Jump to content

Mirosuri In Masina


Recommended Posts

Pus sub scaun un Glade antitabac cu aroma de portocala. Mare branza nu se simte, dar nici nu tin neaparat. Oricum, la cat fumez eu, nu mi-a mirosit a fum in masina pana acum (las geamul intredeschis cand fumez).

Link to comment

Eu am folosit cu succes spray-ul din poza.Se pune cu un furtunel in galeria de admisie a aerului si pe radiator.

Asta dupa ce se scoate filtrul de polen.Face o spuma alba, abundenta care se lasa juma de ora asa.Se dizolva singura si se elimina prin conducta de condens.Nu se porneste motorul in timpul asta.Dupa aia se pune filtrul de polen la loc si gata.Au disparut toate mirosurile neplacute.

 

post-194-1214069868_thumb.jpgpost-194-1214070109_thumb.jpg

 

 

Si apropo de schimbarea filtrului de polen.Tinind cont ca il schimb mai des decit vine revizia si ca exista sistemul ala idiot de schimbare, eu am taiat bucata aia de plastic care vene sub torpedou si din cauza careia nu putea fi scos si bagat filtru decit cu indoirea lui.Am taiat-o fix pe o gaura unde dupa aia am pus un surub.

Oricum nu am inteles ce rol avea banda aia de plastic acolo.

Edited by zapacitu
Link to comment
  • 2 weeks later...

@zapacitu

Spune-mi te rog de unde ai cumparat sprayul?

Are vreun efect daca nu schimb si filtrul de polen?

 

Am vrut sa tai si eu plasticul ala, dar poate la revizie

comenteaza aia, si am renuntat.

 

Am schimbat filtrul de polen si am dat cu un spray

"wynns airco cleaner" pe care lam luat de la piese auto cu 40 de lei

am suflat si in vaporizator si prin prizele de aer asa cum scria pe instructiuni

si dupa 7-8 zile surpriza X(

a inceput sa miroase la fel de urat, filtrul era nou dar

cred ca mai intra prin radiator si aer nefiltrat din cauza ca

l-am 'mototolit' din cauza plasticului din fata, pe care l-ai taiat tu.

Crezi ca mirosul e din cauza filtrului "indoit"?

Nu mai stiu ce sa fac fara A/C e nasol pe temperatura asta!!!

Link to comment

De cind am dat cu spray-ul ala nici o problema.Vine un usor iz doar la prima pornire a ventilatiei, dimineta de ex, fara AC.

In rest nimic.

 

Eu am luat spray-ul ala de la un magazin de piese auto de linga mine, la D-na Ghica.

 

Intamplator eu am schimbat si filtru de polen tot atunci, dar cred ca ar trebui sa aiba efect si fara, tinind cont ca se pulverizeaza in galeria de admisie a aerului si pe radiator iar filtru se monteaza inapoi dupa ce se elimina spuma aia.

 

Daca nu gasiti prin zona, facem un sacrificiu si trimitem de la Bucuresti :) .

 

 

Iar in ceea ce priveste plasticul ala nu vad de ce ar face figuri la garantie.Oricum era tamp sistemul si nu era normal sa mototolesti filtru cind il montezi.Si asa , tot nu are loc la fix si cu bara aia taiata, d-apoi fara.Eu m-am riscat.Si asa nu am de gind sa schimb decit uleiul si filtru de benzina si ulei la ei.Restul le schimb eu singur la maxim 6-7000 km(filtru aer, polen, bujii, valva PCV).

Edited by zapacitu
Link to comment

Exact. 5-6 cm in dreapta consolei centrale, pe partea pasagerului.Similar il cauti sub masina. La Matiz exista si sansa de a smulge respectivul furtunas cu picioarele unui pasager mai lung, ulterior condensul ajungand direct in masina...

Link to comment

Cred ca l-am gasit, dar de ce nu este umed atunci cand merge AC? Am dat un tub de AIRCON si dupa cca 20 min cand am dat drumul la ventilator pe turatie mare nu mi-a iesit nici spuma nici apa nici pe aerisitori si nici furtunasul repectiv. Unde s-a dus atata spuma?

Cumva in plasticul din care iese furtunasul se afla vaporizatorul? Acolo nu am dat cu spray pt ca mi-a fost frica sa nu fie altceva, dar teoretic daca acolo este vaporizatorul ma gandesc sa mai iau un flacon de spray, sa dau jos furtunul si sa bag acolo toata spuma. A mai incercat cineva chestia asta?

Link to comment

Da, eu, pe masina Ilenei (cine are cartea lui Obi stie :D ).

Daca ai stat suficient spuma s-a dus, asa este si corect, nu ai de ce sa iti faci probleme.

Link to comment

Mai Cocolino, dar nu mirosi tu destul de frumos ca sa mai dai si cu spray prin instalatia de AC? :) )

 

Lasand gluma de o parte :) pe furtunasul ala, dupa circa o ora de functionat AC pe ventilatie mare sau pe recirculare, ar cam trebui sa curga condens. La ventilatie mica, e posibil sa se formeze gheata pe vaporizator, iar aceasta sa se topeasca dupa oprirea masinii.

Edited by Mircea
Link to comment

Salut,

 

Mi-am luat asa ceva http://www.crceurope.com/csp/web/ProdDisp...ness=AUTOMOTIVE de la ELit, dar instructiunile sunt in rusa, maghiara si poloneza.

M-am gandit sa scot filtrul de polen si sa dau pe acolo, si sa bag furtunul cu care vine prin gurile de aerisire.

Daca a ma ifolosit cineva, va rog sa imi dati un sfat care ar fi cea mai buna solutie.

 

Multumesc,

VAli

post-7579-1216483218_thumb.jpg

Link to comment
 

×
×
  • Create New...