luisspeed Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Acum am vazut ca am scris Falken mai sus. alea au fost prima optiune(dar trebuia sa astept prea mult pt livrare), ..graba..Pe masina am nexen, model..cred n 3000 . Dar cel mai bine voi atasa niste imagini. Link to comment
luisspeed Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Pt ca tot am promis poze aici, dar deja am pus pe topicul meu, http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/21335-lacetti-ul-lui-luisspeed/page__pid__491482__st__80&do=findComment&comment=491482 nu are rost sa le postez de 2 ori. Link to comment
Mircea Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 (edited) Gata, am pus Nankang-urile super comparativ cu hankook-ele. Liniste la rulaj, fenomenul de torque steering aproape a disparut. Am facut si geometria directiei, totul e super OK. Ca si grip net superioare hankook-celor, astept sa se rodeze un pic pe masina si sa prind o ploaie sa vad cum se comporta. Edited August 9, 2010 by Mircea Link to comment
luisspeed Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 (edited) Si noi asteptam parerea ta dupa ce faci testul Bafta si aderenta maxima. La mine nu pot sa spun ca sunt mai silentioase(poate datorita latimii), dar e diferenta de aderenta imensa. Edited August 9, 2010 by luisspeed Link to comment
Dorian19 Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Buna ziua.Detin un Chevrolet lacetti sedan model 2008 1.4 16v 95cai luata de noua am pe masina 195 55 r15 Hankook ( am facut cu ele 32 mii km si necesita schimbarea lor) ( 4 cauciucuri de 195 55 r15 costa 10 mil) si doresc sa pun 185 65 r14 pt ca -sunt mai ieftine,la noi la depozit un cauciuc nou debica e 140 ron( 560 lei 4 cauciucuri) ce vreau sa intreb...cei de la chevrolet au zis ca daca pun pe 185 65 r14 va scadea cosumu cu 1.5 -2% a testat cineva? se merita ? scad performantele masinii ( nu sunt vitezoman) si nu stiu sa ii fi dat mai mult de 130km/h la masina va multumesc si o zi buna Link to comment
argon Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 (edited) FIx combinatia asta o am eu, consumul cu cele pe 15 a crescut cu 0.7-1 litru la 100 de km, am calculat si rascalculat, mie mi se pare mult, dar adevarul e ca masina arata mai bine cu rotile mai mari, la performante am remarcat ca e mai stabila cu 195/55/15. PS stii ca trebuie sa schimbi si jante sper. Edited November 3, 2010 by argon Link to comment
Blidoc Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Buna ziua, .Detin un Chevrolet lacetti sedan model 2008 care e incaltata sa spun asa cu 195 55 R15 Hankookcam si am aceeasi problema a pretului in jur de 300 ron unul. Ar merge sa monteaz pe ea unele de 185 65 R15?m-ar afecta acest lucru in vreu fel? Va multumesc Link to comment
TM85DAL Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 (edited) Salut.As avea si eu 2 intrebari... daca ma poate ajuta cineva.Care este dimensiunea maxima ce poate fi pusa pe jantele originale de 15"? Si a 2-a daca imi poate da cineva dimensiunile exacte de jante pe 16" si dimensiunile cauciucurilor. Multumesc anticipat. Edited December 13, 2010 by TM85DAL Link to comment
Mircea Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Uite, citeste pagina anterioara pe 15 poti pune maxim 195/60/R15 sau 205/55/R15 Link to comment
TM85DAL Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Merci Mircea pt. raspuns. la 205/55/R15 nu freaca niciunde? se potriveste fara nici o modificare ? Si ce imi poti spune despre jantele pe 16" ma refer aici ET corect si dimensiunile cauciucurilor. Merci inca odata pt. raspuns.. sper sa ma poata ajuta cineva si cu a2-a intrebare. O seara faina! Link to comment
ratusca Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Pentru jante de 16", 7J, ET 40 si cauciucuri: 195/50R16 (+0.99% circumferinta), 205/45R16 (-0.77% circumferinta). Link to comment
TM85DAL Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Dragi "colegi forumisti" tin inca odata sa va multumesc pt. raspunsurile voastre prompte si de mare ajutor.Si vreau inca odata sa laud cu toata putere VREDENSTEIN,azi am achizitionat si eu 4 anvelope Vredenstein. Sunt foooaaartee multumit de el,cele mai bune de pana acuma,alaturi de Micheline Alpin.Deoarece in Timisoara ninge de 4 zile neincetat iar echipele de dezapezire 'dorm in post" pe sosele stratul de zapada este destul de mare,iar seara dupa ora 20.00 ingheata,ceea ce face drumul si mai impracticabil.Iar de azi cu noile mele anvelope nu imi mai fac nici o problema deoarece am impresia ca am 4x4 cu senile. Asadar recomand tuturor celor interesati de achizitionarea de anvelope de iarna sa le cumpere cu incredere.Isi merita fiecare banut. Acestea fiind spuse va doresc numai bine si o iarna linistita fara incidente. Link to comment
danicrai Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Salut la toti, Sunt si eu nou pe aici. Urmaresc topicul asta de ceva vreme pt ca sunt in unor jante si anvelope de iarna. Astazi ma prinse prima ninsoare cu anvelopele de vara, Michelin Energy Saver, inca pe masina. Care uimitor au mers foarte bine, o singura data o bruscai putin si patina si intra putin TCS... iarna trecuta aveam Kumho All-Season si credeam ca sunt bune, dar la prima ninsoare mica am disperat pana am ajuns acasa, mergeam sub 2000 rpm si era ca o sanie, de necontrolat, aluneca in toate directiile, pedala de frana tremura de fiecare data si TCS innebunise. Asa ca anul asta vroiam sa pun 4 table cu anvelope de iarna. Sa bag jantele originale in casa sa nu le frec cu lanturile. Cum au facut toti prietenii mei, dar ei au numai Seat Leon toti si au gasit foarte usor. Alergai prin toata Craiova pe la o gramada de vulcanizari si firme de anvelope, peste tot gramezi de jenti dar nimeni nu avea 4x114. Unii au fost onesti si au zis ca imi aduc noi in cateva zile cu 200 lei bucata, altii mai "dubiosi" de la un parc de dezmembrare mi'au cerut 800 pe un set complet de la un Lacetti sedan facut praf cu cauciucuri de vara uzate. Eu mai am 2 originale in casa, una buna si inca una lovita pe care zic ca o duc la reparat de cateva luni, dar tot nu imi iese socoteala. Daca e cineva din Craiova si cunoaste unde as putea gasi un set de jante, chiar si de 14 care, care sa se potriveasca, as fi recunoscator. Altfel o sa ma duc zilele astea sa le dau jos pe alea de vara si sa pun de iarna. Multumesc lui Mircea pt lista de modele compatibile. Revin cu un post in functie de ce marime si producator gasesc. Link to comment
Mircea Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 He he, la noi la Bursa ai cautat? Ia incearca. Link to comment
ratusca Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Odata cu incalzirea am fost nevoit sa achizitionez un set nou de cauciucuri de vara. Dupa multe cautari am optat pentru Hankook Ventus V12 Evo. Greu mai gasesti cauciucuri bune pentru 195.55.15... Anvelopele sunt extraordinare. Recomand oricui. Link to comment
Mircea Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 De ce nu ai pus 205/55/15 cum am eu? Link to comment
Mircea Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Mai, cu RAR-ul o rezolvi, ca nu te opreste avand masina noua. Iar la ITP te duci cu rotile de iarna. La consum, da, ar fi o oarecare influenta, la mine n-a fost sesizabila. Mi-aduc aminte ca la vreo 2 saptamani dupa ce le-am pus am plecat in Grecia iar consumul mediu pe 1460 km a fost de 6.4%, majoritar extraurban ce-i drept, dar si fataiala de la vila pana la plaja destula. Insa ce-i drept nu pot compara consumul de la a mea cu cel de la benzinara, mai ales ca si puterea este mai mica, deci posibil ca si influenta celor 10 mm in plus sa fie mai mare la benzinare. Link to comment
ratusca Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 (edited) La consumul extern poate mai putin... dar la oras, valeu la atatea plecari de pe loc cu cupluletul meu Oricum, revenind la cauciucuri, o dimensiune mai mare nu-mi aduce nimic in plus si chiar sunt cauciucuri bestiale si cu zgomot extraordinar de mic la rulaj. La o frana de la 150 km/h cu pedala la podea nu a intrat ABS (acum 2 weekend-uri cand era soare) si acum incep sa ma intreb daca nu am probleme cu sistemul de franare ) Edited April 4, 2011 by ratusca Link to comment
luisspeed Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Eu nu stiu daca e influentat prea mult nici un benzinar. Eu cand am trecut la 215 nu am simtit prea mare schimbare de consum. Link to comment
Mircea Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Eu nu am fost multumit de hankoocele originale chiar deloc... Zgomot mare in rulaj, frane slabe, tendinta de alunecare pe umed destul de ridicata. In plus, au supravietuit doar 40 k km aproximativ, prea putin dupa gustul meu. Unde sunt facute astea, China sau Koreea? O anvelopa mai lata iti aduce un avantaj la stabilitatea pe viraje, simtitor as zice, in plus la 205/55 ai si talonul o leaca mai inalt => janta mai protejata si un pic mai mult confort. Link to comment
ratusca Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 ) nici eu nu am fost multumit de cele originale, erau varza, cu astea am avut rezerve (eram axat pe eukohama S.drive) dar pana am iesit cu ele... ... pot spune ca sunt peste eukohama AVS Sport V102A . Au zgomot de rulare mai mic decat Fulda Kristall Supremo (de iarna). Stabilitatea... ce sa zic, la mine e altfel . Sunt fabricate in Ungaria. Iote si un review (bine alte masini and stuff dar...) care m-a convins. Link to comment
Elfu Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 (edited) Mircea... din cate tin minte Hankook-urile tale erau made in China. Eu le-am rulat pe ale mele 60.000 km si sincer mai mergeau dar din principiu eu nu folosesc anvelopele mai mult de 60k asa ca le-am lasat la vulcanizare primavara trecuta. Referitor la zgomot sunt de acord cu voi... erau foarte zgomotoase fata de actualele Dunlop Sport SP01a FR. Ca si performante... putin mai slabe ca astea actuale in special la franari bruste. Comportamentul pe ploaie mi s-a parut ok la Hankook cu mentiunea ca ale mele erau facute in Korea nu in China sau cel putin 3 din ele... a 4-a a fost comandata ulterior dupa ce am taiat una originala intr-o bordura si atunci am vazut ca pe cea noua scria made in China. ) Deh incepuse sa faca Chevy promotii la greu si trebuia sa-si reduca cumva costurile, nu? Mai o anvelope... mai un amrotizor, etc... cei care si-au luat masinile dupa a doua jumatate a lui 2007 am inteles ca au fost foarte buni prieteni cu service-urile. ) P.S. Singura anvelopa care prezenta mici crapaturi dupa ce a fost rulata aproape 60.000 de km a fost cea chinezeasca. Cele made in Korea erau impecabile... Edited April 7, 2011 by Elfu Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now