Jump to content

Toba finala + traseu de inox Borla


Recommended Posts

cred ca nu prea ai vazut preturi in realitate vere sa te convingi in fine voi toti gasiti ieftin si cand va puneti aaaaaaaaaaaaa nu frate ca m-a costat mai mult dar asa am vrut eu...sa fim seriosi

daca ai timp da o fuga pana la pilot sa vezi sa nu mai ne contrazicem aiurea.

 

 

pe langa faptul ca nu are logica mesajul tau, nu imi spune "vere" ca nu suntem la piata si nu imi vinzi mie nimic.

 

eu nu mi-am montat nimic. iar pilot mi-a dat preturile alea, nu cele pe care le spuneti voi. cei care le spuneti

Link to comment

tu chiar refuzi sa intelegi ceva? aceleasi preturi le-am primit si eu de la pilot ( vezi mai sus ) la fel si peste si soran, dar cand ajungi acolo o dau la intors frantuzeste... deci era 74 de euro finala +montaj si a ajuns la putin peste 100 de euro, ok? sunt nishte mari jigodii la capitolul PR, daca nu mai era un prieten cu mine, cred ca lasam masina garantie, ca nu aveam banii aia...

Link to comment

"PR" =)) nu refuz nimic, pt ca e un subiect care nu face parte din atentia mea imediata. totul era ca fapt divers. daca vi s-a zis ceva si v-au taxat altfel, iar voi nu ati avut nimic de zis...

Link to comment

ok - stiu ca merge si fara catalizator - dar daca tre sa ajung la revizie - cum o sa iasa noxele ? cine a facut experienta asta ? ca la o adica nu imi convine sa dau spaga daca nu e nevoie, masina fiind in parametri (in afara de catalizator daca il scot sa zicem).

Link to comment

ca fapt divers, cand ajungi acolo ti se spune ca a fost o greseala, ca au uitat sa calculeze nu stiu ce, montaj 9 euro? =)) la ornamentul meu a fost montajul 480.ooo lei adica vreo 13 euro

Link to comment
nu ai ce sa faci cu ea nemontata...

inxoul se sudeaza numai in argon...

 

Pai toba de inox nu e ca o toba obisnuita de schimb, nu are flansa de racordare? Am eu unde sa sudez in inox, desi pt 9 euro nu prea merita sa ma mai deplasez la altii. Daca se intind la mai mult de 9 euro atunci da, ca doar n-o sa dau peste 500k pt o banala sudura in argon.

Edited by Senna
Link to comment

Sudurile se aplica la mufarea tevilor in toba si la aplicarea suportilor de prindere.

Mi se pare exagerat de mult 10 milioane la tico.La leganza ma costat 11 milioane si ceva toba intermediara (detenta) , toba finala (amortizor de zgomot) + ornament si tot traseul de 50 mm de la racordul flexibil in spate inclusiv catalizatorul dat jos.

Link to comment
Sudurile se aplica la mufarea tevilor in toba si la aplicarea suportilor de prindere.

Deci nu au tobe gata facute doar sa le pui? Adica o reproducere in inox a tobei originale? Pai in cazul asta, mai bine le dau la baietzii cu inox un releveu sa o faca ei. Ca bucati de tabla de inox si cioturi de teava au cu duiumul... Trebuie vata minerala speciala sa merge ordinara?

Link to comment

Oameni buni voi chiar nu aveti (unii dintre voi) idee de ce fac baietii aia acolo. Pai normal ca nu au de tico, ca Borla nu are piata dezvoltata pe marca TICO. E o toba care are doua capete de teava unu intr-o parte si unu intr-o parte v-am pus poze. Au gasit si ei in modelele produse de borla o toba care sa intre la tico sa fie cat de cat acelasi volum etc. Oamenii construiesc traseul din teava de inox care se indoaie cu o masina speciala ca sa nu faca cute etc o intreaga operatiune si apoi se sudeaza flanse, se monteaza toba de care va ziceam. Trebuie mers acolo si discutat nu pot sa-ti dea chiar un pret fix prin telefon pt ca de fiecare data e ceva nou sunt facute "custom" acolo se modifica trasee de esapament nu se inlocuiesc ca in orice service obisnuit! Aia e o vata de inox langa sita si dupa aia e o vata gen minerala, gazele au 300 grade sau mai mult nu poti pune orice ca ia foc se strica.

Pentru Matiz exista gata facute, direct de la fabrica vin indoite etc Fiecare isi face cum vrea eu am vrut traseu drept pana in spate asa mi l-ai facut...

Link to comment
Trebuie mers acolo si discutat nu pot sa-ti dea chiar un pret fix prin telefon pt ca de fiecare data e ceva nou sunt facute "custom"

hai sa zicem ca eu am fost printre primii si nu stiau, dar asa fac cu toata lumea, desi sunt o gramada de tico cu tobe borla, deci ar trebui sa fie specialisti deja... asta e o smecherie comerciala, dau un pret mai mic sa te duci acolo cu programare, cu bla-bla si pe urma iti baga pe gat inca 1 milion jumate asa de chestie, ca au uitat sa puna si cine stie ce :o si asta la absolut toata lumea, recunosc sunt profesionisti, cei mai tarin evacuari, dar mari lepre la preturi...

Link to comment

Si mie mi-au zis in plus cand m-am dus dar au cedat pana la urma. Deasemenea se poate aranja ... totu e sa sti sa vorbesti. Fiecare masina e altfel credeti-ma, ca si la ce fac eu tot asa e. Masina poa sa fi fost lovita sa atinga traseu de evacuare de suspensie sau de bara etc Ei de fiecare data se chinuie sa iasa bine, de fiecare data lucreaza tot la fel indoaie un pic vine vede cum cade pe masina mai indoaie...chiar daca faci 100 tico tot nu poti indoi din prima teava. Si daca mai vine si unu ca mine care ii pune sa faca ceva ce nu au mai facut...

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...