Mircea Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 mai bine ti le ionizezi, iesi garantat mai ieftin! Link to comment
tico_RS Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 acelasi raspuns l-am primit si eu dar folia este 3m panther si despre ionizare m-am saturat sa o tot spun NO! NO! NO! NEVER EVER! Link to comment
BogdanG Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Am geamuri ionizate de 5 ani de zile si pot spune ca arata ingrozitor si nu recomand la nimeni ,deci folie domnilor asta e solutia dar nu uitati sa nu va enervati cind vedeti pretul > Link to comment
Mircea Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Am geamuri ionizate de 5 ani de zile si pot spune ca arata ingrozitor si nu recomand la nimeni ,deci folie domnilor asta e solutia dar nu uitati sa nu va enervati cind vedeti pretul > De ce arata ingrozitor??? Singura problema pe care o stiu si care apare si la folii este la luneta din pricina folosirii dezaburitorului, in rest, daca nu-i lasi pe maimutoii de la spalatorii sa le stearga cu toate $#@$#$% si le stergi numai cu alcool, nu apare nici o problema! Link to comment
DomnulRobert Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 (edited) De ce nu va intra bine odata in cap ca geamurile ionizate se strica foarte repede ? Nu doar dezaburizatorul le strica, (un lucru important as spune chiar indispensabil asa ca nu mi se pare normal sa nu folosesc dezaburizatorul din cauza faptului ca am geamuri ionizate) se strica in timp si daca masina sta in soare si sunt foarte sensibile la cea mai mica zgarietura . De ce credeti ca sunt mult mai ieftine decat foliile , degeaba ? Si in plus...este destul de evident ca foliile arata mult mai bine decat ionizatele Si inca ceva la folii nu apare problema cu dezaburizatorul , poti sa-l folosesti linistit !! Edited May 26, 2005 by DomnulRobert Link to comment
tico_RS Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 tocmai datorita faptului ca sunt supuse unui proces de METALIZARE, mi se pare normal sa oxideze la contactul cu umiditatea... Link to comment
BogdanG Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 De ce arata ingrozitor???Singura problema pe care o stiu si care apare si la folii este la luneta din pricina folosirii dezaburitorului, in rest, daca nu-i lasi pe maimutoii de la spalatorii sa le stearga cu toate $#@$#$% si le stergi numai cu alcool, nu apare nici o problema! <{POST_SNAPBACK}> S-au stricat de la dezaburire si si-au schimbat culoarea dar au 5 ani . La folie nu stiu daca se strica de la dezaburire dar oricum se zgirie asta e clar ,am avut folie inainte ,asa era masina din germania si s-a zgiriat in timp si oricum arata ingrozitor folia pt ca o data cu trecerea timpului si ea imbatrineste . Link to comment
dreaQ Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 folie 3M panther(am primit oferta): Oferta de folie Panther este: Color Stabile Panther 5 : latime 1,52 , 30,5 lungime/rola pret 38,75euro/mp Color Stabile Panther 20 : latime 1,52 , 30,5 lungime/rola pret 35,1euro/mp Color Stabile Panther 35 : latime 1,52 , 30,5 lungime/rola pret 35,1euro/mp In mod normal se vinde la mp dar nu avem pe stoc si va trebui sa comandam role intregi de la 3M. Cam mult..pentru tico prefer sa-mi schimb geamurile spate cu unele fumurii, am vazut 900k bucata si raman si cu acestea ca rezerva. Link to comment
dino Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 La Cielo nu cumva exista aceasta posibilitate? Ca oricum geamurile mele spate sunt foarte zgariate si de fapt pe mine ma intereseaza sa nu se mai incalzeasca asa rau aerul interior dupa ce sta in soare. Link to comment
dinoc Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Salutare la toti, Mi-am pus si eu folie LLUMAR - toate geamurile (mai putin parbrizul) - cu opacitate 35%. Moda din ce-am vazut eu este ca sa-ti pui pe luneta si geamuri spate f.inchis si pe fata deloc sau ceva mai deschis ... Mie drept sa spun nu-mi place moda asta, imi place ca toate geamurile sa arate la fel - acesta este unul din motivele pentru care am optat pt folie cu acelasi grad de transparenta pe toate geamurile. Am ales cea mai deschisa culoare deoarece: - ma protejeaza de soare - pe lateral - iar asta-i super + protejeaza interiorul masinii de soare - si asta ma intereseaza cel mai mult - nu ma intereseaza chestia cu privitu din afara in interior ... desi si asa este destul de inchis - trebuie sa cobor geamul daca tre sa-i fac vre-un semn cuiva - fiind cea mai transparenta - teoretic nici Police n-o sa ma opreasca - par geamuri cu tenta - arata mai bine cu geamurile toate in aceeasi culoare - ma rog, asta-i o chestie ce tine de gustul fiecaruia Mituri spulberate: - de incalzit tot se incalzeste inuntrul masinii - poate nu la fel de tare dar corpul tau nu va face diferenta la cateva grade acolo - dezaburirea lunetei functioneaza normal fara probleme - nu va temeti de chestia asta ... Link to comment
VAXXi Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Moda din ce-am vazut eu este ca sa-ti pui pe luneta si geamuri spate f.inchis si pe fata deloc sau ceva mai deschis ... Nu e moda, e lege. Se interzice orice fel de colorare a parbrizului, geamurile laterale fata maxim 30%, iar geamurile laterale spate si luneta maxim 50%. Link to comment
dinoc Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Nu ... nu m-ai inteles Vaxi - moda este sa-ti pui negre pe luneta + geamuri spate si folie deschisa pe fata - asta-i cea mai intalnita formula ... Eh ... eu mi-am pus cea deschisa pe toate geamurile - si intre timp am mai vazut masini asa prin oras ... estetic arata cel mai bine toate geamurile se subintelege - ca toate geamurile mai putin parbrizul (evident ) Link to comment
VAXXi Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Si eu iti zic ca nu e formula, e lege ! Crezi ca nu si-ar fi facut mai multi toate geamurile cat mai inchise ? dar nu da voie legea. Link to comment
dinoc Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 (edited) pai ce lege din moment ce-si pun oamenii folie deschisa pe fata si neagra pe spate ? mai bine-ti pui acceeasi folie deschisa pe toate geamurile ma rog oricum n-am pus legea la mijloc aici desi ar trebui - eu sunt pe principiul ori o faci si-o faci cum trebuie ori n-o mai faci si gata - ori iti pui pe toate geamurile ori nu ... Edited June 4, 2005 by dinoc Link to comment
VAXXi Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Ce vroiam sa zic este ca multi si-ar pune si pe fata la fel de inchise ca pe spate (cei care si-au pus la inceput, pana sa vina chestia asta cu procentele, asa au; inclusiv luneta facuta cu material tip "oglinda", daca ati avut ocazia sa vedeti pe vreo Dacie kitschuita), dar nu e voie. Parbriz deloc, laterale fata 30%, laterale spate si spate 50% sunt limitele maxime admise. Link to comment
dreaQ Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 30%..50%, ma intreb cum stabileste organul cat la suta transparenta are folia.Sau ai ceva "hartii la mana".Trebuie sa montezi folia la o firma agrementata RAR,nu?? Link to comment
dinoc Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 (edited) Ale mele au toate 35 % (asta era cea mai deschisa) - pe certificatul acela RAR nu este precizat procentul de opacitate (daca nu ma insel) - dar ai toate sansele sa nu te opreasca cineva vreo data deoarece par geamuri cu tenta ... Edited June 5, 2005 by dinoc Link to comment
dino Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 (edited) Cam cat a costat distractia si unde au fost facute? Daca nu este cumva secret? Btw: Am gasit de montat folie foarte bine si foarte ieftin dar neautorizata. Daca optez pentru cea mai deschisa dintre variante si montez doar pe luneta am sanse sa se ia politia de mine? Edited June 5, 2005 by dino Link to comment
dinoc Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Eu mi-am pus la Expert Auto - 6,8 mil (toate geamurile, mai putin parbrizul - of course) - 5 ani garantie + certificare RAR (valida doar pt luneta si geamuri spate, pt fata nu-ti da nimeni ) Probabil vei gasi in alta parte mai ieftin - eu am optat pt ei pentru garantia de 5 ani + ca sunt vechi pe piata (parca de 8 ani) , adica nu-i o firma care poate anul urmator nu mai exista si te-ai lins pe bot si de garantie Pai ai voie - pe luneta + geamuri spate - fara sa se lege cineva de tine - nu pricep de ce nu-ti dau aia certificare RAR - vezi sa nu fie din cauza ca nu-i folie de calitate (si de asta sa nu fi putut sa obtina respectiva autorizatie) ... Link to comment
Maryusrow Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Gata! Mi am pus folie pe masinuta. Binenteles ca "NU E AUTORIZATA" DE CE am ales varianta asta? Pai daca Garcea, care este, s-a trezit cu fata la priza dimineata pot sa am eu mama hartiilor pt folie ca tot imi ia talonul(am prieteni care au patit-o) sau de exemplu anul trecut la mare chiar daca aveai hartia la mana ziceau ca nu ai 30% fata cu 50% spate si tot ajungeai la spaga(majoritatea asa au 60% si fata si spate) Asa ca Have a nice day! Link to comment
dinoc Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Ca ai ales cu autorizare sau nu ce sa zic ... intrebarea care se pune ar fi "De ce nu au autorizatie ?" - intreb asta deoarece te intereseaza in primul rand sa fie de calitate - apropos de asta nu ne-ai spus ce marca de folie ti-ai pus si daca ai garantie ( o alta chestie importanta) ? Link to comment
tico_RS Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 1. organul poate sa se trezeasca si cu degetele in priza ca tot i-o dai peste bot daca e nevoie chiar in instanta... mi-a luat 8 ore ca sa desfiintez un proces verbal pentru o amenda de 500k fara sa am vreo dovada concreta, daramite daca am un certificat de omologare rar nici nu trebuie sa ma duc acolo. trimit copiile si astept verdictul frumos acasa... 2. stii de ce oare nu sunt omologate alea de le-ai pus tu? are un prieten llumar de 70% pe spate omologate si folie de targ 30%. din interior zici ca e invers... 3. am IONIZARE de 30% ( 40 si un pic )"> ) si asa scrie si pe certificat: 30% cu 70% , nu am avut nici o problema cu garcea... Link to comment
boty Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 (edited) Consider ca daca firma care monteaza folia elibereaza certificat de autorizare politistul se poate trezi si mort ca nu are ce sa faca. Ii ceri numele si ii spui ca va vedeti la tribunal pentru abuz si o sa observi o alta atitudine, nu este treaba ta daca RAR a dat autorizari pe naspa sau nu, sau aia folosesc documente false etc. asta este obligatia organelor de control sa vegheze la respectarea legii tu eventual esti un pacalit dar politia trebuie sa demonstreze asta mai ales ca atunci cand faci ITP astia ar trebui sa te restrictioneze la a folosi folie pentru ca sunt oamenii RAR-ului, daca RAR-ul spune ca este legal sa ai folie ai folie si punct. Adica te duci la magazin si cumperi o conserva stricata si esti amendat tot tu? Sau faci tu ancheta de unde are magazinul marfa? Tu cumperi un produs sau un serviciu pe care firma il prezinta ca autorizat si perfect legal, obti si un certificat cu stampile de aici este treaba politiei ca nu se pune de acord cu RAR ce este legal si ce nu sau ce RAR-ul considera ca este in regula si politia nu. Chiar si in privinta opacitatii daca ai timpul necesar te poti lua cu ei la tranta, politistul nu este expert in folie el poate aprecia gresit coeficientul de opacizare, ii propui intilnirea in instanta cu expertizarea autoturismului de catre expert autorizat, acum sigur daca este vizibil ca ai sarit calul sa nu te astepti sa cedeze dar la foliile profi 30% sau 40% este aproape acelasi lucru pentru un neavizat. Edited July 7, 2005 by boty Link to comment
Paul_Ferrari Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Pentru constanta geamuri ionizate va puteti face la preturi ok pe varianta langa depozitul Arabesque... va dau un nr de telefon de acolo daca va intereseaza subiectul ! Link to comment
lgh Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Despre aplicare folie auto geam, caroserie s.a. gasiti detalii la www.expertauto.ro/servicii Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now