VFX Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Pai as veni cu mare drag, numai sa nu termin iar la 3-4am programul ca toata sapt. asta... Link to comment
EM!L Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Felicitari pt. achizitie @Jinx. E foarte frumoasa , sa te bucuri de ea fara probleme. Link to comment
Mircea Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Tocmai ...asta nu e fain la diesel. Pe langa faptul ca esti off topic, chiar nu ai condus un diesel. Atunci cand tu mergi cu 140 cu 5000 rpm si dai muzica mai tare ca s-o auzi, eu merg cu 3000 rpm si am liniste. Daca la 100 la ora vrei sa faci o depasire in scurt, tu retrogradezi in 4 ca sa ai demaraj, eu doar apas acceleratia in treapta a V-a Daca vrei, dezvoltam la diesel vs. Link to comment
tolin Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 (edited) Daca ai conduce o benzinara de 2L si turbo (echivalentul a ce ai tu sub capota), n-ai mai face astfel de comparatii. Vezi ca n-ai inca un an cu Dieselul si ai inceput sa faci judecati strambe, asta-i o boala care se ia repede, vad. V-am mai spus si eu, v-a mai spus si Ovi_jer-ul, stati cat mai departe de capatul tevii de esapament, de acolo vine. Edited May 31, 2008 by tolin Link to comment
Satori Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Pe langa faptul ca esti off topic, chiar nu ai condus un diesel. Atunci cand tu mergi cu 140 cu 5000 rpm si dai muzica mai tare ca s-o auzi, eu merg cu 3000 rpm si am liniste. Daca la 100 la ora vrei sa faci o depasire in scurt, tu retrogradezi in 4 ca sa ai demaraj, eu doar apas acceleratia in treapta a V-a Daca vrei, dezvoltam la diesel vs. Ai tras prea mult fum in nari Tu apesi acceleratia in a v-a pentru ca daca ai retrograda ai face-o absolut degeaba! Mersi mult pentru toti cei care mi-au urat si de bine.. si de rau.. si cu pareri pozitive si negative(astia sunt multi ai draq si n-au nici o boala) si o sa mai vin cu impresii pe parcurs EMOlution, nu ti-a urat nimeni de rau, nu te mai taia in public. Cat despre parerile negative, asta-i viata, au incercat sa faca o masina, nu le-a iesit, ce vrei? Sa laudam ca la 22 mii Eur ai masina in care atarna caltii in portbagaj pentru ca au uitat sa puna sistemele de prindere? Link to comment
Razv Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 (edited) Pe langa faptul ca esti off topic, chiar nu ai condus un diesel. Atunci cand tu mergi cu 140 cu 5000 rpm si dai muzica mai tare ca s-o auzi, eu merg cu 3000 rpm si am liniste. Daca la 100 la ora vrei sa faci o depasire in scurt, tu retrogradezi in 4 ca sa ai demaraj, eu doar apas acceleratia in treapta a V-a Daca vrei, dezvoltam la diesel vs. Am diesel in familie ( si e ceva mai puternic ca Lacetti'ul tau - vreo 60 cp+ - ) deci stiu ce vorbesc ... Era vorba de mers sportiv unde nici in visele umede ale unui dieselar convis nu se compara cu o benzinara aspirata ( sa nu zic turbo ). Iti recomand si eu ... stai mai departe de evacuare ( noxele astea ) Tu ai mers vreodata cu un 2.0 turbo ? ( GTI , Subaru , Evo, Cupra ....) .. sa'mi zici care e mai sportiva ( 2.0 turbo dieselu' tau ... sau 2.0 turbo benzina ) Edited May 31, 2008 by Razv Link to comment
Jinx Posted May 31, 2008 Author Share Posted May 31, 2008 EMOlution, nu ti-a urat nimeni de rau, nu te mai taia in public. Cat despre parerile negative, asta-i viata, au incercat sa faca o masina, nu le-a iesit, ce vrei? Sa laudam ca la 22 mii Eur ai masina in care atarna caltii in portbagaj pentru ca au uitat sa puna sistemele de prindere? Nu pretind ca am luat o masina perfecta. Iar parerile negative le consider constructive. Una peste alta e masina pe care mi-am dorit-o si ca nu este 1.8 benzen si este 2.0 diesel acum conteaza prea putin. E luata. Pot sa invat sa o conduc si sa o explotez cum trebuie si sa mai "repar" detaliile nefinisate. Link to comment
Razv Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Dar parca ziceau ca o sa imbogateasca gama de motoare pe benzina ? ... ma insel? Link to comment
Mircea Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Reciteste Razv daca nu ti-a iesit din prima: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=354108 Link to comment
steph Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Guys nu mai fiti atat de rautaciosi. Nici eu nu sunt fan diesel ca nah conduc ce conduc, dar chiar nu am mai vazut atata pornire contra in nici un alt topic de la sectiunea mea. E o masina decenta si simpatica ( poate un pic cam scumpa ). Normal ca posesorul o lauda ca de la 94 cp la 140 e fix un matiz in plus. Concluzia: Sa o stapanesti sanatos!!! Link to comment
Laurycã Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 (edited) La câti "dieselofobi" au postat pe acest topic eu zic sa nu pui totul la inima. Masina e super din toate punctele de vedere, mai putin motorul, care daca era înlocuit de un HDI (cum am si auzit ca se va întâmpla - cu varianta de 2.2) sau i-CTDi de pe Accord era alta treaba. Edited June 1, 2008 by Laurycã Link to comment
Jinx Posted June 1, 2008 Author Share Posted June 1, 2008 Se sta bine in portbagajul de la lancer Link to comment
hades Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. In ceea ce priveste motorul, din punctul meu de vedere ai facut cea mai buna alegere de la Mitsu Lancer. Have fun driving! Link to comment
Mircea Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Vazut azi (doar ca posesorul n-a vrut s-o ude ) Frumusica, dar pentru o masina de 22000 euro este lucrata execrabil! Am vazut si de ce este necesar eleronul: pentru a avea de ce sa deschizi/inchizi portbagajul. Nu are nici o fanta nimic, nimic de care sa apuci. Il deschizi, apoi tre sa te apleci si sa bagi degetele sub buza capotei, sa salti de ea. Am vazut covor aruncat in portbagaj, pfl nefixat peste roata de rezerva, gauri nedate pentru fixarea mochetei, bord fixat stramb, admisie de aer cam sugrumata (chiar Jinx-ule, baga o poza cu motorul) si asta doar rapid. In plus, ca multe alte masini nefabricate pentru .ro, ai multe sanse sa lovesti cu ea de borduri. Mi-a placut in schimb culoarea, vad ca posesorul e fan albastru , si jantele. S-o stapanesti sanatos! Link to comment
Satori Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Mai, mie nu mi se pare sugrumata admisia. La celalalte masini echipate cu motorul asta cum este? Link to comment
Tommy Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 (edited) In romania vand motoare de cacao, alea 0.1 sec sunt sa te convinga sa iei ce vor ei sa vanda. Pentru modele ce in romania cel mai mare motor e 2.0, in state se termina peste V6 lejer. Vine inginerul de marketing si ii dicteaza inginerului de motoare cati cai si cate secunde trebuie scoase. Si culmea, la preturi sunt mai scumpe la noi ) Ca si vechiul model de lancer, in romania .. oaie in blana de lup, referitor macar la ce ar trebui sa aiba o masina japaneza adevarata. Pentru un sofer normal e destul. Daca e diesel, pentru mine nu prezinta interes, dar in europa asta e tendinta, asa ca daca era si germana.. avea si succes mare la revanzare. Anyway, tu sa te bucuri de ea si sa fii multumit ca asa fiecare isi da cu pararea Edited June 1, 2008 by Tommy Link to comment
alx Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Mah, nu e de la fum ca si eu am tras si totusi am trecut la o benzinara. Si una de consum mediu 11-12... Eu as fi luat 1.8 chiar si numai pentru ca exista posibilitatea CVT. Care este "za mastar of ghiarbocsiz". Dar o perioada de asteptare pana la sfarsitul anului m-ar pune serios pe ganduri... Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea. Sa nu uiti sa ai langa rezerva, cric si coarba si 1l de ulei . Link to comment
Jinx Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 Vazut azi (doar ca posesorul n-a vrut s-o ude ) Pai la 22k eur crezi ca mi-au mai ramas bani de udat? Si acum mai trebuie sa strang bani si de ulei. (chiar Jinx-ule, baga o poza cu motorul) Voila! Link to comment
Mircea Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Uite la asta ma refeream: In conditiile in care aerul patrunde doar prin grila fata si prin fanta de sub far: mi se pare mult prea mica zona asta: pentru a da suficient aer in admisie (ma refer la acea grila micuta din capacul de plastic) Link to comment
uskt2005 Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Ce beton ar veni niste angel eyes pe masina asta Link to comment
Mengelaus Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Masina sport cu motor Diesel ? Un non-sens. http://www.drive-test.ro/stiri/775/Audi-R8...l-economic.html http://www.autoblog.com/2008/01/13/detroit...the-r8-v12-tdi/ Nu neaparat.Si mai sunt exemple. P.s :Felicitari Jinx.Masina este foarte frumoasa.Sa ai parte numai de satisfactii din partea ei Link to comment
Satori Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 1. Aia nu e masina, e avion. 2. Cum o fi sa stai intr-o masina de cel putin 100 mii EUR si sa o asculti cum toarce ca un tractor la semafor? Link to comment
Cumnatu Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 @Jinx, erai ieri pe la ora 19 pe undeva pe la Baba Novac prin Bucuresti ? Link to comment
Mengelaus Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Citisem un drive test despre R8 in Top Gear parca si reporterul spunea ca suna diferit de unul pe benzina intr-adevar dar in nici un caz ca un diesel.Si are atata cuplu in el incat a ajuns in viteza a 5 la 25km/h fara a apasa in nici un moment pedala de acceleratie Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now