Jump to content

Captiva - Impresii, Probleme


Recommended Posts

OK, deci cu manualul in fata:

Martorul ala e de la filtrul de particule, am reverificat. Exista si martor de apa in motorina, sugereaza-le celor de la service sa citeasca dracului manualele!

In scan-ul dupa manual vezi si ce trebuie sa faci exact, iar faptul ca ti s-a aprins imi da o singura concluzie: ai mers foarte mult subturat! Incearca sa tii motorul la 2000 rpm, iar cand schimbi treapta sa-l duci pana pe la 3000.

Iata simbolurile celor 2 martori buclucasi:

filtru.jpg

Link to comment

Mircea : la mine s-a aprins numai martorul din stanga pozei tale ( cel de particule )

 

nu am mers subturat : ultima portiune parcursa a fost Pitesti - Bucuresti un am mers , nu am dormit ( ma grabeam spre casa )

 

ce sa fac ? ma gandesc sa-i pun ceva motorina si sa-i dau un pic de talpa ?

Link to comment

Fa ce zice manualul: mergi cativa km cu viteza de peste 50 km/h constant. Daca nu se stinge, la service, de preferinta la unul care stie ca exista martorii aia.

Link to comment

gata ! am rezolvat-o ! am iesit un pic si i-am dat un pic de talpa ! martorul s-a stins

 

Mircea : daca mi-ai fi triis pagina din manual mai devreme , putea sa-mi tihneasca si mie week-end-ul ; nu a fost filtrul de motorina , cu apa in el ci filtrul de particule

 

:lavolan:

Link to comment

Corect, da' manualul era in masina, scanerul la serviciu si tot asa. Oricum, invatare de minte si pentru tine si pentru mine. Eu recitesc manualul acum in tihna, la o cafea ;)

Link to comment

ptr Mircea : vezi ce bine e sa nu te pricepi la masini ( adica eu ) ? ma apucam si demontam filtrul de motorina si mai faceam si alte traznai

 

un lucru e sfant : cartea masinii trebuie sa stea in masina

 

in orice caz : multumesc mult pt sprijin si informatii :thumbl:

Link to comment

Il are, dar probabil ca nu la masina. Nu strica nici purjarea filtrului, vezi ca ai in manual cu siguranta localizarea filtrului si a surubului de purjare.

Link to comment

inca o data , multumesc Mircea ! daca iesea si operatia cu trimisul paginii ( unde se vede martorul care imi aparuse la bord ) , eram mult mai linistit in week end

 

esti bun de cinste ! cum o rezolvam ?

Link to comment

iar am patit-o : s-a aprins , din nou , becul - martor de la bord ptr filtru DPF , de data asta impreuna cu becul - martor ptr pompa ( sau asa ceva ) - sistem electronic in legatura cu filtrul DPF

 

am rezolvat problema : am mers mai tare un pic ( pt stingerea martorului filtru DPF ) si am scos borna + a bateriei ptr stingerea celui de-al 2-lea martor

 

- inainte de a se aprinde cei 2 martori am mers ( cu 1 zi inainte ) , cca 600 km pe autostrada ! , deci nu prea cred ca e de la mers subturat ;

 

INTREBARE : ar trebui sa anunt la serice sa-mi schimbe acest filtru DPF ; sau acest filtru nu se schimba ci doar trebuie " curatat " prin mers supra turat ?

Link to comment

Filtrul de particule se curata pe stand, cu ajutorul scannerului. Nu cred ca e normal sa ti se aprinda asa des, si mai ales dupa ce mergi tare, nu incet. Oare ti-o fi dat kix chip-tuningul?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...