Jump to content

Toba finala + traseu de inox Borla


Recommended Posts

Acestea sunt tobele de inox Borla pentru matiz

- toba finala inox Borla fi40, silentioasa (omolog RAR) - 270 RON

- toba finala Borla ProXS fi45, bass finutz - 350 RON

- toba finala Borla ProXS fi45, sport sound - 370 RON

Preturile includ TVA. MOntajul este 36 RON pt prima varianta si 60 pt

celelalte doua.

Link to comment
  • 3 months later...

Sunt pe soseaua Stefanesti, dinspre soseaua Fundeni catre Centura, trecand peste Colentina, mergeti spre iesirea din Bucuresti catre centura, treceti calea ferata, si la circa 1400 m pe partea stanga este Pilot auto. Eu am programare sambata la ei. Se poate ajunge si din centura, la intersectia de la stefanesti se face stanga sau dreapta dupa caz catre Bucuresti si dupa padure pe partea dreapta ii vedeti. Sambata va fac si niste poze de orientare daca nu uit.

Link to comment
Sunt pe soseaua Stefanesti...

 

Intrucat vreau sa trec si eu pe acolo...

Rog pe cei care si-au schimbat evacuarea la Matiz sa-mi explice si mie ce o sa-mi ... mestereasca:

"Sistem cat-back inox pt matiz costa 500 RON + montaj 60 RON

Preturile includ TVA.

 

 

Coord. Service PILOT

Cosmin Stana

0721 273928 . 0248 270109

Pitesti, Str. Serelor nr.2 Bascov

cosmin@pilotauto.ro

www.pilotauto.ro

 

 

> Mesaj:doresc sa stiu cat costa o evacuare completa din inox pentru

un

> matiz?" end mesaj (mail)

 

citeam cateva "posturi" mai sus ca pt matiz sunt trei tipuri de tobe ... una cu RAR=ok ...una.. sport etc...pai pe care sa o solicit?

ps ... sa mai iau si alti bani la mine... :scarpin:

cu multumiri :osanale:

Edited by PYF
Link to comment

Pyf, cel mai bine te duci pana acolo la o constatare si vorbesti cu baietii. Preturile din mail difera cu cele de la fata locului.

PS Si cand mai te flashuiesc din spate sa raspunzi ca data viitoare ma urc pe tine :P

Link to comment
Acestea sunt tobele de inox Borla pentru matiz

 

- toba finala Borla ProXS fi45, bass finutz - 350 RON

 

Preturile includ TVA. MOntajul este 36 RON pt prima varianta si 60 pt

celelalte doua.

 

Aceasta o am eu pe tico si va pot spune ca nu am avut niciodata probleme cu potilia si nici macar la rar (l-am facut in voluntari unde cica-s cei mai ai dracu)...asa ca daca vreti o toba care sa aibe totusi in sound sport in ture mari dar nici sa va provoace dureri de cap v-o recomand...

Link to comment

Am vazut cat se agita lumea pe aici pentru o toba sport, va dau toata dreptatea, si pe mine ma intereseaza mult de tot topicul.Dar vreau sa va spun ca eu am ceva pe Bubu care suna cu mult mai bine decat o toba,sau in orice caz..Eu am toba lui originala,desi nimeni nu crede.

Filtru de aer conic, 1mil cu tot cu taxe de curier, puterea pot sa zic ca o imbunatateste,nu mult dar simtitor, iar sunetul mi se pare extraordinar.Asa ca "stats" pana acum nu am incercat-o la sange,dar poate sa ia 110 in viteza a 3a (dupa care se taie alimentarea) si maximul meu desi cred ca putea si mai mult, a fost 160 (dar din pacate mi s-a terminat drumul si nu am mai avut unde s-o calc :) ) )

Poze mai jos.

post-4154-1181121959_thumb.jpgpost-4154-1181121920_thumb.jpg

Salut! :lavolan:

Link to comment
Pe langa sunet mai castigi si ceva cp cu toba... nu multi dar oricum peste ce scoate un filtru conic/sport!

Sa fie asa cum zici tu...cat mai stau prin tara, poate i-oi pune si toba...desi la un matiz nu vad ce putere sa mai scoata

Link to comment

Daca l-ai facut sa inspire mai bine(montandu-i un filtru sport) nu crezi ca ar trebui sa il ajuti sa si expire la fel de bine(montandu-i o toba sport)?

Link to comment

Ii face mai mult "rau" decat bine un filtru sport fara o evacuare adecvata noilor modificari! Din motorasul ala mic, ai mai castiga, dupa parerea mea, cam 3-4 cp din evacuare + filtru!

Link to comment

Stiu,ai dreptate...eu mi-am luat o toba sport, dar deh,ca un fraier am uitat sa ma mai uit si cum vine evacuarea,sa aflu ca nu este in "linie dreapta" ca la alte masini.Acum trebuie sa caut alta toba care sa se potriveasca la matiz,ca presupun ca nu are rost sa incep sa o carpesc pe ailalta s-o fac sa se potriveasca.In orice caz,nu recomanda nimeni sa se scoata filtrele de pe toba stock nu?

Link to comment

Ce filtre? Precatalizatorul, catalizatorul? Nu ar fi recomandat pt. fara ele nu cred ca mai treci ITP-ul! O toba sport fara ele aduce un castig mai mare de cp!

Link to comment
Ce filtre? Precatalizatorul, catalizatorul? O toba sport fara ele aduce un castig mai mare de cp!

Deci fara precatalizator si catalizatorcu toba sport ,mai multi cai? Ca daca e la o adica,vad eu cum fac ITP,nu e vorba de el,ci de frica sa nu imi ridice certificatul :rolleyes:

Link to comment

Si daca are, au gasit baietii metoda de fentare: se sudeaza un stut pentru montarea sondei mai lung, ca sonda sa nu fie expusa din plin la gazele de evacuare.

Link to comment
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...