Satori Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Oare grosimea cauciucurilor conteaza?Suprafata mai mica, frecare mai mica.Intreb si eu nu dati cu parul Ahh, si in aceeasi ordine de idei, profilul lor:iarna/vara. Da. Da. Link to comment
Englishman Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 (edited) Subiect marunt, pasiuni mari. Go play now ( in lipsa de ocupatie) : http://www.walter-fendt.de/ph14ro/inclplane_ro.htm http://www.referat.ro/referate/Forte_de_frecare_957.htm Edited June 2, 2008 by EnglishRadux Link to comment
Tommy Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Dar oare cu spatele nu merge mai repede? Ca poate daca are numai o treapta nu 5-6.. Link to comment
BogdanG Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Pur si simplu tine de aerodinamica si greutatea masinii, sunt normale aceste diferente. Link to comment
micutu Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Aerodinamica, sa fie ok tehnic (sa nu mearga "infranata"), cu cat e mai grea cu atat are inertie mai mare ... Iexact, cu cat este mai grea si cu cat rotile sunt mai mari cu atat mere mai mult Aerodinamica...hmmmm uitati-va la draciile alea de montain-russe( asa s-o fi scriind), chiar am vazut pe dicovery un documentar in care explicau ca: cu cat rotile sunt mai mari cu atat viteza pe care o poate atinge vagonul in deplasare/cadere este mai mare si implicit distanta...pt curiosi - face-ti testul cu 2 biciclete cu roti de dimensiuni diferite Link to comment
Satori Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Ce treaba are notiunea de aerodinamica cu dimensiunea rotilor? Link to comment
EM!L Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Dar cu cat sunt rotile mai late, cu atat suprafata de contact si implicit de frecare creste -> incetinire mai rapida. Link to comment
Satori Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Cu siguranta. Numai ca aia nu face parte din 'aerodinamica'. Link to comment
EM!L Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 (edited) Normal. In postul anterior faceam referire la: Iexact, cu cat este mai grea si cu cat rotile sunt mai mari cu atat mere mai mult Mai mari in diametru Edited June 3, 2008 by EM!L Link to comment
micutu Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Ms de clarificare EM!L, mai mari in diametru, la dimensiunea asta m-am referit Link to comment
Dj_Dark Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Dar cu cat sunt rotile mai late, cu atat suprafata de contact si implicit de frecare creste -> incetinire mai rapida. unghiul de convergenta prost reglat = incetinire mai rapida. Daca masina a fost lovita serios ==> unghiuri de cadere dereglate ==> acelasi lucru. Cum s-a spus mai sus, totul se rezuma la frecari (cu aerul si asfaltul) + inertii (greutatea masinii si a rotilor). Cum e mai bine intrebati un fizician . Link to comment
EM!L Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Eh, eu am luat in considerare: Se presupune ca la toate masinile sunt bine echilibrate rotile, bine umflate. Si am presupus in continuare ca masina n-a fost lovita, e in perfecta stare, unghiurile sunt ok, etc. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now