Jump to content

Captiva - Impresii, Probleme


Recommended Posts

asa ma gandesc si eu , ca nu e normal dupa ce mergi la drum intins si o calci ( cca 140 km /h , viteza croaziera ptr cca 500 - 600 km ) sa se aprinda , a 2-a zi matorul filtru DPF + inca un martor electronic

 

ce sa-i fac ?

Link to comment

Eu sunt 90% sigur ca e din cauza chip-tuningului. Nu s-a tinut cont de faptul ca masina are DPF si se injecteaza prea multa motorina, iar la viteze mari ramane multa nearsa in filtru si-l colmateaza...

Link to comment

Pai si eu, daca tot ai tunarit-o, macar incerci versiunea dura. Daca nici asa nu e ok, revii.

In fond, nu distrugi nimic in cateva zile, dar in cateva zeci de mii..

Link to comment

Eu as merge la omul cu tuningu, as pune harta originala (sper ca a salvat-o), as merge la service, as rezolva problema (si m-as interesa temeinic de une apare si care e cauza) si apoi as reface tuningul.

Link to comment

Si apoi ai pne mapele inapoi, ai merge la service etc.

Repeat until engine=0 :) )

 

Nu e mai simplu sa revina la setarile standard si sa se lase de tunarit?

Edited by andreib
Link to comment

Asta se intimpla cand catva pusti, mai mult sau mai putini pregatiti in domeniu, se cred mai destepti decat o armata de ingineri, sustinuti de cele mai moderne platforme tehnologice (ma refer la proiectare si cercetare), fie ele chiar si de la GM.

 

Acuma fara suparare... dar asta chiar merita banii, sa faci masina sa mearga din ce in ce mai prost... Pacat de bani si de masina!

Link to comment

Off topic - Nu e nimic rau in a face chip tuning daca se tine cont de parametrii si dotarile masinii. Motoarele diesel pe chevy sunt destul de recente si ma indoiesc ca sunt multi cei care au mape create pentru ele. O mapa pentru ele au cei de la Upsolute, folosita cu succes si fara probleme, optimizandu-se softul initial, consumul si puterea. Multi tuneri de cartier insa folosesc mape rescrise de ei sau adaptate de pe alte masini, de multe ori doar marind injectia de combustibil. Rezultatul? Un motor distrus prematur, consumuri marite, catalizatoare si DPF-uri infundate...

Link to comment

Nu te apuca Mircea de bagat mana in foc pentru nimeni :D :) )

 

Sarbocul, masina asta pentru tine a fost o amanta cu care nu te-ai inteles bine la pat, scuze la drum, inca de la inceput.

Fa-o sa se stinga becurile alea, taie firele, fa orice si vinde-o la samsari sau la AAA, si i-ati una cu clima, becuri de ceata si tot ce ti-ai dorit ;)

Si daca aia noua nu are tot ce vrei si merge bine nu te mai atinge de ea, sa ai macar din cauza unui fier multumire pe lumea asta :)

Link to comment

Nu te juca ca am auzit (e posibil sa fie fals) ca sunt niste preturi exorbitante la filtrele DPF. Ceva de ordinul a 5000 de euro.

Link to comment

da , cam naspa , ... rau

 

ma gandesc ca am 2 variante :

 

1. sa fac cumva sa updatez resoftarea ( nu imi e f clar cum )

2. sa revin la softul initial

 

ce parere aveti ?

 

alta intrebare : re scrierea vechiului soft ar putea sa afecteze in vreun fel ?

Link to comment

Nu cred ca ar putea afecta. Dar daca raul a fost facut, exista sanse ca revenirea la softul initial sa nu rezolve problema.

Link to comment

Alx, Captiva, lacetti si Epica au filtre DPF cu regenerare. Distrugerea unui astfel de filtru se face doar fizic, prin lovituri. Plus ca la un lacetti de 14k euro e imposibil ca un filtru dpf sa coste 5k euro.

Link to comment

Eu am auzit de la un mecanic de la Hyundai ca cica un DPF pentru noile tucsoane ar fi fro 8k euroi.

Nu stiu care este sistemul si cum se regenereaza, dar stiu ca se autocurata. Dar tot se schimba pe la 120-150k.

Daca stii mai multe si mai detaliate decat mine, zi!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...