2007catch Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Buna ziua. Am un Aveo 1,2 model 2008 .Ieri masina a stat in soare (afara erau 15 grade) si am vrut sa racoresc interiorul si am observat urmatoarea problema : Cind apas butonul A\C nu se aude nimic(doar se aprinde luminita din buton) , nu se simte acea mica scadere din puterea motorului (in mers) , ventilatorul de pe radiator porneste daca pornesc AC si se opreste daca opresc AC (motorul rece) , si aerul e ca si cel bagat fara AC . Ma poate ajuta cineva , ce se intimpla ? Link to comment
2007catch Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 Verifica siguranta. care siguranta si unde o gasesc? (sub capota sau in interior? ) Link to comment
VFX Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) Uite aici: F13 Edited April 8, 2008 by s0r|n3l Link to comment
VAXXi Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 A se urmari si topicul Probleme si reparatii aer conditionat din CNEL, sistemul e cam acelasi. Link to comment
2007catch Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 (edited) F13 - OK F 5 - OK Uare problema asta n-ar trebui sa o rezolve ei in garantie? Masina are 8 luni . Edited April 8, 2008 by 2007catch Link to comment
uskt2005 Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) Ba da, ar trebui sa se rezolve pe garantie, dar in cazul in care defectul nu s-a produs din (ma repet) defect de fabricatie...garantia nu acopera daunele Edited April 8, 2008 by uskt2005 Link to comment
tolin Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 ... Uare problema asta n-ar trebui sa o rezolve ei in garantie? Uarecum ... Link to comment
2007catch Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 Ba da, ar trebui sa se rezolve pe garantie, dar in cazul in care defectul nu s-a produs din (ma repet) defect de fabricatie...garantia nu acopera daunele In cazul asta ce defect ar putea fi ? In decembrie si in ianuarie stiu ca functiona deoarece am apasat din greseala pe butonul AC si imediat am simtit o scadere a puterii motorului si aer rece iar acum nici macar nu cupleaza ? Link to comment
DevBreak Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Masina este in garantie? Dute peste ei... eu am avut probleme cu radiatorul si era defact de asamblare. Asta nu insemna ca nu a mers... s-a stricat in perioada da garantie trebuie reparat. Ma indoiesc ca ai putut strica AC Link to comment
2007catch Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 (edited) Pai masina am luat-o in august 2007 si pina acum am 10400km iar garantia este de 3ani/100000km limita de km nu se aplica in primii doi ani(asa scrie). Edited April 8, 2008 by 2007catch Link to comment
VAXXi Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Este posibil sa fi pierdut freonul. Stiu ca si la Daewoo, in cazul unei presiuni insuficiente in instalatie (simptom de freon lipsa), nu pornea compresorul. Este o metoda de protectie, adica (freonul are si rol de lubrifiant, iar pornirea compresorului fara ungere nu cred ca i-ar prinde deloc bine). Link to comment
uskt2005 Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Si in cazul celor mai multe scurgeri ale freonului sta la baza o piatra care aduce la pierderea garantiei...dar in acest caz intra CASCO in problema...si tot se rezolva Link to comment
Lucian M Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Baitani- io am citit pe undeva ca si iarna trebe folosit sistemul de AC, in caz contrar se usuca si crapa garniturile torice. Macar la doua saptamani trebe folosit 10 minute (minim) sistemul de AC. Eu am folosit si iarna sistemul AC si azi cand am vrut sa racoresc masina (a stat in soare cam 5 ore)- si-a facut treaba. Link to comment
VAXXi Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Pornirea AC iarna se recomanda pentru a asigura ungerea periodica a garniturilor torice de etansare, care-s din cauciuc. Link to comment
Lucian M Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Multam de sustinere si confirmare! Tot aici pe forum am citit despre asta. Oricum in service nu-ti zice nimeni nimic. Link to comment
2007catch Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 Uite ce am descoperit la un studiu mai amanuntit , sa fie oare asta problema ? Link to comment
adostar Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) , exact ! S-a rupt firul care alimenteaza compresorul. Edited April 8, 2008 by adostar Link to comment
2007catch Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 (edited) ...firul care alimenteaza compresorul. sper sa fie asta cauza ( mama lor de koreeni , au strins de clestele ala de sertizat pina au digerat orezul ) . Oricum incerc cind ies de la servici sa sertizez alta mufa tata . Va tin la curent . Edited April 8, 2008 by 2007catch Link to comment
DevBreak Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) Cum? ori a fost prost sertizat in mufa ori... Update: @2007catch Mai iute de mana Edited April 8, 2008 by DevBreak Link to comment
2007catch Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 Eheeeee va dati seama ca nu am putut astepta pina ajung acasa deoarece masina sta in soare de citeva ceasuri si iarasi e cloceala in interior ( plus ca eram framintat de problema ) , asa ca m-am pus pe treaba si am rezolvat problema cu mufa si ce sa vezi ? , am pornit motorul si cind am apasat pe butonul de AC am auzit acel tacanit specific si aerul a inceput sa vina tot mai rece . Multumesc tuturor , mai ales celor care m-au speriat cu garantia (def. de fabricatie) ca asa m-au facut sa studiez daca e vreo problema legata de pietre si asa am observat firul rupt . Link to comment
DevBreak Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Bine ca ai rezolvat asa. Eu am ceva amintiri mai putin placute cu asamblarea.. si nu m-ar mira sa mai apara cate ceva pe ici pe colo... Link to comment
2007catch Posted April 9, 2008 Author Share Posted April 9, 2008 Cred ca firul era tensionat deoarece a trebuit sa-l prelungesc cu citiva cm ( vreo 10 la numar ) . Altfel deocamdata n-am de ce sa ma pling . Link to comment
Recommended Posts