SORAN Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Nu prea ii intereseaza pe ei sa vanda separat ca nu prea au de castigat. Oricum degeaba pui doar toba de inox daca nu pui si teava; o sa ramana toba si o sa se rupa teava veche de la suduri. Link to comment
adostar Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Da. Am observat ca nu prea sunt interesati cei de la Pilot... sa vanda separat. Am gasit pe net totba sport speciala pentru koreene de capacitate mica, o sa iau si teava. Am sa le montez eu. Link to comment
tico_RS Posted June 21, 2006 Author Share Posted June 21, 2006 mai gandeste-te putin, mai bine o montezi la ei, montajul face toti banii: eu am ornamentul de la ei 32 ron si manopera 55 ron si nu regret nici un leutz pe care l-am dat, ornamentul se aseaza superb pe masina, lucru foarte rar intalnit la tico... Link to comment
adostar Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Daca locuiam in Bucuresti cu siguranta ca montajul il faceam la ei. Sunt si la Galati o gramda de firma care sudeaza in argon. Problema este ca nu am gasit toba sport la Galati, dar inca mai caut. Link to comment
tico_RS Posted June 21, 2006 Author Share Posted June 21, 2006 pilot numai asta face de destul de mult timp, iar exemple cu materiale f bune si manopera aiurea am vazut destule... daca te programezi nu e mare problema distanta, poti sa o consideri excursie e pacat sa iti bati joc de materiale... Link to comment
adostar Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Vreau sa iau o toba sort de la horguem, am pus o poza cu modelul. Are vreunul pe masina o astfel de toba ? Omul zice ca a vandut multe pentru tico si matiz. Link to comment
Pedala Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Nu vad unde ai monta toba asta... Finala la Tico este inainte de puntea spate Link to comment
adostar Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Da. E ciudata . Am gasit la GL toba Borla pro xs. Link to comment
tico_RS Posted October 16, 2006 Author Share Posted October 16, 2006 Domnu Horvath nu e cel mai sincer om... Toba aia nu are unde intra la tico matiz, din motivul expus de Pedala... Poate doar cumva gen Trabant... Link to comment
balboa4you Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 deci ca sa vb serios nu ii vb doar de zgomot,,castigi si ceva putere,,ceva semnificativ,,doar ca bineinteles ai umblat la tobe ti-a si crescut consumul,,asta asa testat Link to comment
adostar Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 (edited) Pai nu ar trebui sa scada consumul? Edited October 16, 2006 by adostar Link to comment
tico_RS Posted October 17, 2006 Author Share Posted October 17, 2006 La mine nu s-a intamplat asa, nici dupa finala nici dupa eliminarea detentei... Ba din contra... Link to comment
adostar Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Cred ca acum calci mai tare pedala de acceleratie si din cauza asta si consumul Link to comment
Antonyo20 Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Evident consumul o sa creasca..nu cu mult...dar semnificativ pentru un Tico...deoarece evacuarea este mai rapida...! Link to comment
tico_RS Posted October 17, 2006 Author Share Posted October 17, 2006 Nu... Consumul o sa creasca din motivul expus de adostar, in cea mai mare parte De-abia dupa ce alterezi semnificativ "back pressure"-ul de la evacuare se poate vorbi de cresterea consumului prin ridicarea turatiei de putere maxima si/sau cuplu maxim, dar cu o finala nu e asa de "grav"... Link to comment
pesteimputit Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 evacuarea la tico da... 0,01 cai, daca ii da si pe aia. Link to comment
Pedala Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 La 400cp o evacuare completa, adica serpisori plus tobe genereaza in turatie de putere maxima, aproximativ 10cp. Deci putere in plus la 40cp cu o finala... ). Singurele imbunatatiri pe care le aduce o finala sunt in materie de sunet, de durata de viata a acesteia si o mica imbunatire a elasticitatii motorului in turatie medie-mare. Iar sunetul unui motor de Tico cu evacuare Borla este... foarte bun. Devine un mic Subaru (Impreza binenteles ) Link to comment
ToPser Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Nu stiu de unde scoateti cifrele astea ,si poate ca sunt reale si chiar daca este asa se simte! O evacuare performanta ( toba fara camere si o teava cat mai mare in diametru ) nu neaparat Borla si un filtru sport se simt bine la Tico eu pot sa confirm asta . Urca mai repede in ture si cuplul este mai bun fata de varianta stock ! Este normal sa creasca consumul ,nu cu mult asta depinde si de stilul de conducere ! >- Link to comment
pesteimputit Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 este placebo!!!!!! NU CASTIGI mai nimic infara de un raspuns nitel mai promt la acceleratie si zgomot. Evacuarea mea era borla pro xs de sub galeria de admisie incolo si filtrul k&n si rezultatul era zgomot Link to comment
tico_RS Posted October 19, 2006 Author Share Posted October 19, 2006 Pai tocmai asta e ideea, ca nu castigi putere in plus ci mai degraba se modifica diagrama de obtinere a puterii/cuplului in plaja de turatie... eu am eliminat detenta si am inlocuit-o cu teava inos diametru mai mare si intr-adevar mi s-a modificat turatia de cuplu maxim, ocmai pentru ca fiind mult mai lejera decat stock, creeaza un back pressure mai mic la turatia stock, prin urmare pot sa urc mai sus, si in acelasi timp eu pot sa merg cu a 4-a de la 40 fara sa dardaie motorul... Link to comment
ToPser Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Da asa este Mircea >- , turatia de cuplu maxim a scazut si asta e mare lucru !Dar s-ar putea face o liniuta doua , cu doua Tico unul stok si celalant cu modificarile de rigoare si in felul acesta nu s-ar mai varsa atata cerneala pe tema asta ! Eu unul va stau la dispozitie ,poate il conving pe Mike si mai trebuie sa gasim locul!!! P.S. Cineva sa filmeze ,ca sa spulberam mitul asta odata ptr.totdeauna ! Link to comment
adostar Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Daca eram din CT ma bagam eu la o liniuta . Link to comment
blumurgg Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Fratilor! Am sunat si eu la borla si mi-au spus ca finala pentru matiz este 270so ceva RON si intermadiara 17o ron plus 30 ron montaj Sa inteleg faptul ca este mai scump de atat? Si-a pus cineva pe matiz? Lamuriti-ma si pe mine, va rog. M-as duce pana la pitesti sa pun toata minunea asta. Eu am vazut in service cand faceam revizia un matiz alb care avea finala borla si sunetul m-a distrus: SUPER! SORANE, tu ii stii pe baietii din pantelimon? Nu am fost decat o singura data in pantelimon; habar nu am de zona. Link to comment
Gamerul Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Si de ce vrei sa mergi pina la Pitesti cand ai si in Bucuresti service Romcat Borla ? Link to comment
free_spirit Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Se gaseste si la Constanta ,BORLA, pentru Matiz?? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now