Alinake Posted January 10, 2005 Author Share Posted January 10, 2005 pai de aia il intrebam si eu pe Tolin ... pt ca mie mi-a spus clar Craiova : nu va fi motor de 1L pe Matiz euro3 ... ceea ce m-a facut sa ma gandesc automat ca nici Matiz II nu o sa fie .. pt ca din ce stiu eu MatiII are motor de 1L .. astfel.. daca ei spun ca iese matiz euro3 dar nu cu motor de 1L printr-o simpla deductie logica se intelege ca nu va fi matiz II cum imi fac flotantul pe Bucuresti.. ma si duc la banca.. sa nu pierd si amarata asta de oferta cu 300 euro... am fost Sambata la Autonet.. dar era inchis la vanzari.. doar la service era deschis... cine zicea ca ar avea drum.. pls spune-mi si mie ce oferta au baietzii la masina cumparata cu banu jos .. cadou ceva? alarma, covorashe.. etc... Link to comment
NFS Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Alithenake, Matizu II are doua motorizari: 0.8 (796cc) si 1.0 (990 si/fara ceva) Link to comment
Alinake Posted January 10, 2005 Author Share Posted January 10, 2005 a.. asta nu o stiam.. inseamna ca presupunearea facuta nu este neaparat adevarata.. deci ar fi posibil un Mati II ... nu cred ca mai am rabdare 2-3 sapt ... asa ca in curand ne vedem la (intalnirea de joi Link to comment
Satori Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 matizul o sa isi pastreze forma exterioara. este o concluzie logica datorata faptului ca nu au licenta pentru alta 'forma'. Link to comment
FLEX Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Nu e nici o smecherie cu "alta forma" din punctul de vedere al Craiovei, fiindca TOT ce tine de caroserie este si acum importat in colectii SKD (da, caroseriile de Maty se aduc bucati pe vapor si se sudeaza loco), iar eu inca n-am vazut Maty produs in .ro care sa nu aiba geamuri, faruri, stopuri, semnalizatoare, etc. de alta productie decit GM (Coreea sau altii). Ai draq coreeni, n-au apucat sa aduca si matritele de caroserie in Romania ... Link to comment
tolin Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Nici nu aveau cum pentru ca este o intreaga linie robotizata pe care poti face orice caroserie. Nu cred ca si-au pierdut mintile de la prazul, zaiberul si oltencele fierbinti de la Craiova ca sa dea din mana acea mina de aur. Oricum, in citeva luni se dadea pe bucati la REMAT. Link to comment
Satori Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 eu nu am zis ca nu pot sa il faca pentru ca nu au posibilitati de asamblare ci doar ca nu au licenta pentru asa ceva. peste tot se spunea ca cei de la craiova nu au voie sa construiasca decat ceea ce construiesc de ceva anii incoace. mie mi-ar placea sa inceapa matiz II. dupa ce ca deja se vinde bine matizul, sa mai aduca si II ar fi minunat. pacat ca ziceti ca motorul 1,0 este "no go". Link to comment
fm Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Treaba cu blocatul schimbatorului la Matiz sta in felul urmator (eu am patit-o din ziua cand l-am cumparat si am crezut ca s-a bulit cutia): daca ramane parcat intr-o pozitie tensionata, fara frana de mana si intr-o treapta de viteze (opusa decat directia pantei in care se afla masina), ramane cutia blocata, si solutia este sa pornesti si sa pleci usor pana se poate scoate din viteza. Patesc asta mai ales cand ramane in marsharier si este parcata "in urcare". Link to comment
khhamsin Posted January 13, 2005 Share Posted January 13, 2005 Si eu patzesc la fel, intra si iese greu cu motorul oprit chiar si debreiata. Problema a aparut dupa ce am dat jos planetara sa-i schimb capul, si am pierdut un epsilon de ulei. Tot de atunci nu prea mai imi intra din mers intr-a-ntaia, doar daca e viteza f. f. mica. Link to comment
bogdan_o Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Eu zic ca este oarecum normal sa nu iasa din viteze daca masina este parcata in panta, dar doar atat timp cat nu se apasa ambreiajul. Dupa apasarea ambreiajului nu are voie sa nu iasa din viteza. Eventual, mai lasati masina sa "curga" cativa cm in fata/spate (depinde de panta) sa se deblocheze elementele cutiei. Nici la alte masini daca sunt in panta si nu se pasa ambreiajul nu iese din viteza. Eu am SLZ si daca e in panta nu prea vrea sa iasa din viteza fara ambreaj. In schimb, in mers iese din viteze si fara apasarea ambreajului, fara sa caraie, fara sa faca nimic. Interesant feature. Link to comment
soadok Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 cand incerc sa scot din viteza dupa o noapte rece ma cam chinui, adica nu iese usor.chiar sa fie din cauza temperaturii scazute (+5 grade)?? Link to comment
AAdorjan Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Mai spune ceva detalii... Dupa ce se incalzeste merge bine? Huruie la rece? Link to comment
soadok Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Mai spune ceva detalii... Dupa ce se incalzeste merge bine? Huruie la rece? dupa ce se incalzeste merge perfect.nu huruie. are doar 2 mii km Link to comment
Mircea Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Mai strange o tura - doua cablul de ambreiaj si se rezolva. Link to comment
soadok Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 o sa incerc..oricum la service ca sunt ca nuca in perete cu mecanica ms mult Link to comment
Tommy Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 (edited) Daca ambreiajul lucreaza doar foarte jos, cred ca e foarte posibil sa fie cum zice Mircea. Daca si cu motorul oprit face la fel, nu cred ca e din cablu, ar putea fi din placa de presiune... Du-te la service Edited February 22, 2006 by Tommy Link to comment
marius_eugen Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Cand incerci sa o scoti din viteza dupa o noapte friguroasa , cand a stat in viteza ??? Sau pur si simplu dimineata se simte ca intra mai greu ? In ambele cazuri parerea mea este ca ar trebui sa verifici uleiul ... completare ( daca-l stii ok si bun ) sau chiar inlocuire daca nu stii ce marca e sau de cand e in cutie . In timp uleiul isi pierde din proprietati si devine prea vascos la rece si prea subtire la cald . In maxim 2-3 ani trebuie schimbat in totalitate sau la aprox. 60.000 km . Link to comment
tolin Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 In maxim 2-3 ani trebuie schimbat in totalitate sau la aprox. 60.000 km . Eugene tata, pune mana pe un manual de Matiz inainte sa postezi sau lasa ... ne cu afonismele astea. Omul a pus o problema tehnica, nu-i cafenea aici sa poti spune orice doar sa faci scor. Aprox. 60.000 km sunt de fapt 30.000 km sau 2 ani. "More frequent maintenance is required if used under severe conditions: short distance driving, extensive idling, frequent lowspeed operation in stop-start traffic or driving in dusty conditions." @soadok > vad ca ai masina de 2005, ai facut revizia de 10.000 km ? Primul schimb se face la 10.000 km sau 1 an si apoi la revizia corespunzatoare la 40.000 km. Atentie la uleiul bagat in ea. Cutia de Matiz nu suporta orice ulei, chiar daca, aparent, dupa indicativul de pe el sau dupa marca pare mai bun. Trebuie pus numai ulei 75W-85 (GL-4), marca Daewoo sau Total, altele cu acelasi ID nu am vazut pe aici, 2,1L. Exclus ulei marca ARAL. La alte incercari au aparut zgomote la pornirea la rece. Foloseste functia de , problema a mai fost discutata. Link to comment
Recommended Posts