madkat Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Faine stropitorile. As folosi instalatie complet separata. Inclusiv bidon. Astea de faruri merg la presiune (si implicit consum) mai mare - iti da gata un bidon de lichid relativ repede. Comanda cum te-ai gandit sa o faci? Nu comuna cu cele de parbriz, sper Link to comment
Dumitru Cristian Posted February 18, 2011 Author Share Posted February 18, 2011 Si mie imi e teama ca se va duce cam repede... baiatu ala a zis ca are si bidonul, deci cred ca-l voi lua si pe acela. As vrea sa-i pun si un martor.. sa-mi indice cand e mai mult sau mai putin gol... dar nu stiu daca pot integra in bord un martor care sa semene, eventual de la cielo ar merge.. cielo stiu ca are un asemenea martor, parca.... Comanda, pai m-am gandit sa fie in felul urmator: sa stropeasca doar cand faza scurta e aprinsa si se actioneaza spalatorul parbrizului (sa vad daca e prea complicat sa-i pun un temporizator, incat sa nu functioneze spalatoarele farurilor mai mult de 5 secunde, chiar daca parbrizul va fi spalat in continuare), si sa spele din nou farurile, ori la un interval de 10-15 minute, daca se actioneaza din nou spalatorul parbrizului, ori dupa 5-10 actionari ale spalatorului parbrizului Link to comment
luisspeed Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 (edited) Poti sa faci cum e original la spalatoare de faruri.., sa porneasca dupa cateva de actionare la spalatorul geamului, Adica daca tii mai mult de..5 sec de exemplu, at sa porneasca si la faruri, daca sunt aprinse. eu zic ca asa ar fi ok si nu cred ca e nici greu.. Edited February 18, 2011 by luisspeed Link to comment
Dumitru Cristian Posted February 19, 2011 Author Share Posted February 19, 2011 Acum depinde de masina la passat e cum am zis eu mai sus... la altele poate e altfel.. ramane de vazut cum voi reusi In seara asta am comandat o gramada de becuri cu leduri... sa le schimb pe cele din fetele de usi, pentru ca in momentul de fata e consum cam maricel cu toate alea... si am mai comandat o banca cu leduri.. pentru ca la vitezometru are o zona puternic luminata.. si una cam slab... si ma enerveaza la culmeeee Link to comment
luisspeed Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 (edited) Bafta cand e gata astept sa imi zici cum e. Ca dupa ce scot masina de la vopsit, cred ca ii aloc si eu putin timp . Se simte nevoia, mai ales cand mergi pe mazga. Cand ploua bine, nu am simtit nevoia. Edited February 19, 2011 by luisspeed Link to comment
Dumitru Cristian Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 More toyss ii mai trebuie acum blocul de comanda de leganza.. si sus cu el primul cheder deja luat.. am facut comanda la radacini de vreo 300 lei )... cu aproape toate chederele... ca nu prea se mai gasesc si sunt cam obosite ale mele... suiera vatu la peste 100 km/h.. batranetea si buretele asta presat... safety first... centuri pretensionate.. sau cum le zice... de CDX... acum cu lejiii: pentru numar 2x pentru lampa harta: pentru plafoniera: pentru portbagaj, torpedo, usi... 8x in speranta ca bordul va iesi ceva mai reusit... sa elimin acele mici zone de inegalitate.. am mai luat o banda cu leduri, de data asta ceva mai "maleabila" am luat si ceva press info din UK > Daca voi reusi sa schimb instalatia electrica cu una de CDX... ceea ce va fi necesar in curand... clar ea va contine o celula fotosintetizatoare, atasata releului de iluminare... fara de care, luminile interioare, iluminare bord, plafoniera... nu vor functiona ziua... decat la lasarea intunericului... Tare mi-a casunat in ultima vreme pe o trapa S"> ramane sa vad la dezmembrari ce si cum... Link to comment
VAXXi Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Asta e climatronicul ala de la rusi ? felicitari pentru gaselnita, oricum Link to comment
Rafi Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 nu este climatronicul de leganza ala original Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 3, 2011 Author Share Posted March 3, 2011 Dupa cum spune si rafy, e cel de Leganza Am pus leduri... rezistenta va fi doar una.. pusa pe firul care va intra in modul... e muult mai usor asa Modificat si comanda faruri+dimmer de la viitorul bord Ledurile se incapataneaza sa apara... mai trebe sa vina si un adaptor OBD I - OBD II... Daca stie cineva vreo Leganza cu climatronic la dezmembrat... il rog sa ma anunte.. ce parere aveti? Link to comment
andreib Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 Sunt sceptic asupra tuturor acestor modificari cu leji in bord. Muncesti mult acum, dupa cum vad lejii in aplicatii auto nu tin f mult si vei avea de treaba din nou in curand la schimbat leji. Mai mult, bonus vei primi un cor de greierasi de la demontat si montat la loc de jde ori plasticele din bord. Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 3, 2011 Author Share Posted March 3, 2011 Eu sper totusi sa tina ceva... Cu interiorul am planuri marete... piese si ceva bani sa fie... Daca se ard... voi face urmatoarele: 1. ori iau leduri made in japan, desi sunt vreo 3-5 lei ledul, ori trec pe becurile ei clasice cu alte plastice din alea... dar miramas.. pentru ca la comenzile geamurilor vine cu leduri din fabrica.. si erau bine mersi Cu interiorul... mi-a casunat rau pe unul de piele.. desi mi-e aproape imposibil sa gasesc unul prin romania... + ca vreau sa-i schimb toate plasticele zgariate.. bordul cu cel de CDX, imbracat volanul + frana de mana + schimbator in piele (husele acelea), isonorizat si montat toate plasticele cu buretel, sa nu se auda mai nimic "> Din pacate... iluminarea climatronicului pare sa fie invingatoare momentan... pare de neschimbat in mult doritul meu alb rece... Link to comment
andreib Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 (edited) Nu contest ca ledurile pot rezista ci spun doar ca am dubii ca leduri oarescare montate aftermarket au viata f lunga. La un bec de plafoniera nu e mare drama de schimbat dar daca incep astea din bord sa se arda va fi distractie maxima. Eu pana acum tot ce am pus leduri nu au tinut mai mult de un an... Edited March 3, 2011 by andreib Link to comment
Dj_Dark Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 On 3/3/2011 at 7:43 PM, Dumitru Cristian said: Am pus leduri... rezistenta va fi doar una.. pusa pe firul care va intra in modul... Vezi sa nu se incalzeasca rezistenta, consumul ledurilor nu e chiar de neglijat On 3/3/2011 at 10:06 PM, andreib said: Eu pana acum tot ce am pus leduri nu au tinut mai mult de un an... Eu am de vre-o 4 ani si pana acum nu s-a ars niciunul, depinde si de leduri, eu am folosit "oldschool" de 5 si de 3 mm clare. La benzile cu led-uri recomand inlocuirea rezistentei fiindca de obicei este prea mica (150 ohmi am vazut undeva cu 4 leduri inseriate) in ideea ca un singur led are nevoie cam de minim 1 kohm pentru a lumina corect. Link to comment
Englishman Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Exista leduri si leduri...astea proaste, ca de la brichete, benzi, etc, se ard rapid, le gasesti la kilogram. Cu alea bune...e altceva. Eu le-am bagat cate 2 kohmi la fiecare si nu se ard nici in veci. 1 Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 10, 2011 Author Share Posted March 10, 2011 si ledurile mele au cate 2 rezistente... ramane de vazut oricum.. intre timp am luat toata climatizarea de la leganza curatata si re.etanseizat la toate imbinarile, spalat calorifer... mi.a dat ala inca un modul de comanda, cablaj si inelul ala luminos de la contact am achizitionat si amortizoarele koni sport... poate poate iau si fuzetele cu discri weekendul asta... Link to comment
andreib Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 F interesant: cat, cat, cat si de unde? Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 10, 2011 Author Share Posted March 10, 2011 Tot ce am luat adica: Bloc comanda digital Bloc comanda (aeroterma) cu turbo-suflanta, calorifer, si caloriferul ala de AC, motorase, cabluri.. ce sa mai complet tot blocul Tubulatura care duce aer si la pasagerii din spate Juma de cablaj din bord de la leganza ______________________________ 300 lei de la unii care au super multe Leganze, pe langa statia de metrou 1 decembrie... iesire spre A2, in spate la o reprezentanta OPEL Am curatat-o... etanseizat pe toate partile... in fine acum sa vedem cum ma leg la instalatia masinii... desi e facuta foarte misto, are un cablaj propriu pe ea... si o mufa care se leaga la instalatia masinii... deci va iesi ceva foarte ok urmeaza sa-i lipesc tot cablajul si tot ce mai poate produce zgomot pe ea... am gasit si un inel din ala.. de vine pus pe contact sa vezi unde sa bagi cheia.. mi l-a dat moca.. sa vad poate poate iese ceva frumos Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 11, 2011 Author Share Posted March 11, 2011 Si tubulatura pentru pasagerii spate de nubira, difera muult fata de cea de Leganza si se gaseste in magazine!!!!!!! si plasticul de la portbagaj.. era terminat + culisa geam fata stanga.. acum am cam toate chederele de la usile fata noi.. Link to comment
andreib Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 Unde ai gasit tubulatura pentru spate de nubira? Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 11, 2011 Author Share Posted March 11, 2011 La radacini.. au la craiova.. e 33 de lei tubu + 6 lei ala de legatura Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 Done si cu basculele urmeaza estetizare + montat pe masina.. cand vin si amortizoarele... Au venit si becurile cu leduri.. urmeaza sa le montez si pe astea.. Link to comment
andreib Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Bucele alea sunt consumabile curente la nubira... Ce nu inteleg eu este: daca ai schimbat bucsele si pizvotul de ce nu ai luat u brat cu totul? PS: Vrem tutorial cand montezi climatizarea si/sau tubulatura pt spate! Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Nu ai observat ca ceva e modificat acolo Ia uita-te mai atent la bucsa din "spate", e la fel cu aia din "fata", are material peste tot... pentru ca cu bucsa aia se misca roata foarte tare... mai ales cu suspensia sport.. asa nu se va mai misca roata... ca nu mai are de ce... Oricum eu basculele de pe masina le am noi... dat se misca roata fooarte tare... O sa fac si ala daca e.. dupa ce fac rost de toate piesele pentru interior si le montez Link to comment
andreib Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Am vazut eu ceva prin poze dar am zis ca nu se vede clar. AI inlocuit-o cu alt tip de bucsa? Totusi, nu stiu daca va tine mai mult cu bucsa plina... 1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now