bobocbogdan Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 salut am un TICO SL din 1999...nu are injectie, e cu carburator... benzina premium de 2-3 zile (exact inainte de revelion ca sa-mi strice mie distractia) a inceput sa dardaie fff mult motorul in timp ce stau pe loc... la relanti... (nu prea ma pricep deloc la masini si termeni, scuze).... tot ce stiu este ca bujiile sunt noi... filtrul de benzina este schimbat... gunoi nu cred ca este... e ceva dubios ca si socul integrat automat (sau cum s-o chema), cand e motorul rece creste sau scade aleatoriu... care ar putea fi cauza???? stie cineva un service serios??/ ca la City Center nu ma mai duc in viata mea!!! multumesc pt raspuns!!! Bogdan Link to comment
aztec Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 face indiferent daca e cald motorul sau rece... daca da, baga si tu o sticluta de curatat carburatorul si instalatia( in jur de 100.000 la benzinari) d-aia de se toarna in rezervor la plin, si poate se rezolva. daca o turezi merge bine? eu am avut simptomele astea asta vara si cateodata se oprea si motorul daca nul turam... nashpa rau.. posibile cauze benzina nasoala sau ceva mizerii... Link to comment
ticolino Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 da, si eu am avut... si eu disparut subit, la fel cum au aparut . o data a inceput sa faca asa dupa ce am luat o groapa, si a doua zi dimineata a disparut cauze posibile: mizerii/apa in benzina/rezervor posibile solutii: solutie din aia de carb cleener/omorat apa din rezervor si/sau frane de motor la greu Link to comment
brusli Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 cel mai prpobabil benzina...dar ar fi si dezaburirea luneta uitata apasata Link to comment
ticolino Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 dezaburire? ce legatura are? Link to comment
Leutzu Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Creste consumul electric, alternatorul va lucra mai mult, si din aceasta cauza scade turatia motorului. Eu am observat asta la masina lu taicamiu: in momentul in care pornesc un consumator mare de curent (dezaburizator) scade turatia motorului undeva la 650-700, apoi se autoregleaza la 800, in momentul in care scot consumatorii turatia creste la 1000-1100, atat ca la taicamiu totul se regleaza din computerul de bord - injector, in timp ce noi care nu avem asa ceva, reglajul se face mai greu (daca se face ca nu stiu ). Cred ca am explicat bine, Brusli??? Link to comment
brusli Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 vorba nu stiu cui de aici..ai nota nouasprezece Link to comment
bobocbogdan Posted February 4, 2005 Author Share Posted February 4, 2005 vorba nu stiu cui de aici..ai nota nouasprezece <{POST_SNAPBACK}> am schimbat fisele de la bujii... acu' merge perfect!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment
preda Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Am descoperit o treaba in legatura cu fazele de nestat la relanti pe care le-am avut unii dintre noi. Ultima oara mi-a inceput sa faca asa la o frana de motor din greseala. Am oprit masina in viteza a doua, uitand sa o scot la punctul mort. Normal, cand aproape sa ma opresc, incepuse sa dardaie toata. Am apasat repede ambreiajul. Si gata, nu mai voia sa stea normal la relanti. Facea fazele cunoscute cu dardaitul. Peste cateva ore cand m-am intors la masina, tot la fel statea la relanti cu dardaieli. Am descoperit ca daca pornesti si opresti motorul de cateva ori isi revine. Un pic la prima oprire-pornire. Inca un pic la a doua. Pana ajunge sa stea singur in turatia normala. Nu pot sa identific cauze exacte, dar functioneaza! Link to comment
Recommended Posts