VRE Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 VAXXi, vopseaua nu e deloc ieftina ca sa faca la mine 20 cm-patrati a costat vreo 500 ron. On-topic : Se va observa diferenta de culoare mai tarziu, nu recomand deloc.. Plus ca retine toata umezeala.. Link to comment
Lucian M Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 Man- decat sa te complici cu plasticu' ala, mai bine dai jos capota. Cei care o folosesc (imbracamintea aia) stiu plusurile si minusurile. Eu vad mai mult plus-urile. Si daca ai sta intr-o zona in care 5 km de asfalt se toarna in 2-3 luni, iar criblura zboara la cativa m in aer cand trece vre-unul mai in viteza- ti-ai da seama cate de folositoare e acea imbracaminte. Si inca ceva: cum naiba retine apa daca eu imbrac , capota complet- nu doar in bot, cum are toata lumea? Link to comment
john Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 fftopic: @john , poate gresesc dar din cata rusa am invatat eu ( in afara de Io tvoi Moth ) parca era "pasol na turbinka " nu ? fftopic: Nu stiu rusa Eu am avut masina nespalata vreo 4 luni (in 2007 cred ca am spalat-o de max. 4 ori, dintre care odata mi-au facut o surpriza -placuta- la o revizie, si inca 2 reparatii) si dupa ceva mii de km (nu numai asfalt) nu se prea mai vedea culoarea. Doar geamurile erau curate. Am agatat o creanga cazuta pe jos si mi-a lasat o zgarietura din fata pana in spate foarte adanca, insa dupa ce am spalat masina nu s-a mai cunoscut deloc. Estimez stratul de noroi de cel putin 3mm(sau cate atmosfere avea @brusli la Tico) in partea de jos a usilor. In concluzie ies mai ieftin daca nu imi pun husa si nici nu spal masina. Link to comment
Mircea Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Si cand iti trece un mosulica cu plasele pline de la piata si-ti curata noroiul, iti zgarie garantat vopseaua. Link to comment
RaZoR-07 Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 (edited) Iarasi mi-ar fi utila in perioada aceasta, cand distrusii e cacaie cate o luna sa decoperteze/asfalteze 5 km de sosea judeteana. Daca va fac niste poze sa vedeti ce e pe drum- va faceti cruce! Maine am sa va prezint in ce hal arata soseaua in zona mea. Si zau ca trebe macar o husa dintr-aceea. Cine nu m-a crezut- se poate dumiri acum. 5 km? Craiova e toata asa... sau, ca sa nu exagerez, 99%. Dar tot nu mi-as pune piele pe bot. > Edited April 24, 2008 by RaZoR-07 Link to comment
adrian_r5 Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Craiova e toata asa... sau, ca sa nu exagerez, 99%. fftopic: Da' aveti o centura ... sa va traiasca si drumarii si primarii Link to comment
RaZoR-07 Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Pai ce am zis eu sa moara? Sa traiasca, din moment ce oricum traiesc bine... Dar sa nu mai fie drumari si primari. Astept sa vad cat o tine minunata centura, oare mai mult decat autostrada? Plus ca aia nu e pentru noi, e pentru voi. Link to comment
Lucian M Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Azi am vazut frontera de la CJN in inspectie pe "santier". Deci Consiliul isi mai trage de urechi muncitorii si injinerii care ar trebui sa termine intr-o buna zi- de asfaltat aceasta bucata de 5 km de sosea. Astia toarna maxim 100m pe zi pe o singura banda. Razor- inseamna ca voi conduceti tancuri pe acolo- daca aveti asa hal de sosele... Link to comment
EM!L Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 (edited) Eh, la noi toarna asfalt intr-un ritm alert dictat de viitoarele alegeri. Au facut si cate o strada/sens de bulevard pe zi ) ( bine ca nu le fac pe toate, deja imi faceam probleme ca n-am apucat sa fac poze pentru posteritate la starea drumurilor din Craiova... daca pot fi numite asa... niste petice de asfalt intre multe gropi). Ce ti-e si cu campania asta electorala... Edited April 24, 2008 by EM!L Link to comment
VFX Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 EMIL, AI Cuza l-au terminat? ca mi-am rupt masina pe acolo data trecuta... Link to comment
EM!L Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Cand am trecut eu ultima data pe acolo (acum cateva zile) erau departe de a fi terminat. Ca asa e pe la noi, intai decoperteaza, apoi lasa drumul asa cateva zile, sa se ridice tot praful si sa sara pietricele de la masinile din fata si pe masinile parcate in zona, apoi se apuca si ei de lucru Link to comment
Elfu Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Mai eu sincer nu inteleg ce-i atata bataie de cap cu pietricelele aleaa. Din punctul meu de vedere capota, grila fata, farurile si spoilerele sunt "consumabile" ca sa zic asa si exista casco pentru ele. Si la mine capota si grila sunt ciuruite, in vreo 3 locuri pe capota au trecut de vopsea si kit pietrele si au aparut puncte de rugina... dar nu o sa pun ever husa pe masina/capota. Link to comment
Cumnatu Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 + ca sa fim seriosi, s-ar putea ca o husa cu adevarat bine facuta sa duca lejer pe la 10 milioane. Cu banii astia mai bine vopsesc capota. Link to comment
lupulnebun Posted April 24, 2008 Author Share Posted April 24, 2008 Depinde unde o vopsesti Link to comment
Cumnatu Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 (edited) Pai tinand cont de ideea ca un Cielo vopsit la cuptor e cam 100 si ceva ed euro consider o vopsea super profi aia de 10 milioane doar pt capota. Am zis asa in mare. Nu e corecta aproximarea ? Edited April 24, 2008 by Cumnatu Link to comment
EM!L Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 De la pietricele astea se fac mici "ciobituri" de obicei, nu se merita vopsitul capotei pt. asa ceva... Pan' la urma si pentru asta e casco Link to comment
Lucian M Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Mai, eu sincer prefer sa nu-mi stric casco pentru atata lucru. Iar timp sa umblu cu masina la asigurari si apoi s-o las in service... nu stiu cum sa spun- dar nu-mi convine. Asa ca e posibil sa iau un vinilin mai gros si sa-l intind bine pe capota. E masina mea si- fac ce vreau. De schimbat pe casco o sa fie parbrizul, dar sa se mai aduune ceva ciobituri. 10-15 cate am acum nu-s destule )"> . LAsand misto-ul la o parte, n-am chef sa las masina in service. Decat sa iei o boala venerica cu gand ca apoi oricum exista tratament, mai bine pui prezervativul (nici asta nu e 100% sigur). E o judecata simpla, logica. Voi credeti ce vreti. Link to comment
Elfu Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Pai cine zice sa te duci in service doar pentru atat? Astepti sa se stranga mai multe. Eu am vreo 7 PV-uri in acest moment. Link to comment
Lucian M Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Oooo, da te tii tare. Ai vreun target in materie de PV-uri? )"> Mai nou acum am smoala sau ce naiba o fi aia pe bara fata, faruri, aripa- pana si pe parbriz. Am sa o spal azi sa vad ce mai gasesc. Sper sa fie niste motorina pe undeva sa dau jos smoala. Scuze de offtopic. Link to comment
Shiro Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 (edited) Gandeste-te ca acea husa va retine apa sub ea si s-ar putea sa faci mai mult rau punand-o, parerea mea Am renuntat de mult la gandul cum ca e posibil ca in .ro masina sa arate bine exterior. Folia de autocolant nu retine apa sub capota. O data pusa pe masina ea protejeaza vopseaua si protejeaza si impotriva pietricelelor. Daca o pietricica sare pe masina, vopseaua sare, se sparge dar daca ii pui autocolant acesta va proteja vopseaua , intepandu-se putin autocolantul, iar cand va fi cald acesta isi va reveni. Pe mine ma intereseaza mai mult aceasta husa pentru ca masina are deja cateva zgarieturi si adancituri pe capota care pe mine unul ma cam deranjeaza si decat sa vopsesc toata capota ma gandeam ca poate cu o husa se rezolva.Singura mea nelamurire e: cat de impermeabila e husa. Caci daca da o ploaie de cateva zile cu vreme umeda si ai cateva zgarieturi e inevitabil sa apara rugina.. Orice zgarietura se observa sub folia autocolant, aceasta avand o gosime de 70 microni. E facuta special pt imbracat masini, rezistenta la -40 , + 80 de grade fara variatii bruste. Daca au trecut 48 de ore dupa ce a fost pusa folia poate sa dea si ploaie .. poti sa o duci si la spalatorie sa dai cu jet pe ea, nu va intra apa. E mult mai ieftin sa pui autocolant p[e capota decat sa o vopsesti, iar daca te saturi de el il poti da jos fara nici o problema. O sa atasez cateva poze sa vedeti despre ce e vorba: Daca nu aplici autocolant peste punct de rugina (ceea nu este deloc recoamdabil), atunci NU va ruginii daca are folie autocolant pt ca u permite apa sa ia contact cu vopseaua. Treaba cu folia autocolant pe capota este din ce in ce mai la moda in ultimul timp. In ultima poza este un autocolant printabil, la fel ca si autocolantul simplu, special outdoor, rezistent la conditiile meteo Central Europene. Deci se pot pune si imagini. Edited July 24, 2008 by Shiro Link to comment
johnny72 Posted July 25, 2008 Share Posted July 25, 2008 @Shiro, pai atunci de ce nu imbraci toata masina cu folie, ca cele de taxi ? Si atunci nu se mai zgarie nimic. Link to comment
Tommy Posted July 25, 2008 Share Posted July 25, 2008 Hai bre, asta cu zgarieturile e un argument pueril, cine face asta o face sa sara in ochi. Link to comment
Shiro Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 @ johnny72 o poti imbraca in autocolant transparent. Multi imbraca cu transparent capota. Link to comment
Alex.T Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Acel autocolant are cumva burete in el? Daca sare piatra iti rupe autocolantul in locul unde a lovit si vopseaua tot se zgarie. Mai aveti putin si puneti autocolant si pe parbriz ca sa va protejeze de pietre. Link to comment
Mircea Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Nu, sunt foarte dure. Vezi aici: http://www.expertdetailing.ro/ro/108_59_index.php Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now