ratusca Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 (edited) Masina mea Chevrolet Lacetti 4 usi, echipare Elite, motor cu benzina 1,6l 16 valve. Masina nu este noua, in toamna are 2 ani, are aproximativ 25.000 km. Am luat-o fara sa vreau si nu regret nici o clipa. M-am dus la GTT (asta regret) chitit pe Aveo sedan, impreuna cu sotia mea. Am intrat intr-un Aveo, am dat scaunul in spate la maxim si am intrebat daca nu au ceva mai mare , mi s-a raspuns ca da, modelul urmator, Lacetti. A fost dragoste la prima vedere, initial nu prea mi-au placut farurile dar acum nu mai pot spune acelasi lucru. Am condus-o in fiecare zi de cand am luat-o (cu mici exceptii) si nu am avut probleme majore. La prima revizie am schimbat caseta de directie, iar barile fata/spate sunt revopsite din cauza a doua incidente datorate unor "soferi". Regret posibilitatile limitate de a o modifica. In timp am reusit sa gasesc cate ceva pentru a o imbunatatii: -becuri BlueVision (faza scurta, faza lunga si pozitie) si SilverVision (semnalizare) -jenti aliaj Dezent 6,5 J x 15" -cauciucuri de vara eukohama AVS Sport 195/55/15 -cauciucuri de iarna Fulda Kristall Supremo 195/55/15 -filtru de aer Pipercross din fibra de carbon si cu tubulatura La interior doar am adaugat tweetere in usile din spate. Mai vreau sa mai schimb cate ceva dar lucrurile de calitate costa si mai va trece ceva timp. Consum vara 9.5 - 10.5 l/100 km (oras exclusiv, mai fara/cu AC) si iarna 11 - 11.5 l/100 km. In afara orasului 6,5 l/100 km (viteze pana la 120 km/h) si cam 8,5 l/100 km pentru viteze de 150 - 180 km/h care sunt cam mari pentru drumurile si civilizatia de pe sosele (parerea mea). Viteza maxima atinsa 190 km/h pe Autostrada Soarelui. Cam asta e masina mea si ca sa-i dau un nume (ca asa se poarta) i-as spune "Delfinul Albastru" Edited June 18, 2008 by ratusca Link to comment
hades Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Imi place de mor culoarea aia. Sa te poarte sanatos! Arata foarte bine masina. Link to comment
Mircea Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Masina asta are 2 minusuri: Suportii ChevroletClub.ro si autocolantul ChevroletClub.ro Link to comment
Mircea B Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Părerea mea este că ai făcut o alegere bună. Consumul de carburant este unul specific motoarelor de 1.6 benzină. Şi eu aprox. aceleaşi consumuri le-am înregistrat la a mea. Nu am atins încă viteza max. pe care ai atinso tu, dar am fost pe aproape. Să ai parte numai de evenimente plăcute în călătoriile tale cu noua ta achiziţie. Link to comment
ratusca Posted June 18, 2008 Author Share Posted June 18, 2008 (edited) Da Mircea, recunosc, o sa incerc sa remediez Multumesc de urari, si voua asemenea. PS. noua era acum 2 ani ... Edited June 18, 2008 by ratusca Link to comment
puchi Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Bine ai venit printre noi! .Tu si masina ta .Cati mai multi km! .Un pret de achizitie ? Link to comment
ratusca Posted June 18, 2008 Author Share Posted June 18, 2008 (edited) Nu stiu exact, ajunge undeva pana in 13.000 euro (este in leasing, pe vremea cand am luat-o mai era taxa de 24% sau cat era, si cu banu jos era mai mult). Edited June 18, 2008 by ratusca Link to comment
Mengelaus Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 (edited) Excelent arata masina.Imi plac de mor Lacetti-urile, si mai nou cele albastre .Nu ai ce modifica la ea asa ca nu mai regreta .La clasa asta sa modifici inseamna in principiu sa dai in kitsch.E foarte frumoasa asa. Edited June 19, 2008 by Mengelaus Link to comment
EM!L Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Frumoasă, să te bucuri de ea fară probleme. Jantele şi grila faţă îi dau un look deosebit. Link to comment
ratusca Posted June 20, 2008 Author Share Posted June 20, 2008 Gata! Am suporti de numere ii...iiii...ii...i..i Link to comment
perfidus Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 (edited) Foarte frumos delfinul, curat bec, bravo! Filtrul ala se cunoaste vreun pic la "zvac" sau la Vmax? Tweeter-ele de unde le-ai luat si cat au costat? Edited June 20, 2008 by perfidus Link to comment
puchi Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 (edited) Ratusca!!Tot ,mai lipseste ceva ,autocolant Chevrolet.ro Edited June 20, 2008 by puchi Link to comment
ratusca Posted June 20, 2008 Author Share Posted June 20, 2008 Multumesc. Tweeterele le-am luat de la GTT cam 120 lei au fost. Filtrul mai mult l-am luat de moft, imi place foarte mult si nu m-am asteptat sa-l "simt" altfel decat ca bani (in minus la buzunar) si ca zgomot. Spre surprinderea mea ca zgomot nu s-a schimbat nimic, iar ca "zvac" masina a devenit mai vioaie la turatii ale motorului peste 2500/3000. Vmax a fost putin peste 190 cu benzina MOL95. Acum gurile rele or sa spuna ca nu e din cauza filtrului. Poate, nu zic nu. Nimeni nu o sa stie exact. Singura data cand am mai incercat Vmax a fost cu masina noua (5000 km rulati) si a fost ca in carte 187, dar aveam benzina MOL98 . Link to comment
Satori Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Arata excelent masina! Sa te poarte sanatos! Link to comment
ratusca Posted June 20, 2008 Author Share Posted June 20, 2008 Multumesc, asemenea. M-ar interesa sa schimb evacuarea. Stiu ca trebuie sa merg la Borla (Pitesti, parca Pilot). Ideea este ca nu prea ma pricep. As vrea sa pastrez catalizatorul, desi este cel mai restrictiv, daca nu ma insel, din tot esapamentul. Sfaturi? Nu as vrea sa am mai mult zgomot, sau mult mai mult. Link to comment
Razv Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Pai schimbi tot traseul sau doar finala ? Link to comment
ratusca Posted June 20, 2008 Author Share Posted June 20, 2008 (edited) Nu as vrea numai finala... dupa catalizator as schimba tot. Nu as vrea sa scot si catalizatorul, din motive diverse, cum ar fi ITP, zgomot mai mare si nu stiu cu ce afecteaza motorul daca-l scot... sonda lambda... d-aia intreb. Edited June 20, 2008 by ratusca Link to comment
Mircea Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Daca pui Borla oricum vei avea zgomot mai mare. Dar merita Vezi topicul cu esapament inox la CNEL, e si un filmulet cu sunetul facut de o borla pe fosta mea masina, o Nubira 2 (acelasi motor ca si lacetti 1.6). Si nu trebe sa mergi taman la Pitesti, pilot auto au reprezentanta in Bucuresti, iar baietii sunt priceputi. Link to comment
ratusca Posted October 30, 2008 Author Share Posted October 30, 2008 (edited) Modificari recente: -schimbat evacuare de la racordul flexibil in spate (original erau 3 tobe, acum sunt 2)... sunet gros discret; lucrare efectuata la Pilot Bucuresti (tobe pilot -Xenon 6000K 58W garantie 5 ani... cam mult 58W, dar astea le-am gasit cu becuri care sa lumineze la fel... Impresii: sunt multumit, evacuare mai rapida, se simte mai bine in plajele de turatii mari... Edited October 30, 2008 by ratusca Link to comment
Mircea Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Ai taiat bara? Tobele Pilot sunt tobele Borla Link to comment
ratusca Posted October 30, 2008 Author Share Posted October 30, 2008 Dap am taiat-o. M-am hotarat foarte greu sa pun ornament dar am gasit ceva ce mi-a placut si e singurul ce mi se pare ca se potriveste. Link to comment
ratusca Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 (edited) Mda, se pare ca domnii de la Pilot Bucuresti nu prea stiu ce fac (o parte de vina o am si eu pentru ca nu am stiut, dar...) la rugamintea mea de a nu da jos convertorul catalitic, ei l-au dat... a mai ramas doar precatalizatorul, cele 2 sonde lambda, racordul flexibil... si restul a fost inlocuit. La inlocuirea becurilor pe faza scurta cu cele Xenon (tot la Pilot...), la farul din dreapta, becul a fost pus rotit cu 180 grade... am observat asta datorita faptului ca lumina pe care o facea era total aiurea si imprastiata. Problema am rezolvat-o, dar... inca o bila neagra celor de la Pilot Bucuresti. Edited November 3, 2008 by ratusca Link to comment
Mircea Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Mergi la ei ca sigur se va rezolva. Oricum, catalizatorul il poti face pe flanse, demontabil, astfel incat sa-l poti pune la loc prin simpla demontare a inlocuitorului, pentru revizii sau alte chestii de genul acesta. Link to comment
ratusca Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Mda, alti bani alta distractie... Link to comment
ratusca Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 Mda, sunt dovada vie ca poti sa faci rau masinii crezand ca faci bine. Dupa inlocuirea filtrului de aer, cam la o luna, am incercat si o resoftare. M-am dus la Dimsport, singurii la care gasisem masina pe site. OK, banu jos si in 2 ore soft modificat. Prima impresie, hm nu prea simteam diferenta asa cum a fost la filtru de exemplu, dar ce sa zic la primul plin consumul a fost mai mic, cam cu un litru la 100 km+. Asaaa, zic eu, sunt pe drumul cel bun. Am inceput sa bag de seama ca acul turometrului sarea atunci cand lasam masina pe liber (in mers), adica turatia scadea pana aproape de relanti si pe urma crestea la 1500-2000 dupa care scadea din nou, iar relanti-ul varia putin. Merg in service, baietii zic: "aaaa, e clapeta, o schimbam". OK schimbat clapeta si tot asa. Asta e am lasat-o asa. Ce sa mai fac, hai sa schimb esapamentul. Merg la Pilot schimb esapament. Prima impresie nu prea e buna, masina e mai puturoasa... si consum mai mare. O las asa, schimb bujiile cu NGK BKR6E-11 V-LINE si plec in concediu la turci, cu masina. Ma intorc negru din cauza consumului si puturoseniei masinii. OK intors acasa dau vina pe bujii si incerc pe rand NGK BKR6E-11 (standard, care arata la fel cu cele V-LINE) si NGK BKR6EIX-11.. diferite distante de la 1mm la 1,2mm, pana ala urma raman cu cele cu electrod de Iridium si dau o fuga pana la un "baron local" (ar trebui sa existe mai multi oameni ca el...). Punem scaner, citim valori, aruncam un ochi la masina, concluzie: soft prost, amestec sarac. Solutie, scrierea softului original. Ok, ma intorc la Bucuresti, ma duc la Dimsport si scriem softul original. Dupa asta masina a revenit la normal, a prins viata si la un drum azi la Valcea, la acelasi "baron local" totul e OK si pe scaner, iar comportamentul masinii foarte bun, a fost o placere drumul. De consum nu mai spun, alimentat 24.7l MOL95 pentru 375 km. In concluzie, sa-i dea dumnezeu sanatate "baronului local" iar mie sa-mi fie invatatura de minte. In legatura cu problema de mai sus cum ca nu mai am catalizator.. se pare ca m-am inselat, am verificat esapamentul original si toate cele 3 tobe sunt... tobe, niciuna nu e catalizator, nu au fagure pe dinauntru, au o teava cu gaurele... Sa auzim numai de bine, ca de rele sunt satul. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now