Mircea Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 OK, deci cu manualul in fata: Martorul ala e de la filtrul de particule, am reverificat. Exista si martor de apa in motorina, sugereaza-le celor de la service sa citeasca dracului manualele! In scan-ul dupa manual vezi si ce trebuie sa faci exact, iar faptul ca ti s-a aprins imi da o singura concluzie: ai mers foarte mult subturat! Incearca sa tii motorul la 2000 rpm, iar cand schimbi treapta sa-l duci pana pe la 3000. Iata simbolurile celor 2 martori buclucasi: Link to comment
sarbocul Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 Mircea : la mine s-a aprins numai martorul din stanga pozei tale ( cel de particule ) nu am mers subturat : ultima portiune parcursa a fost Pitesti - Bucuresti un am mers , nu am dormit ( ma grabeam spre casa ) ce sa fac ? ma gandesc sa-i pun ceva motorina si sa-i dau un pic de talpa ? Link to comment
closchkutza Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Nu-i mai pune nimic in motorina, iesi undeva si mergi mai turat! Link to comment
Mircea Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Fa ce zice manualul: mergi cativa km cu viteza de peste 50 km/h constant. Daca nu se stinge, la service, de preferinta la unul care stie ca exista martorii aia. Link to comment
sarbocul Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 gata ! am rezolvat-o ! am iesit un pic si i-am dat un pic de talpa ! martorul s-a stins Mircea : daca mi-ai fi triis pagina din manual mai devreme , putea sa-mi tihneasca si mie week-end-ul ; nu a fost filtrul de motorina , cu apa in el ci filtrul de particule Link to comment
Mircea Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Corect, da' manualul era in masina, scanerul la serviciu si tot asa. Oricum, invatare de minte si pentru tine si pentru mine. Eu recitesc manualul acum in tihna, la o cafea Link to comment
sarbocul Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 ptr Mircea : vezi ce bine e sa nu te pricepi la masini ( adica eu ) ? ma apucam si demontam filtrul de motorina si mai faceam si alte traznai un lucru e sfant : cartea masinii trebuie sa stea in masina in orice caz : multumesc mult pt sprijin si informatii Link to comment
closchkutza Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Intrebare: dar tu nu ai manualul masinii? Link to comment
sarbocul Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 am manualul , l-am primit ; dar e la birou normal : problema cu martorul a aparut in week-end Link to comment
Mircea Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Il are, dar probabil ca nu la masina. Nu strica nici purjarea filtrului, vezi ca ai in manual cu siguranta localizarea filtrului si a surubului de purjare. Link to comment
sarbocul Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 inca o data , multumesc Mircea ! daca iesea si operatia cu trimisul paginii ( unde se vede martorul care imi aparuse la bord ) , eram mult mai linistit in week end esti bun de cinste ! cum o rezolvam ? Link to comment
Mircea Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Te prezinti la intalnire cu o punga de seminte si o stricla de Cola, "cinstea" traditionala DaewooClub Link to comment
sarbocul Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 semintele sa fie de bostan , de floare ? cu Cola se rezolva . Link to comment
Tommy Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Si si, pentru toate gusturile. Hai domle ca sunt ieftine Testam si noi caii aia? Link to comment
sarbocul Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 testam - testam ! cum sa nu ! cum sant organizate intalnirile ? tot joia ? la Politehnica ? Link to comment
Alex.T Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 In week-end nu organizati intalniri? Poate va face si Pitestiul o vizita cu masinile din dotare. Link to comment
sarbocul Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 cel mai bine ar fi in week end Link to comment
alx Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Sorry, weekendul e pentru alergat prin cluburi si agatat fomei. Numai joia se poate ce e legat de masini Link to comment
Alex.T Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Pacat. In timpul saptamanii nu pot sa ajung pentru ca la ora aia sunt la serviciu. Link to comment
sarbocul Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 asta cam asa e , lumea mai si lucreaza iock fomei si cluburi Link to comment
Alex.T Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 E...avem timp si de fomei si cluburi... Link to comment
sarbocul Posted June 8, 2008 Author Share Posted June 8, 2008 iar am patit-o : s-a aprins , din nou , becul - martor de la bord ptr filtru DPF , de data asta impreuna cu becul - martor ptr pompa ( sau asa ceva ) - sistem electronic in legatura cu filtrul DPF am rezolvat problema : am mers mai tare un pic ( pt stingerea martorului filtru DPF ) si am scos borna + a bateriei ptr stingerea celui de-al 2-lea martor - inainte de a se aprinde cei 2 martori am mers ( cu 1 zi inainte ) , cca 600 km pe autostrada ! , deci nu prea cred ca e de la mers subturat ; INTREBARE : ar trebui sa anunt la serice sa-mi schimbe acest filtru DPF ; sau acest filtru nu se schimba ci doar trebuie " curatat " prin mers supra turat ? Link to comment
Mircea Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Filtrul de particule se curata pe stand, cu ajutorul scannerului. Nu cred ca e normal sa ti se aprinda asa des, si mai ales dupa ce mergi tare, nu incet. Oare ti-o fi dat kix chip-tuningul? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now