VFX Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Pai e cam si cum ai sta numai pe arcuri. Amortizoare ciuciu... Link to comment
Cumnatu Posted April 13, 2008 Author Share Posted April 13, 2008 (edited) Deci imi trebuie amortizoare mai tari putin, pe ce sa fie pe gaz sau pe ulei sau combinat sau ? Aici o dam in marci si exemple concrete ! Edited April 13, 2008 by Cumnatu Link to comment
Esperatul Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Nu stiu daca gasesti Koni reglabile pentru 300M dar cauta. Link to comment
samyx Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Dar de o bara stabilizatoare (de torsiune) mai groasa ce ziceti? Eu cred ca areun rol esential la mentinerea echilibrului masinii pe curbe! Link to comment
samyx Posted May 9, 2008 Share Posted May 9, 2008 Dar de o bara stabilizatoare (de torsiune) mai groasa ce ziceti? Eu cred ca areun rol esential la mentinerea echilibrului masinii pe curbe! Rectific: Dar de o bara stabilizatoare (antiruliu) mai groasa ce ziceti? Eu cred ca areun rol esential la mentinerea echilibrului masinii pe curbe! Link to comment
Cumnatu Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 (edited) Este suspensia pe perne de aer o solutie ? Cum este ea definita dpdv confort versus manevrabilitate ? Pentru a afla mai multe informatii decat cele oferite de diversele firme de profil ce nu sunt .Ro si de wikipedia, stie cineva vre-un service la noi care sa monteze asa ceva ? Afara un kit complet se invarte pe undeva pe la 2500 $ ( dolari ) deci nu foarte scump comparativ cu un set cat de cat bun de amortizoare / arcuri. Dar la noi ? Iata un site ce contine printre altele 2 clipuri interesante. Edited June 2, 2008 by Cumnatu Link to comment
ROV Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Raport pret/performanta eu as merge pe niste arcuri cu compresie progresiva si bari antiruliu rigide. Inclinarea laterala este data numai si numai de aceste bari. Pe o suspensie conventionala poti faci dar compromisuri nu poti impaca si capra si varza. Trebuie doar putina documentare inainte unei modificari in sensul gasirii unei soluti acceptabile pentru soferul autovehiculului, practic pana unde este dispus el sa scrifice confortul vs stabilitate iar de aici deja totul este subiectiv. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now