cdorob Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Salutari, In ultimul timp, mergand mai mult cu ventilatorul pornit, imi intra in masina un miros mai mult sau mai putin puternic de gaz. M-am uitat la motor, si se pare ca sursa mirosului este vaporizatorul. Aveti idee daca este normal sa miroasa a gaz sau care e treaba? Mentionez ca vaporizatorul e al treilea pe masina, schimbat la fabrica la Craiova, si am impresia ca si celalte 2 miroseau la fel. Mercic Link to comment
iso Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 ... la mine nu miroase . Rar miroase , cind alimentez si fac "plinu" , pe la "b ushonul" de incarcare dar dispare in scurt timp -- asta in conditii de garaj , ventilatie precara . Link to comment
ignatius Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 (edited) in noiembrie 2004 am cumparat cielo standard cu gpl direct din fabrica. este clar ca motorul cu benzina functioneaza excelent in comparatie cu GPL. probleme avute: s-a spart rezervorul de antigel (se pare ca au fost un intreg lot prost din fabricatie) in rest totul e ok. Dupa 3000 km a inceput sa miroase a gaz foarte tare in interiorul masinii cand dadeam drumul la ventilatorul pentru incalzire, acelasi miros se simte si in aproprierea masinii in fata sau cand se ridica capota. Mirosind ca un caine am luat tot traseul gazului si mirosul vine de la vaporizator. Am fost la service in focsani, inginerul sef foarte de treaba si obiectiv a constatat si el acelasi lucru, dar fiind primul defect de natura asta a ramas sa vorbeasca la craiova, a vb si urmeaza sa schimb setul de garnituri de la vaporizator. Intre timp am fost la o firma care monteaza instalatii gpl si cu un detector de gaza a incercat sa vada daca am scapari de gaze, neconstatandu-se scapari, desi si ei au recunoscut ca miroase a gaz. Pana vineri cand ma duc la service si in aceiasi zi vor veni si cei de la craiova, vrea sa termin gazul din butelie si sa schimb cu altul poate o fi din cauza gazului acest miros , poate baga in el tot felul de mercadin sau asa ceva cum fac astia de la gazul metan de pe casa scarii. Oricum o sa vad dupa ce schimb gazul din butelie. Mi-e frica sa nu umble la vaporizator si mai tare sa-l deregleze. O sa va tin la curent. Ovidiu, focsani Edited January 11, 2005 by NFS Link to comment
ignatius Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 Il rog pe primul cetatean, cel care a schimbat al treilea vaporizator si tot ii miroase a GPL, de ce le-a schimbat pe primele doua? tot din cauza mirosului de gaz? v-a mirosit in masina inca de la inceput cand ati cumparat-o de noua? si acum intreb toti cititorii daca stiu despre ce este vorba, de unde-i defectul acesta care face sa se simta un puternic moros de gaz. sanatet multa si drum fara probleme ovidiu, focsani Link to comment
cata73 Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 (edited) cateodatasi si eu am impresia ca miroase usor a gaz, desi este un miros foarte slab.. totusi, ma gandesc, daca ar pierde gaz, ar insemna sa consume mai mult, nu? adica ce consuma plus ce pierde inseamna o medie mai mare de consum... cum se rezolva problema? Edited February 1, 2005 by cata73 Link to comment
ovi_jer Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Daca exista pierderi aceastea sant prea mici pentru a modifica consumul. Diagnosticare acasa in parcare :Clabuc de apa cu sapun intr-un vas pe care o dai cu o pensula pe conducte,electroventile,plaman etc.Daca nu face bule pe nicaieri atunci e suspecta etansare mixerului pe galerie sau tubulatura de aer. Link to comment
expero 16V Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 Sau diagnosticare in service: au un aparat si in 10 sec.se rezolva problema.In general mirosul de gaz e de la galerie care nu e etansata corespunzator si iti poate arde garnitura aia de acolo.. Link to comment
cdorob Posted February 2, 2005 Author Share Posted February 2, 2005 Il rog pe primul cetatean, cel care a schimbat al treilea vaporizator si tot ii miroase a GPL, de ce le-a schimbat pe primele doua? <{POST_SNAPBACK}> Le-am schimbat din alte motive, mers neregulat, si amestec prea sarac. Asta, al treilea, miroase din cale afara de tare, banuiesc ca are legatura si cu calitatea gazului. Chiar daca nu are scapari, cred ca ceva miros de gaz tot este la vaporizator, din cauza ca embranele de cauciuc si sistemul de etansare probabil ca nu pot retine mirosul 100%. In orice caz, cand devine prea suparator, merg cateva zile pe benzina. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now