andreib Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Orice ar spune oricine 90% din xenoanele montate aftermarket sunt extrem de deranjante. Fatul ca ai mai crescut si puterea cu 42% spune clar faptul ca vor fi si mai deranjante. In oras e absolut insignifiant, acolo exista iluminat public si nu au cum sa deranjeze. Dar hai sa nu poluam topicul omului degeaba. Link to comment
Tommy Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 I agree. Seara de seara sunt deranjat de farurile prea puternice in oglinda retrovizoare, prea tari sau prea prost reglate sau de proiectoarele pornite fara rost. Foarte multe dintre xenoanele after market deranjeaza. Link to comment
Dj_Dark Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 (edited) Ultimul fftopic: si sa ma scuze domnul Dumitru. Ce au facut domnii nu se considera aftermarket. Daca mai pun si spalator si reglaj automat de faruri se pot omologa in orice tara mai rasarita. De fapt sunt faruri de nubira cu lupa, nu mai trebuie nici o omologare. Sunt faruri cu lupa + xenon, foarte ok din partea mea. Am vazut xenon de 35W si de 55W in lupe si stiu ce vorbesc, daca ar exista faruri de espero cu lupa mi-as cumpara maine si tot 55W as pune si va garantez ca nu ar deranja pe nimeni. Daca desfaceti vreunul vreodata o sa va schimbati parerea. @tommy ma indoiesc de faptul ca respectivii care te-au deranjat aveau lupe, si daca aveau probabil nu le mai functiona modulul de reglaj automat. Am vazut si eu berbeci din astia si intr-adevar, daca se strica acel modul, orbesc mult mai tare decat un far normal cu oglinda. Ps. Discutia poate continua daca este cazul pe topicul dedicat. Edited November 13, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Depecher Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 (edited) In sfarsit cineva care stie despre ce este vorba.Ma refer la Dj Dark.Asta cred ca poate sa confirme si Cristian. Scuze Cristiane pt off-topicuri. Si cand vorbesc ca este o diferenta mare stiu ce spun din proprie experienta.Pe cele vechi am avut xenoane de 35 W pe sticla clara,cae erau intr-adevar ceva mai bune decat orice philips de pe piata,dar nu poate fi comparat in nici un fel cu lupa si xenoane. NU CREDEAM ca voi avea asa o lumina.Asta era singurul meu regret ,ah si mai ar fi unul ca nu am un cdx Edited November 13, 2009 by Depecher Link to comment
nt98adu Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Foarte bine intretinuta masina, domnu' Cristi! Sa te bucuri de ea cat mai multi km. Daca nu ai cumparat alte jante de aluminiu, poate gasesti ceva pe original la un cdx Link to comment
Dumitru Cristian Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 (edited) Salutare! Multumesc mult, fac si eu ce pot la ea... Inca nu am luat alte jante, treaca iarna, si o sa vedem. Am pus ochii pe OZ Superturismo GT, sau OZ Chrono HT da sunt ff scumpe astea chrono, si o sa mai vad si alte marci ce modele mai au. Si alea originale ar fi o idee, dar mi se par prea butucanoase... eventual alea de CDX din vest... Am facut un mic plan de bataie cu ce sa-i mai fac, inclusiv reparatii si modificari . Pana la urma si taicamiu se intoarce in tara, adica s-a intors deja si va veni si Nubira in ianuarie, n-am mai vazut-o de o luna si ceva ("> Edited December 28, 2009 by Dumitru Cristian Link to comment
Dumitru Cristian Posted January 13, 2010 Author Share Posted January 13, 2010 Sambata seara vine masina acasa "> Joia viitoare apar si eu cu dansa, pt prima oara . Sper macar sa o aranjez, nu stiu daca o sa am timp sa ii schimb chederele si ce mai am in gand pana joi, par mai urmeaza inca una dupa joia viitoare, deci nu-o bai. Drumul de 2.500 km o sa fiu o placere, pacat ca nu are cine sa se bucure de cum merge in momentul de fata Link to comment
Dumitru Cristian Posted January 24, 2010 Author Share Posted January 24, 2010 A venit ragalia acasa, fooarte murdara, nu am mai vazut-o asa de mult si nu prea pot sa o spal pe frigurile astea, interiorul l-am curatat in schimb. Si i-am luat si niste dracoveni pe care vroiam sa i le pun, mai exact: sistem de spalare a farurilor "> . L-am luat de pe BMW-ul unui prieten, avea sistemul dezafectat si a zis ca nu-i trebuie lui asa ceva.. am desfacut putzele alea care ies, nu mai avea duzele + capacelele si intrase pamant in ele... a trebuit sa le desfac si una a plesnit, am lipit-o si acum e ca noua , le-am facut sa si culiseze asa cum trebuiau numai ca e pompa de presiunea cam coxata... am pus-o in apa calda nimic, acum i-am pus solutie degripanta si daca nu va merge nici asa voi fi obligat sa o desfac cumva... Oricum o sa iasa super cand o sa fie gata... Ma gandesc sa-i adaptez un cd player de nubira 2 + magazie de cd-uri sub scaun sau in portbagaj. As putea la fel de bine sa-i pun un aftermarket performant dar i-ar strica farmecul bordului daewoo... zic eu. Trebuie neaparat sa-i fac si ITP-ul ca nu il mai are de mult si se ia talonu pt asta. Cam asta ar fi sistemul: Acum mai trebuie sa le iau duzele si capacelele si ma pot apuca sa il montez + vreo 2-3 relee Link to comment
Rafi Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 (edited) sincer nu inteleg de ce te complici cu spalatul farurilor...nu ii vad rostu,gandestete ca daca se depune sare de pe sosea de la masina din fata aia vine cu viteza si se lipeste ca dracu de far eu fac pariu ca nu o spala chestiile alea,abia se ia la spalatorie sarea aia de pe faruri..bine acum daca este placerea ta nu te opreste nimeni,dar eu sunt de parere ca nu se merita Edited January 25, 2010 by Rafi Link to comment
Dj_Dark Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Autoleveling pe cand? Altfel nu prea are rost spalatorul. Link to comment
Dumitru Cristian Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Rafi, presiunea solutie de spalat va fi ceva in jurul a 4-5-6 bari si mai mult ca sigur va curata. Are taicamiu la Passat asa ceva si curata.. Va trebui sa dai cu apa imediat, daca iti arunca pe faruri iti va arunca si pe parbriz... deci le vei spala iara. In cazul in care nu vor spala le voi dau jos ) Dj_Dark nu am de cand sa-mi pun auto-leveling (cel putin nu curand, sau daca am o super oferta merita incercat...), reglezi farurile cand pleci si daca e te mai joci pe drum, e liber liber le dai mai sus, vine ceva le dai jos. Auto-leveling e o prostie facuta doar ca sa fie xenonul legal si e tipica masinilor noi ca sa nu cumva sa uiti sa le dai jos in cazul in care o incarci bine. Link to comment
nt98adu Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 De spalat farurile, poate se vor spala bine, insa daca lasi doar rezervorul existent pentru lichid de parbriz, va trebui sa-l umpli destul de des. Link to comment
Costi VLN Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Nu prea ai vad rostul fara stergatoare.Doar de umezit si tot cu carpa le stergi. Link to comment
Dj_Dark Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Auto-leveling e o prostie facuta doar ca sa fie xenonul legal si e tipica masinilor noi ca sa nu cumva sa uiti sa le dai jos in cazul in care o incarci bine. Din partea mea si spalatorul e la fel. La o singura masina am vazut intr-adevar ceva frumos insa pariu ca in miscare nu mai functiona corespunzator. Masina respectiva era o alfa 159 si intr-adevar cand dadeai pe spalat faruri avea cate 3 duze tip pergea la fiecare "ochi" care pulverizau suficienta solutie sa se cunoasca diferenta. In rest, tot carpa e sfanta. Link to comment
Rafi Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 haideti ma lasati omu sa isi faca damblaua stie el ce stie daca zice ca o sa functioneze bine daca nu vb lui le da jos,o sa ramana doar 2 gaurele in bara presupun daca le da jos... Link to comment
Dj_Dark Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Cum am spus "din partea mea". Altfel spus, nimeni nu obliga pe nimeni la nimic. Eu doar mi-am expus parerea, neargumentata ce-i drept . Link to comment
Dumitru Cristian Posted January 31, 2010 Author Share Posted January 31, 2010 O-m vedea cand sunt gata ce si cum... in seara asta mi-am dat seama ca e nevoie si de un temporizator bla bla.. Poate renunt la chestiile alea care sar din spoiler si pun unele fixe, daca nu gasesc duze sau sunt prea scumpe, o-m vedea. Pana atunci, a primit prima spalare in Romania care a tinut pana azi, cand am facut un drum de ~50 km si s-a murdarit ca naiba iara. La intoarcere din Belgia am observat ca o fisa de bujie era impuscata/arsa... desi motorul mergea ok, a pornit la sfert pe toate frigurile din iarna asta. In seara asta mi-a aratat taicamiu ca mai are fisele ei originale, care i le-au schimbat in service ca... ca nu se stie de ce. In fine le-am masurat si avea asa (incepand cu cea mai lunga): 3.30 3.32 3.36 2.63 Am fost, le-am schimbat si parca altel merge motorisca . Le-am masurat si pe cele care erau pe motor de 3 ani, marca Parts-Mall, sau in fine (pe ele scrie 2006, oricum nu sunt ff vechi): 11.12 11.64 10.22 7.84 Urmeaza sa-i iau chedere (sper :mrgreen , iluminare in torpedou si sa-l imbrac in material cum e cel din portbagaj si sa vad. Aaaa, masina sta din nou in garaj , in cei 12 ani de existenta, doar cat am stat in belgia a stat afara, si mai mult ca sigur aia a fost singura perioada in care a stat afara. Si astea sunt fisele originale: Link to comment
andreib Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 (edited) In general am observat ca fisele aftermarket partmall sau autox au rezistente f mari, peste 8 kohmi de noi... Eu inca nu am gasit fise mai ,,smechere" pentru nubira asa ca au ramas cele originale. Edited January 31, 2010 by andreib Link to comment
madkat Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Bine ai venit in lumea fiselor noi de kakao... Fisele mele - pe la 11 ani vechime au inceput sa se "arda" sau intrerupa - pana atunci aveau maxim 4kohmi (cea mai lunga) Cele noi - Genuine GM etc - au inre 4 si 16kohmi de noi... si deja dupa 2 ani una face figuri. Ce am gasit bune (ca si valoare, pentru ca masina merge foarte ciudat cu ele) sunt Tesla - nu in cutie albastra din auchan ci in cutie rosu cu negru. Excelent lucrate - 3-4Kohmi - inclusiv cea lunga, insa inexplicabil, se "ineaca" mai rau in frana de motor cu ele. Este ilogic - e posibil sa fie altundeva problema, ca fisele par ok. Concluzie - "trage" de cele originale cat poti... Link to comment
dariomario Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Recomand fise beru cu miez de cupru... 190 de lei sau ceva de genu. Sunt foarte laudate ele asa, pe mine ma bate un gand sa le iau... Link to comment
sorin1983 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Pai cum le recomanzi daca nu le-ai folosit? Link to comment
dariomario Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Am tot cautat peste tot detalii despre bujii si am dat de posturi ale utilizatorilor acestor produse. Toti pareau super multumiti si spuneau ca este o diferenta f mare intre cele obisnuite si astea, spunceau ca si consumul e mai mic cu 0.5-1L si ca e mai vioaie. Acuma eu am scris ce am gasit... Link to comment
Dj_Dark Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Orice fisa care are 3-4 kohmi e buna. Din pacate sunt putini vanzatori la care le poti masura. Din experienta, packard negre = proaste. Link to comment
madkat Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 offtopic: @dariomario - ti-ai pus scule audio de sute de roni, dar te zgarcesti in asa un hal la benzina incat crezi mituri urbane ca asta cu scaderea consumului de la fise? grow up! ontopic: fise packard gri - acceptabile. Dar dupa cum ziceam daca cele originale sunt ok merita tinute - sunt mai bune decat cam tot ce gasesti pe piata. Link to comment
dariomario Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 offtopic @ madkat nu e vb de consum aici, daca ma interesa consumul imi puneam gaz. Eu v-am spus ce ziceau si altii in legaturaa cu ele. Pe mine mai mult partea cu vioaie ma intereseaza. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now