Jump to content

Toba finala + traseu de inox Borla


Recommended Posts

Nu prea ii intereseaza pe ei sa vanda separat ca nu prea au de castigat. Oricum degeaba pui doar toba de inox daca nu pui si teava; o sa ramana toba si o sa se rupa teava veche de la suduri.

Link to comment

mai gandeste-te putin, mai bine o montezi la ei, montajul face toti banii: eu am ornamentul de la ei 32 ron si manopera 55 ron si nu regret nici un leutz pe care l-am dat, ornamentul se aseaza superb pe masina, lucru foarte rar intalnit la tico...

Link to comment

pilot numai asta face de destul de mult timp, iar exemple cu materiale f bune si manopera aiurea am vazut destule... daca te programezi nu e mare problema distanta, poti sa o consideri excursie :P e pacat sa iti bati joc de materiale...

Link to comment
  • 3 months later...

Nu... Consumul o sa creasca din motivul expus de adostar, in cea mai mare parte :P De-abia dupa ce alterezi semnificativ "back pressure"-ul de la evacuare se poate vorbi de cresterea consumului prin ridicarea turatiei de putere maxima si/sau cuplu maxim, dar cu o finala nu e asa de "grav"...

Link to comment

La 400cp o evacuare completa, adica serpisori plus tobe genereaza in turatie de putere maxima, aproximativ 10cp.

Deci putere in plus la 40cp cu o finala... :) ). Singurele imbunatatiri pe care le aduce o finala sunt in materie de sunet, de durata de viata a acesteia si o mica imbunatire a elasticitatii motorului in turatie medie-mare.

Iar sunetul unui motor de Tico cu evacuare Borla este... foarte bun. Devine un mic Subaru (Impreza binenteles :) )

Link to comment

Nu stiu de unde scoateti cifrele astea ,si poate ca sunt reale si chiar daca este asa se simte! O evacuare performanta ( toba fara camere si o teava cat mai mare in diametru ) nu neaparat Borla si un filtru sport se simt bine la Tico eu pot sa confirm asta . Urca mai repede in ture si cuplul este mai bun fata de varianta stock ! Este normal sa creasca consumul ,nu cu mult asta depinde si de stilul de conducere ! :) >-

Link to comment

Pai tocmai asta e ideea, ca nu castigi putere in plus ci mai degraba se modifica diagrama de obtinere a puterii/cuplului in plaja de turatie... eu am eliminat detenta si am inlocuit-o cu teava inos diametru mai mare si intr-adevar mi s-a modificat turatia de cuplu maxim, ocmai pentru ca fiind mult mai lejera decat stock, creeaza un back pressure mai mic la turatia stock, prin urmare pot sa urc mai sus, si in acelasi timp eu pot sa merg cu a 4-a de la 40 fara sa dardaie motorul...

Link to comment

Da asa este Mircea :) >- , turatia de cuplu maxim a scazut si asta e mare lucru !Dar s-ar putea face o liniuta doua , cu doua Tico unul stok si celalant cu modificarile de rigoare si in felul acesta nu s-ar mai varsa atata cerneala pe tema asta ! Eu unul va stau la dispozitie ,poate il conving pe Mike si mai trebuie sa gasim locul!!!

P.S. Cineva sa filmeze ,ca sa spulberam mitul asta odata ptr.totdeauna ! :banana:

Link to comment
  • 3 months later...

Fratilor!

Am sunat si eu la borla si mi-au spus ca finala pentru matiz este 270so ceva RON si intermadiara 17o ron plus 30 ron montaj

Sa inteleg faptul ca este mai scump de atat?

Si-a pus cineva pe matiz?

Lamuriti-ma si pe mine, va rog.

M-as duce pana la pitesti sa pun toata minunea asta. Eu am vazut in service cand faceam revizia un matiz alb care avea finala borla si sunetul m-a distrus: SUPER!

SORANE, tu ii stii pe baietii din pantelimon?

Nu am fost decat o singura data in pantelimon; habar nu am de zona.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...