to comment
sarbocul Posted May 2, 2008 Author Share Posted May 2, 2008 (edited) cam tarziu , dar iata concluziile mele ( dupa cca 6.000 km ) : - Chev Captiva - din familia Daewoo nu are nimic in comun cu ceea ce te astepti de la un SUV 2008 ; parerea mea : Daewoo tot Daewoo ramane , adica o marca slaba de masini ; poti sa-i faci orice - plina de plastic ieftin ; asa cum am mai spus : parca e un Tico mai mare ; Tico = o masina care ar trebui interzisa - ]cutia de viteza / schimbator- si acum intra f greu in viteza ; e un cosmar in trafic , cand trebuie sa bagi I , II . - usile[/color] : cand le inchizi mai tare se aude un sunet spart - gol ; iti da senzatia de coaja de ou la un posibil impact ( = Tico ) - motorul[/color] : 2,0 diesel , 150 CP = f mic si pricajit ; abia trage ; i-am facut o re-softare si acum am 185 CP si 4OO NM MAI CONTINUI ? DUPA PAREREA MEA : ACEASTA MASINA E O TEAPA ! CU / FARA PROIECTOARE , CU / FARA CLIMATRONIC , CU / FARA ... ; UNUI DAEWOO POTI SA-I FACI ORICE , TOT DAEWOO RAMANE Edited May 2, 2008 by Mircea Reciteste Art. 2.6 din Regulamentul forumului! Link to comment
Mircea Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Mai prietene, inainte s-o iei n-ai vazut-o? N-ai mers cu ea? N-ai facut drive test? Unde ai facut resoftare si cat a costat? Link to comment
sarbocul Posted May 2, 2008 Author Share Posted May 2, 2008 vazuta din afara , masina arata bine , n-am ce zice nu am facut drive test resoftare : super multumit , 325 eur Link to comment
Mircea Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 325 de euro ca 325 de euro, dar unde ai facut-o? Nu te supara pe mine, dar stii cum ai facut tu? Ca cei care si-au luat logan in 2005 platind avansul dupa ce au vazut pozele! Ca fapt divers, eu cand am luat lacetti am facut 4 test drive-uri cu lacetti, 2 cu megane, 1 cu fiat linea, 1 cu ford fusion, 1 cu astra clasic, 1 cu hyundai accent, toate in interval de 2 luni. Au urmat apoi alte vizite la showroom-uri, la service-uri, telefoane "misterious client" etc etc. De ce? Simplu: nu-mi cumparam o pereche de pantaloni ci o masina, in care trebuia sa ma simt bine, sa fie safe etc etc. Sa stii ca nu-ti impartasesc parerea, in multe situatii masinile coreene si daewoo/chevy in mod particular bat la fund ca nivel de dotari, calitate si fiabilitate multe masini europene. Discutand de suv-uri, unde experienta mea nu e extrem de vasta (nu-mi plac), dar am condus cateva, pot sa-ti spun ca new santa fe sta muult mai prost decat captiva la nivelul finisajelor. Am mers de 2 ori cu captiva, dar nu am gasit in ea muchii taioase cum am gasit in santa fe. Iar mie personal modul in care este conceput bordul la captiva imi place, dar asta tine de gusturi. Link to comment
sarbocul Posted May 2, 2008 Author Share Posted May 2, 2008 325 eur - cum ti se pare pretul ? calitatea e garantata ; daca vrei , poti sa faci un drive test cu Tico-ul meu cel mare sa vezi diferenta - unde ? : un prieten bun , priceput si pasionat nu ai dreptate cand spui ca m-am grabit : de unde sa stiu eu ca motorul de 2,0 , 150 cp e puturos ptr masina asta ? de unde sa stiu ca intra greu in viteze si dupa 6.000 km , de unde ... ? nu au avut la dealer masina drive test ref la faptul ca masinile coreene bat la fund masinile europene : cred ca iti place prea mult lacetti sau nu te-ai urcat / condus vreo germana sa vezi real ce si cum Link to comment
tolin Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Te-ai pacalit, trebuia sa iei o Skoda. Link to comment
sarbocul Posted May 2, 2008 Author Share Posted May 2, 2008 da , ai dreptate ; m-am pacalit cu masina asta ca in Academia Catevencu , din ciclul : am fost un dobitoc Link to comment
Lucian M Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Sarbocule, adio garantie la motor!!! BTW- tu nu lucrezi la concurenta? Ca prea denigrezi masinile Daewoo. Sincer- am fost in Captiva si mi-a placut mult. Daca tu ai avut ochii inchisi cand ai luat-o- treaba ta. Ma bucur ca ai scapata de garantia la motor. Felicitari! Asa nu tre sa mai meri la chevrolet sa faci revizia, ca e scumpa- o faci in fata blocului si dai drumul la ulei in gura de canal, ca e ieftin. De la colegul tau- numai respect! Link to comment
Englishman Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Amin, Luciane. Sinteza zilei a ta a fost. Link to comment
Tommy Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 cam tarziu , dar iata concluziile mele ( dupa cca 6.000 km ) : - Chev Captiva - din familia Daewoo nu are nimic in comun cu ceea ce te astepti de la un SUV 2008 ; parerea mea : Daewoo tot Daewoo ramane , adica o marca slaba de masini ; poti sa-i faci orice - plina de plastic ieftin ; asa cum am mai spus : parca e un Tico mai mare ; Tico = o masina care ar trebui interzisa - ]cutia de viteza / schimbator- si acum intra f greu in viteza ; e un cosmar in trafic , cand trebuie sa bagi I , II . - usile[/color] : cand le inchizi mai tare se aude un sunet spart - gol ; iti da senzatia de coaja de ou la un posibil impact ( = Tico ) - motorul[/color] : 2,0 diesel , 150 CP = f mic si pricajit ; abia trage ; i-am facut o re-softare si acum am 185 CP si 4OO NM MAI CONTINUI ? DUPA PAREREA MEA : ACEASTA MASINA E O TEAPA ! CU / FARA PROIECTOARE , CU / FARA CLIMATRONIC , CU / FARA ... ; UNUI DAEWOO POTI SA-I FACI ORICE , TOT DAEWOO RAMANE Bun, si acum cu astia 185 de cai rupe pamantul? Ai pus-o pe dyno.. sau cum de stii ca are 185 de cai si 400nm ) Vezi ca aia cu tico e periculoasa, iti sar userii in cap Link to comment
sarbocul Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 cum adica am pierdut garantia la motor ? Link to comment
tolin Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 (edited) N-am inteles de ce nu ti-ai luat versiunea Sport: motor de motor, mult mai puternic decat ai acum, jante de aliaj de 18", scaune din piele in doua culori, alte alea, + 2000L de benzina (diferenta de consum pe durata de utilizare), toate in acelasi pret ! Nu mai socotim cei 325 de euro pe care ti-a luat "un prieten" pentru un flash, deci, inca 325 L de benzina pierduti. Asa ca, putem sa te credem cand spui ca ai luat teapa cu Dieselul acela tunarit. PS am uitat, + cutie automata in 5 trepte ! Edited May 3, 2008 by tolin Link to comment
sarbocul Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 nu am luat teapa cu diselul tunarit ; am vrut doar ca masina sa aiba viata in ea , nu sa se chinuie si sa ma chinuie am luat teapa cu Daewoo ! chiar nu m-a inteles nimeni : Daewoo nu va face masini adevarate niciodata , mai ales SUV EU AM FOST UN DOBITOC CAND AM ALES DAEWOO , NIMENI ALTUL . VINA E NUMAI A MEA . eu , personal , vad lucrurile mai simplu : NOKIA - ptr telefoane mobile SONY - masini germane - HP - stau si ma tot intreb : cum am putut face o asa gresala , alegand Daewoo ? partea proasta este ca am facut-o pe bani multi Link to comment
puchi Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Vai ,vai colega si suntem f multi care suntem extrem de multumiti de Daewoo si GM. Pacat ca ti sa pus pata pe ei .Pierderea garantiei ?.Probabil userul .Lucian m sa referit la resoftare (resoftare : super multumit , 325 eur ).Eu unul nu cred ca vei pierde garantia . Link to comment
sarbocul Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 cum vi se pare pretul de 325 eur ptr resoftare ? Link to comment
puchi Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Explica ,ce implica (cum a procedat )resoftare .A montat vreun modul electronic sau ce? Esti sigur ca intradevar a crescut puterea motorului ?.Daca da atunci suma nu este mare . Link to comment
sarbocul Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 a citit softul initial al masinii dupa care a facut resoftarea , fara sa monteze vreun modul Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now