pankrator Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 De vro 2 sapt am problema asta: cand pornesc cu ticoul merge f bine, dar pana cand ajung in centru(vro 2 KM) incepe sa tremure si chiar se opreste motorul cand vreu sa plec de la stop de ex.Cand merg constant nu face figuri numai f rar.Care poate fi problema. Precizez ca filtrele si bujiile sunt recent shimbate!Poate fii de la benzina? Link to comment
alx Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 problema nu stiu care e dar cred ca vine de la carburator. o curatare a lui si a socului automat (resortului) cred ca ti-ar rezolva problema. Link to comment
aztec Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 incearca solutia aia de curatat carburatoare si instalatia de alimentare ce le gasesti prin benzinari... se toarna inainte de alimentare... oricum solutia asta nu strica (e alcool izopropilic Link to comment
Zetics Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 (edited) Cam aceeasi parere ca alui Alx o am si eu. Ceva similar am avut si eu, dar la mine a fost pompa de benzina, nu stiu ce membrana era sparta (si mai si arunca benzina). Dupa ce am schimbat pompa, merge mult mai bine, dar tot mai am momente de 1-2 secunde cind motorul sta sa moara. Si recunosc ca nu am curatat niciodata carburatorul (6 ani/72k km). In rest am schimbat fise bujii, bujii, valva PCV, capac delcou (chiar degeaba l-am schimbat p-asta...) filtre aer si benzina. Cum spuneam, mai ramine doar carburatorul, dar cum acum face foarte rar chestia aia, o mai iert Edited January 11, 2005 by Zetics Link to comment
brusli Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 nu umbla la nimic...intii baga spray 2+2 de curatat carburatoare...apoi mai vedem Link to comment
darem Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Arunca o privire si pe la fise/ bujii! Eu am avut exact aceeasi pb si eram speriat ca se va umbla la carburator, si m-a luminat cineva: cauciucul fiselor imbatraneste si nu mai este etans. in momentul in care motorul se incalzeste apare condensul si capul bujiei/ fisa se afuma= poti ajunge sa circuli cu 3-n pistoane. Am schimbat setul de fise/ curatat bujiile si gata! Link to comment
alecsmold Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 O problema asemanatoare am si eu acum...cu Tico Cand e rece, dimineata, porneste la prima cheie, merge 20 sec, se opreste. La a doua in principiu nu se mai opreste. (asta fara sa apas pe acceleratie). Apoi sta turata, dar mult mai putin decat la toate Tico-urile pe care le-am vazut/mers. Can la jumate. Asta nu ma deranjeaza, mi se pare chiar misto(consum mai mic, mers mai linistit la rece), si se incalzeste f repede ->3min. Partea proasta e ca scade turatia la relanti inaine ca motrul sa fie bine incalzit, iar acu pe gerul asta se opreste. Si trebuie sa il tin turat pana ajunge la prima linie de pe indicatorul de temperatura. ce sa fac? turatia la rece imi convine f mult, dar nu vreau sa mi se opreasca motoru dupaia! precizez ca acest lucru il face de luni, dupa ce masina a stat in viscol, si a intrat zapada masiv la motor, si cand temperatura este f scazuta. Parca au mai fost geruri ca acum in iarna asta, dar nu mi-a facut asa pana acum! sfaturi?indicii? Link to comment
Lucman Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Exact aceeasi problema am avut-o de 2 ori, ultima data acum 2 zile dupa ce am alimentat de la Agip. Suspectez apa pentru ca era un pic de zapada pe capul pompei. Dupa ce am bagat piciorul in ea un pic a trecut de la sine. Merita sa incerci cu Izopropil zic eu. Adera la moleculele de apa si se arde in carburator. Link to comment
Pedala Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Am si eu o problema asemanatoare. Tremura motorul, relantiul ba este la 950, ba la 1400... ma rog. Sigur am si carburatorul murdar, dar cred ca am mai descoperit o problema. In distribuitor este piesa care se invarte si da scanteia la fise, care are capatul mancat (chestie asemanatoare cu cea de la bujiile uzate) + contactele pt. fise din capacul de la distribuitor care sunt mancate la fel. Sapt. asta o sa le schimb si o sa anunt de ce. am rez ceva. Cu carburatorul vedem dupa sesiune . Link to comment
SORAN Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Arunca o privire si pe la fise/ bujii! Eu am avut exact aceeasi pb si eram speriat ca se va umbla la carburator, si m-a luminat cineva: cauciucul fiselor imbatraneste si nu mai este etans. in momentul in care motorul se incalzeste apare condensul si capul bujiei/ fisa se afuma= poti ajunge sa circuli cu 3-n pistoane. Am schimbat setul de fise/ curatat bujiile si gata! <{POST_SNAPBACK}> De mers oricum merge in 3 pistoane ca Tico si Matizu atatea au! Link to comment
darem Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Si iarasi incepem sa fim acizi! Am scris ca poti ajunge sa mergi in 3-n pistoane(TREI MINUS "N")! Eu am mers aprox 10 km cu 2 pistoane, by the way, si a mers! Oricum multumesc pentru completare, sunt convins ca cei de pe forum au inteles mai bine dupa ce ai completat tu! O zi buna tuturor! "> Link to comment
pankrator Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 problema care a stat la baza deschiderii acestei topic inca nu a disparut din pacate.Adica tot asa face ticozaurul.Intre timp am shimbat fisele bujiile dar problema nu a disparut. Cand pornesc dimineata merge totul perfect si dupa vro 2 km incepe sa faca figuri motorul ,adica merge sacadat la porniri si dupa shimbari de viteza.Dupa inca vro 2 km fenomenul dispare si totul merge ok pana a doua dimineata cand povestea incepe iara de la capat.care poate fii problema? Link to comment
Leutzu Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Ai incercat sa schimbi...benzina Link to comment
pankrator Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 da am shimbat si benzina dar tot asa face.. ("> Link to comment
Leutzu Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Incearca si cu un aditiv de benzina 2+2 (carb cleaner). Link to comment
tolin Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 La distribuitor te-ai uitat ? Link to comment
Pedala Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Am schimbat piesa la respectiva la distribuitor + capacu, am micsorat turatia la care actioneaza socul. Dupa operatiile astea s-au redus un pic vibratiile, dar ce-a mai mare diferenta am simtit-o dupa ce am completat uleiul in cutie. cred ca imi forta motoru cand se incalzea (probabil se dilatau axele in cutie si se marea frecarea). Link to comment
rusu andrei Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 In cazul ata..nu ai scapare...tb sa ajung la service..! nu o sa dureze mult...max o ora...deci aprox 300 000 manopera si ai scapat! Recomand service radacini Giurgiului...e ultimul deschis...profesionalism...si nu foarte aglomerati! Bafta Link to comment
Recommended Posts