Mircea Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Apa in motorina! Purjeaza urgent filtrul de motorina. Link to comment
sarbocul Posted May 31, 2008 Author Share Posted May 31, 2008 multumesc Mircea ; cum sa fac operatia asta ? purjare nota : motorina OMV , EUR 4 ; daca si OMV are apa... Link to comment
Mircea Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Ai bagat de undeva motorina proasta. Identifica filtrul de motorina si sub el trebuie sa fie un surubel mic de plastic. Il desfaci de tot si lasi sa se scurga tot continutul, apoi pui surubelul la loc si-l infiletezi bine. Amorsarea circuitului se face prin punerea contactului de 3 ori cate 10 secunde succesiv (fara a porni!) A 4 oara pornesti normal. Daca ti s-a aprins e posibil sa-ti mai apara. Cati km are masina acum? Link to comment
sarbocul Posted May 31, 2008 Author Share Posted May 31, 2008 maica mia ! sper sa gasesc filtrul de motorina ( sa nu cumva sa desfac altceva ! ) ; multumesc ptr sfaturi si indicatii martorul ( identic cu cel de incalzire injectoare dar cu punctuletele dedesubt ) s-a aprins azi iar eu am alimentat ieri la Drobeta Tr Severin ( Drobeta T Sev - Buc = cca 320 km ) masina are 10.800 km Link to comment
Mircea Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Uite cum arata (cercul rosu). Nu-mi amintesc daca la captiva este la fel pozitionat. Daca nu-l poti purja, demonteaza-l si goleste-l. Atentie ca la motoarele common rail, apa in sistemul de injectie poate avea efecte foarte nocive. Link to comment
sarbocul Posted May 31, 2008 Author Share Posted May 31, 2008 merg acum la masina si ma uit intrebare : masina este programata ptr service ( mi-a fost recomandat sa-l fac la cca 12.000 km ) ; mai pot merge cca 400 km cu martorul ala aprins ( daca nu-mi iese sa desfac filtrul de motorina ; sant destul de ne-priceputeanu )? Link to comment
Alex.T Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Atentie ca la motoarele common rail, apa in sistemul de injectie poate avea efecte foarte nocive. @sarbocul: Nu cred ca este recomandat. Link to comment
Mircea Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 NU. Purjeaza filtrul de motorina. Daca nu te pricepi, mergi cu ea la un mecanic. Link to comment
sarbocul Posted May 31, 2008 Author Share Posted May 31, 2008 m-am uitat ; nu-l identific in partea stanga , cum deschizi capota la motor sant : bateria , rez alim spalator parbriz , rez servo , rez lichid frana , ... ; nimic care sa semene cu f motorina ( cel in care intra conductele alimentare ) mai pot merge cu masina asa ? cca 400 - 450 km ? Link to comment
Mircea Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 NU. Purjeaza filtrul de motorina. Daca nu te pricepi, mergi cu ea la un mecanic. Link to comment
sarbocul Posted May 31, 2008 Author Share Posted May 31, 2008 am incercat sa merg la un service autorizat dar azi e , totusi , sambata si lucreaza pana la 13 ( la mine martorul s-a aprins la 12 30 ) niste amici mi-au spus sa bag motorina EUR 5 de la MOL (sa-i fac plinul ) caci poate motorina Euro 5 amestecata cu ceea ce am eu acum in rez poate ( ? ! ) imi va rezolva problema ( ptr moment , caci oricum merg luni la prima revizie ) ce zici Mircea ? Link to comment
Mircea Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Motoarele destinate sa mearga cu E4 nu trebuie alimentate cu E5. E5 contine si biodiesel, iar motoarele e4 common rail fac ungerea pompei de injectie (de tip sferic) cu motorina. Biodiesel nu are proprietati suficiente de ungere. Nu suntem la dacii, am pus benzina proasta, ii bagam de 100 peste, sa creasca cifra octanica. Apa aia e in filtru, de-aia s-a aprins martorul. Cand nu va trece de filtru (acesta va fi plin cu apa), va ajunge in pompa de injectie, care va ramane fara ungere, rezultatul fiind distrugerea sistemului de injectie, prin infundarea cu pilitura. Cata apa ai tu in motorina si cata este in filtru, este o chestie care tine de purul hazard, motiv pentru care este posibil sa mergi bine mersi 1000 km fara sa se intample nimic, sau 10 km si sa se opreasca motorul. Suna la chevrolet asistenta, ai nr de telefon pe carnetul de service, intreaba-i cum poti purja filtrul de motorina sau cere-le ajutorul. Link to comment
sarbocul Posted May 31, 2008 Author Share Posted May 31, 2008 ok Mircea , e clar . multumesc ptr informatiile clare si profi ; ce sa fac , vorbesc luni cu cei de la Chev asistenta . nota : multumesc si ptr info motorina E 5 vs E 4 ; stiam eu cate ceva dar ... . Link to comment
sarbocul Posted June 1, 2008 Author Share Posted June 1, 2008 ref la service : am gasit , ptr Bucuresti : 1. Radacini 2. GTT 3. Di Bas avand in vedere ca locuiesc in zona Dr Taberei as opta ptr Radacini stie cineva ceva despre acest service ? Link to comment
sarbocul Posted June 1, 2008 Author Share Posted June 1, 2008 am mai analizat un pic problema : 1. indicatorul care ramane aprins dupa ce pornesc masina este unul care seamana identic cu cel de incalzire injectoare = ca o sarma spiralata , numai ca , in plus , mai are niste puncte dedesubt ( deci : sarma spiralata cu puncte dedesubt ) 2. Mircea : nu cumva indicatorul de filtru motorina arata ca o cupa cu capac ? ; nu ca o sarma spiralata ce ziceti ? Link to comment
Lucian M Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Telefon cu camera sau aparat foto ai? Pune poza, sa nu isi mai dea lumea cu presupusul. Link to comment
sarbocul Posted June 1, 2008 Author Share Posted June 1, 2008 exact asta am facut acum 2 minute ! Link to comment
sarbocul Posted June 1, 2008 Author Share Posted June 1, 2008 ok ce sa zic ; poza in care apar toate indicatoarele aprinse este facuta cand am pus contactul ; dupa ce pornesc motorul , numai indic buclucas ramane aprins ( in mod normal toate indicatoarele se sting in primele 1-2 sec dupa ce pornesc motorul ) Link to comment
Mircea Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Vezi sa ai bani la tine, in service s-ar putea sa te puna sa pui filtru nou, si in plus, operatia nu este acoperita de garantie. Link to comment
sarbocul Posted June 1, 2008 Author Share Posted June 1, 2008 aoleu , mama ! cat poate sa coste ? e totusi un filtru si ceva manopera ce stii de Radacini ? Link to comment
alx Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 poa sa fie si peste 300 ron, filtrul la commonrail nu e ieftin. Link to comment
sarbocul Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 aia e ! 300 ron nu ar fi un capat de tara am sunat la diverse service Bucuresti : pot sa ma primeasca in service dupa 16.iunie are cineva vreo recomandare , vreun service ? stau in Dr Taberei - Bucuresti Link to comment
alx Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Da, du-te la serus (stiu, e service reno) pe timisoara si mergi direct la un mecanic cu o spaga... Purjarea filtrului e o operatie simpla, probabil dupa ce vezi cum se face poti sa o faci si singur. In plus, nu e operatie care sa fie absolut obligatoriu sa fie facuta numai in service chevy. @mircea: eroarea dispare atunci cand nu mai e semnal de la senzorul de apa sau trebuie resetat ca sa se stinga martorul? Link to comment
sarbocul Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 am vorbit pe la diverse service-uri ; intrebare : Mircea , esti sigur ( dupa martorul din poza ) ca e vorba de martor apa in motorina ? cand le-am descris celor de la service cum arata au spus ca nu exista martor de apa in motorina ; normal , m-au chemat la diagnoza Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now