Alinake Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Avand in vedere ca urmeaza in curand sa devin si eu posesor de Matiz, ma interesez in stanga si in dreapta despre el. Aseara am fost la o vara a mea, care si-a cumparat acum o luna Matiz E/AC (exact ce vreau sa imi iau si eu) Mi s-a plans ca troncane rau pe spate (stiam ce se poate intampla daca sunt amortizoare necoreene si i-am recomandat sa mearga sa le schimba in garantie), DAR mi-a mai spus un lucru de care nu citisem aici pe forum: Dimineata, nu poate scoate din viteza daca nu porneste motorul inainte. (nu intotdeauna, dar destul de des). Ce poate sa fie? Link to comment
FLEX Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 As intelege sa nu poata baga in viteza la rece, dar sa nu poata scoate e cam aiuritor; in caz ca nu e o eroare de utilizare (nu orienteaza bine schimbatorul spre culisare inapoi din tr.1 si incearca sa-l duca spre tr.3), atunci poate fi un blocaj mecanic undeva in zona timoneriei pirghiei schimbatorului ... yet, sperind ca nu ofensez pe cineva, cred ca e vorba de lipsa de indeminare a soferului. Un incident de felul asta l-am avut pe D1310, nu mai iesea din viteza nici cu Papa de la Roma, dar aia avea o cutie distrusa realmente, 3 pinioane sparte, sincroane sarite, etc. Link to comment
Alinake Posted January 7, 2005 Author Share Posted January 7, 2005 (edited) nu shtiu ce sa zic.. eu am mers cu ea si va spun ca nu e incepatoare.. conduce de peste 10 ani si nu s-a plans de aceasta problema niciodata... a avut: Oltcitu (care acum e la mine), Cielo, Clio Diesel si acum are Megane 2 Sedan si Matizul pt oras/servici deci cam greu imi vine sa cred ca tocmai la Matiz nu stie sa schimbe vitezele (sau sa scoata din viteze) ... dar orice-i posibil... Edited January 7, 2005 by Alithenake Link to comment
dan_m Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Am experimentat si eu chestia asta de cateva ori. Dar nu ca nu iesea ci ca iesea greu ..ca un dop. Asta se intampla cand lasam masina noaptea usor in panta in a 1 a. Dimineata la rece o scoteam greu din viteza. Dar nu a facut decat de cateva ori asa. Nu stiu ce ar putea fi. Mentionez ca apasam ambreiajul inainte. Link to comment
Gerula Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Da, cutia de Matiz are cateva chichitze, dar nu extraordinar de grave. UNO: la pornirea motorului rece, in special dimineata, daca e lasata in viteza decuseara, iese greu, cred ca e vorba de uleiul din cutie, pana se balaceste el pe-acolo. Pe urma nu mai face. Cand am cumparat masina la prima faza de genul asta, m-am uitat sub capota sa gasesc servoambreiajul crezand ca au gresit cei de la fabrica si mi-au pus, chiar daca nu-l platisem. Poti sa faci urmatorul experiment: Lasi seara in viteza I, iar dim. nu o scoti din viteza ci calci ambreiajul, pornesti, apoi debreiezi. Ai sa constati ca nu cupleaza cand ar trebui si face un zvac ca si cand nu "baga" pompa de servo'. (da tu nu ai asa ceva) DUE: Tot asa pana se-ncalzeste motorul (si cutia, cred) bine, intra greu intr-a doua si crescator si invers. Nu e buba ci asa sunt cutiile astea, de ce... nu stiu. Link to comment
Gerula Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Nu troncane pe spate ci, daca nu are policioara aia de la portbagaj, carte costa vreo 900000, se aud cam toate zgomotele de pe-acolo. De aia e bine daca-ti cumperi Matizache, sa le ceri sa-ti monteze si capacul ala. Schimba total dinamica sunetului in masina. Pe dealta parte masinutza e destul de rigida pe spate. Daca mai inviti doi prieteni sa stea in spate, nu mai troncane. Link to comment
Alinake Posted January 7, 2005 Author Share Posted January 7, 2005 are daia pe spate.. nu mai are nimik in portbagaj (cric, cutii etc..) si tot troncane.. credema.. am mers cu destule matizuri.. troncane... astept sa vad ce ii zic aia din service... Link to comment
FLEX Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Ahaaaaammm, deci daca o lasa doar in viteza si nu trage frina de mina si e o mica panta cred ca e normal, probabil se incirliga dintii pinioanelor intr-un mare fel si se desclesteaza mai greu; eu n-am experimentat asa ceva, deoarece trag TOTDEAUNA frina de mina si bag in viteza doar in panta/rampa. Intr-un fel e fenomenul invers atunci cind incerci sa bagi in viteza la rece si nu sint aliniati dintii pinioanelor. Link to comment
Gerula Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 E clar, atunci inseamna ca si-au batut joc de masinutele astea si au pus niste porcarii de piese. A mea e din 2000 si chiar nu am avut chestii d'astea. Mi-au spus si cei de la Autonet ca mai nou ca sa le ieftineasca la modul la care au facut-o au inceput sa puna suruburi mai putzine, materiale mai proaste, etc. Treaba romaneasca. Link to comment
ovidiuc Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Mai oameni buni,experienta dacia m-a marcat prost,in sensul ca eu nu trag frana de mana ci o las in viteza,iarna,vara,panta,loc plat.Niciodata,dar repet niciodata,nu am intampoinat nici cel mai mic efort la scoaterea din viteza la rece.Asa ca nu mai puneti in carca bietelor gaze si ce nu merita,ca le au pe ale lor. Link to comment
FLEX Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Ciudata concluzie ai tras, nu ca n-ar fi si adevarata, in special la E-klasse; dar treaba cu usoara intepeneala a pinioanelor daca masina sta in panta si fara sa fie trasa frina de mina cred ca se poate intimpla la orice masina ... Link to comment
Gerula Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Personal, las in viteza, e mai bine mai ales iarna. Gandeste-te ca daca ramane apica intre saboti si tambur, ingheata si dimineata trebuie sa cobori cu bidonul de apa fiarta sa torni pe roti, ca altfel nu mai pleci. Link to comment
Guest Mecmar Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Alithenake Mi s-a plans ca troncane rau pe spate (DAR mi-a mai spus un lucru de care nu citisem aici pe forum: Dimineata, nu poate scoate din viteza daca nu porneste motorul inainte. (nu intotdeauna, dar destul de des). Ce poate sa fie? Nici un fel de probleme. Aceste impedimente le poti gasi la autoturisme din aceasta gama. Si la mine se intampla acelasi lucru. Am schimbat amortizoarele dupa exact un an si am pus koreene. Nu mai troncane ca la inceput dar observ ca zgomot nu mai fac. Se intampla (nu tot timpul) ca dimineata sa introduc cheia in contact, sa apas pe ambreiaj si sa nu pot scoate maneta din viteza I. procedeu: tin piciorul apasat pe ambreiaj, pun contactul, astept sa se stinga chek si pornesc motorul, dupa care scot maneta din viteza i si las autoturismul (iarna - 3 min, vara 1 min) sa se incalzeasca timp in care ii fac ,,toaleta", dupa care plec la drum. Tot inainte si du-te grabnic la dealerul Daewoo! Bafta! "> Link to comment
Alinake Posted January 7, 2005 Author Share Posted January 7, 2005 fost azi la Radacini gara de nord ... interesat.. vazut vorbit .. intreb si de bonusuri de la dealer .. : el: pai stiti.. doar daewoo face oferte, noi nu putem schimba pretu io: nene, nu la pret ma refer.. acolo un cadou ceva.. sa ma simt si eu bine el: aa.. pai stiti.. ca uitasem.. da, va dam covorashe io: atat? ceva la alrma, inchidere.. io cumpar una matele cadou alta ... el: asta nu.. va costa 110 euro alarma+inchidere .. io: nici daca o iau cu banii jos nu primesc vre-un bonus? wl: nu ok si plec.. ma intorc din pauza de servici .. ma asez la calculator.. si primesc un mail de la Radacini Giurgiului " ... daca achitati integral, primiti din partea noastra cadou Alarma ..." nu mi-a venit sa cred.. aceeasi firma, acelasi dealer .. unu ma rog de el si altu sare cu oferte ... mama lor.. mai am sa ma duc si la Autonet .. ca tot sunt laudati ... desi nush cum sa ajung ... Link to comment
sixone Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Hmm... aceasi chestie o pateam si eu din cand in cand tot la un e-klasse, doar ca era mercedes . Avea aceasi problema, doar ca era pt. mersu inapoi, cateodata nu puteai s-o scoti din viteza decat daca porneai motorul. Link to comment
tolin Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 @Alithenake>De ce nu astepti o saptamana, doua pana-n trei, sa cumperi Matiz II ? Sistem de aprindere directa (scapi de distribuitor), supapa EGR electrica, ECM modern EOBD, motor in norma euro 3, consum redus cu 5%. Un motor mai aproape de zilele noastre. Eu zic ca merita. Link to comment
NFS Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Alithenake, n-ai ambitie daca nu iei mailul de la aia si te duci cu el la Autonet, sau chiar la Gara de nord: "Ia uite ce mi-au oferit astia, voi cu ce sariti??" Link to comment
Alinake Posted January 10, 2005 Author Share Posted January 10, 2005 tolin - ai tu date certe ca va iesi Matiz II ? pt ca am intrebat la fabrica daca matizul euro3 va avea macar motor de 1L si mi-a zis ca "sigur NU" .. ceea ce imi da imediat de inteles ca nu va fi nici un Matiz II tu ce stii? Link to comment
tolin Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Matizul euro3 are motor tot de 800 cc. Link to comment
Alinake Posted January 10, 2005 Author Share Posted January 10, 2005 pai asta mi-au spus si cei de la fabrica.. dar tu mai sus ai zis ca intr-o sapt, doua trei imi iau matiz II .. adica apare Matiz II si nu mai apare matiz euro 3.. sau apar ambele.. ce stii? zi-mi pls ... ca m-ar bate gandu (numa de nu ar fi asa urat matziu2 - capota fata si forma faruri nu-mi place delok) Link to comment
tolin Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 (edited) Da, se cheama Matiz II si are forma care zici ca nu-ti place. Spoilerele au fost eliberate de semnalizatoare (pe fata) si de numar (pe spate). Edited January 10, 2005 by tolin_afc Link to comment
Alinake Posted January 10, 2005 Author Share Posted January 10, 2005 da zgarcit mai esti la vorbe ... nu-mi spui nimik cand imi spui cum arata sau ce are .. cat de cat stiu ... spune omule pls detalii.. de unde stii ca apare (din ce sursa) daca stii si un pret informativ.. ajuta-ma.. ca mor pe aici.. sunt disperat.. nu mai am rabdare... si cuc peste pupaza .. astia de la banca m-au pus sa-mi fac mai intai flotant pe Bucuresti.. ca altfel sunt sanse sa nu mi se aprobe dosaru Link to comment
Gerula Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 nu mi-a venit sa cred.. aceeasi firma, acelasi dealer .. unu ma rog de el si altu sare cu oferte ... mama lor.. mai am sa ma duc si la Autonet .. ca tot sunt laudati ... desi nush cum sa ajung ... <{POST_SNAPBACK}> Pe calea Giulesti de la pasajul Grant mai mergi vreo 2 statii jumate, pa stanga, te tii dupa indicatoare. Daca ai rabdare pana maine trec eu pe-acolo si-ti spun daca au sau ba, vreo ofertaciune. Link to comment
tolin Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Ce are am spus. Cand apare si cat costa numai fabrica stie, dar dupa lege nu mai poate produce decat euro3. Din surse neoficiale apare in partea a doua a lunii Ianuarie 2005. Eu am vazut unul facut de ei in 2004 pentru reprezentantele regionale. Link to comment
Gerula Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 da zgarcit mai esti la vorbe ... nu-mi spui nimik cand imi spui cum arata sau ce are .. cat de cat stiu ... spune omule pls detalii.. de unde stii ca apare (din ce sursa) daca stii si un pret informativ.. ajuta-ma.. ca mor pe aici.. sunt disperat.. nu mai am rabdare... si cuc peste pupaza .. astia de la banca m-au pus sa-mi fac mai intai flotant pe Bucuresti.. ca altfel sunt sanse sa nu mi se aprobe dosaru <{POST_SNAPBACK}> Nu cred sa faca ai nostri la Craiova alta masina. Poate sa apara vreun Chevrolet ceva ca Daewoo - NU. De bani, gandeste-te ca Chevrolet e cu taxe vamale. Daewoo Craiova nu are cum sa faca alta masina ca nu are licenta de la Chevrolet e logic! Ei au scos o gramada de chestii de pe masini, numai ca sa le faca mai ieftine, daramite sa bage alta in fabricatie. Nu cred ca-si permit. Link to comment
Recommended Posts