Jump to content

Cu Masina La Vale


Cumnatu

Recommended Posts

Oare grosimea cauciucurilor conteaza?Suprafata mai mica, frecare mai mica.Intreb si eu nu dati cu parul :D

Ahh, si in aceeasi ordine de idei, profilul lor:iarna/vara.

 

Da. Da.

Link to comment
Aerodinamica, sa fie ok tehnic (sa nu mearga "infranata"), cu cat e mai grea cu atat are inertie mai mare ...

 

 

:scarpin: Iexact, cu cat este mai grea si cu cat rotile sunt mai mari cu atat mere mai mult :mrgreen:

 

Aerodinamica...hmmmm uitati-va la draciile alea de montain-russe( asa s-o fi scriind), chiar am vazut pe dicovery un documentar in care explicau ca: cu cat rotile sunt mai mari cu atat viteza pe care o poate atinge vagonul in deplasare/cadere este mai mare si implicit distanta...pt curiosi - face-ti testul cu 2 biciclete cu roti de dimensiuni diferite

Link to comment

Normal. In postul anterior faceam referire la:

 

:scarpin: Iexact, cu cat este mai grea si cu cat rotile sunt mai mari cu atat mere mai mult :mrgreen:

 

Mai mari in diametru :)

Edited by EM!L
Link to comment
Dar cu cat sunt rotile mai late, cu atat suprafata de contact si implicit de frecare creste -> incetinire mai rapida.

 

unghiul de convergenta prost reglat = incetinire mai rapida.

 

Daca masina a fost lovita serios ==> unghiuri de cadere dereglate ==> acelasi lucru.

 

Cum s-a spus mai sus, totul se rezuma la frecari (cu aerul si asfaltul) + inertii (greutatea masinii si a rotilor). Cum e mai bine intrebati un fizician :D .

Link to comment

Eh, eu am luat in considerare:

 

Se presupune ca la toate masinile sunt bine echilibrate rotile, bine umflate.

 

Si am presupus in continuare ca masina n-a fost lovita, e in perfecta stare, unghiurile sunt ok, etc.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...