TBird Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Salutare, M-am tot gandit si cautat pe aici pe colo da nu este nimic concrect. As vrea sa stiu si eu ce diferente sunt intre Cielo Executiv si Cielo Standard, in afara de faptul ca eu de ex am 16v si SOHC are 8v. Alte diiferente mai exista?? Etrieri...arcuri .. telescoape, eu cred ca este bine de stiut... mai ales cand cumperi o piesa si zice ca nu are de executiv... Link to comment
EM!L Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Depinde de anul de fabricatie. Multe Exe au fost echipate cu motor 1.5 8v , difera dotarile interioare etc. Link to comment
TBird Posted May 23, 2008 Author Share Posted May 23, 2008 In afara de dotarile interioare... nimic altceva? Nu stie nimeni exact ? Link to comment
zeneseu Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Depinde de anul de fabricatie. Multe Exe au fost echipate cu motor 1.5 8v , difera dotarile interioare etc. In ultimii ani, toate Exe au avut motor de 1.5 8v. Piesele cred ca sunt aceleasi. Eu unul nu mai am incredere in vanzatorii de piese auto. Multi nu au habar de multe repere. Daca mergi nestiutor sa iti cumperi un bec pt bord, te trezesti ca iti cer sa vii cu becul sa faca comparatie. Link to comment
TBird Posted May 23, 2008 Author Share Posted May 23, 2008 Franele sunt mai bune decat la Standard? Sau sunt acelasi ... Link to comment
zeneseu Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 Daca arunci o privire asupra specificatiilor tehnice la Cielo, ai sa vezi ca Exe si STD sunt identice ca si tehnologie folosita. Nu cred ca au pus piese de proveiente diferite la cele doua modele. Link to comment
pliktisit Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 In ianuarie 2007 am cumparat un cielo std, la vremea respectiva diferenta intre exe si std era de dotari respectiv, exe full avea in plus, capace AC, capace roti, oglinzi culoarea masinii, casetofon, boxe spate, geamuri electrice, inchidere centralizata, deschidere portbagaj de la buton, antena electrica, si parca si airbag, in afara de aceastea totul era identic, motorul acelasi si la exe si la std, adica motor de 1500 cu 80 de magari. Din cate stiu eu, inainte de a-mi achizitiona eu cotetzul, nu stiu sa spun intre ce ani,diferentierea intre std si exe se facea si prin prisma motorizarii adica, din informatiile pe care le am eu, executivul avea sub capota un motor de espero, si aici ar fi putut aparea diferentele despre care tot intreaba acei vanzatori de piese care nu stiu exact despre ce este vorba. Daca am gresit luati-ma la palme! Link to comment
andreis Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 Intre 2001(?)-2005 s-a motat Dohc 16 V atat pe standard cat si pe executive, diferentele constand in dotari; ori lipsa lor. Link to comment
Salex Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 In afara de dotarile interioare... nimic altceva? Nu stie nimeni exact ? Am mai spus-o si pe alt topic, cel legat de frinele Cielo. La Cielo EXE cu motorul de 1,5 16 V (90 cai), frinele fata sint mult mult mai bune. Placutele sint aceleasi de Leganza/Nubira. Link to comment
andreis Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 (edited) Rezumat: '95 - '00 - Cielo Gl, Gle - 1.5 8 V, 75 cp, non-euro, roti 13", frane de tip vechi. '01 - '05 - Cielo Standard, Executive - 1.5 16 V, 86 cp, Euro II, roti 14", imbunatatite franele, suspensii heavy - duty. '05 - '08 - Cielo Standard, Executive - 1.5 8 V, 80 cp, Euro III, roti 14" si presupun ca au pastrat si sistemul de franare pus in perioada anterioara. Edited May 24, 2008 by andy Link to comment
TBird Posted May 25, 2008 Author Share Posted May 25, 2008 Bunnnnn... Deci franele sunt cam diferite. Etrierul de Cielo '95-'00, nu se potriveste la Executiv right? Link to comment
Salex Posted May 25, 2008 Share Posted May 25, 2008 Ca sa nu o mai lalaim si sa ne contrazicem si pe topicul asta, imaginile vorbesc de la sine : Link to comment
TBird Posted May 26, 2008 Author Share Posted May 26, 2008 Din cate ma pricep eu ... adica nu prea. Par a fi diferite... Acum care imagine e de exe care e de std ? Link to comment
TBird Posted May 26, 2008 Author Share Posted May 26, 2008 Deci pana la urma nu mi s-a parut mie, chiar am franele mai bune decat std. Link to comment
Salex Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Nu ti s-a parut, chiar asa este. Am mers o bucata de timp cu un Cielo EXE la care ii pusesem niste placute de frina No-Name. Am avut apoi pe mina un Cielo STD la care i-am pus placute Ferodo. Indiferent de locatie (oras, DN, autostrada), cu Cielo STD am avut in permanenta senzatia ca frinele nu tin cum trebuie. Nici una din masini nu era a mea, ambii proprietari erau incintati de frinele lor (cel cu EXE chiar f. incintat), ambele masini au trecut fara emotii prin ITP. Atentie insa la o chestie. Frinele pe fata sint putin supra-dimensionate fata de STD. A crescut eficienta insa si riscul de blocare la o frina mai aspra !!! Link to comment
zeneseu Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Am si eu o nelamurire. Aici se vorbeste de Exe de dupa 2000 si de STD de dinainte de 2000? Link to comment
Salex Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 In principiu da. Insa acum m-ai nelamurit pe mine, a existat EXE inainte de 2000 ? Link to comment
EM!L Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Exe fiind varianta "full", se poate spune ca da. Numai ca ii zicea GLE (iar STD se comercializa ca "GLX"). Sper sa nu ma insel Link to comment
zeneseu Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Pai de aici si nelamurirea mea. Inainte de 2000 era cum a zis @EM!L, adica GLE si GLX. Ambele modele aveau rotile pe 13. Dupa 2000 variantele au fost Executive sau Standard, deja cu roti pe 14. Ar fi bine de stiut ce cu ce se compara. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now