Mircea Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 De ce nu ti-ai luat arcuri progresive de la Eibach? Te-ar fi costat in jur de 190 euro, si aveai avantajul ca sunt progresive, nu pierdeai la confort. Link to comment
ratusca Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 (edited) Din cate am inteles si astea sunt progresive... se simte tare cand incarci masina... Din poza se vedeca are spire mai dese si mai rare, actioneaza mai intai pe cele mai dese si cand sunt comprimate actioneaza cele mai rare... ar fi in doua trepte... nu stiu trebuie sa vezi, sunt foarte placute Pentru eibach trebuia sa astept sa le produca... Edited August 12, 2009 by ratusca Link to comment
Tommy Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Eu tin minte ca pentru Lacetti 1.6 benzina am vazut in lista, pentru diesel nu au. Link to comment
ratusca Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 In lista sunt, trebuie sa faca la comanda, e cerere mica... Link to comment
Mircea Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Eu tin minte ca pentru Lacetti 1.6 benzina am vazut in lista, pentru diesel nu au. Mdeah ("> Link to comment
ratusca Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 (edited) Mie mi-au spus 3 luni... tot ce am gasit (si am cautat pe la multi...) asta a fost. Edited August 12, 2009 by ratusca Link to comment
ratusca Posted April 7, 2010 Author Share Posted April 7, 2010 Mici modificari la interior, de la verde la alb... singura mea dorinta ar fi modificarea CD-ului dar are LED-uri verzi SMD... cine ma poate ajuta? Link to comment
cos22tm Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 frumos la cati mai multi km fara probleme ! Link to comment
ratusca Posted April 8, 2010 Author Share Posted April 8, 2010 Multumesc asemenea. Am reusit sa fac si CD-ul doar la display mai trebuie sa schimb becurile cu led-uri... Link to comment
ratusca Posted July 22, 2010 Author Share Posted July 22, 2010 Un mic update - set de amortizoare KYB Excel-G - masina sta mai bine, sunt un pic mai ferme decat cele originale. Alta mica modificare, am renuntat la rezonator si am dus un furtun flexibil din spatele grilei, pe sub farul din stanga pana la filtrul de aer. Masina raspunde mai repede la pedala si mai ferm. O sa trebuiasca sa curat mai des filtrul dar nu ma deranjeaza. Vreau sa pun un "T" undeva chiar inainte de filtru pentru ca sa-si traga aer direct din fluxul de aer "rece" ce vine din fata. Inca nu am gasit o solutie eleganta pentru el... Link to comment
ratusca Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 Nu am mai scris de ceva vreme. Masina are in jurul a 80.000 km si a primit in aceasta primavara cauciucuri Hankook Ventus V12 EVO 195/55/15 si un headunit Pioneer DEH-9300SD, pentru un comportament excelent pe asfalt si un sunet mai de calitatate. Si acum ultima achizitie! I'm going green! Sasiu sport de aluminiu, suspensie fata reglabila (duritate, rebound, preload), frane hidraulice pe discuri fata/spate, "scaun sport", cauciucuri de asfalt "performance line" 26" x 2.0, cutie manuala 30 viteze, far cu LED-uri, stop cu LED-uri, computer de bord si 13 kg. Ceva idei de "tiuning" ? Pana acum am 260 km cu ea (2 saptamani) iar Vmax 46.9 km/h (ma alergau cainii pe Mihai Bravu ). Link to comment
korydon Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 (edited) Niciodata nu am reusti sa inteleg MTB-urile echipate cu cauciucuri de sosea, frane pe discuri si furca cu suspensii. Daca vrei sa mergi mai mult pe sosea te incurca furca cu suspensii si nici nu vad rostul franelor pe discuri, iar daca vrei sa mergi mai mult pe macadam nu te ajuta deloc cauciucurile astea. Edited August 9, 2011 by korydon Link to comment
ratusca Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 Mircea... pai m-am saturat de aia modificata... Korydon, am vrut initial bicicleta de sosea, dar pretul si imposibilitatea de a o lua in rate a decis in locul meu. A mai fost varianta unei biciclete cross dar... nu regret alegerea finala... chiar mi-ar fi placut o suspensie si pe spate dar... Cat priveste cauciucurile, bicicleta nu va vedea decat asfalt, iar cele originale clar nu sunt pentru asta, te tin la viteza si se tocesc foarte repede, fac zgomot ... Link to comment
lperisoara Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 La franele hidraulice nu ai vas de expansiune lichid? Am vazut suruburile pentru aerisire dar nu inteleg cum se face aerisirea fara vas expansiune ... Link to comment
ratusca Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 Nu are vas de expansiune... nu stiu cum se face aerisirea. Link to comment
korydon Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Korydon, am vrut initial bicicleta de sosea, ... Blocheaza suspensia ( am vazut ca se poate ) pentru ca atunci cand pedalezi in forta ridicat din sea o sa apara un balans care iti amplifica efortul, iar la coborare in viraje, la viteze mari, iti pierzi stabilitatea ( din acest motiv nu ai sa vezi cursiere cu suspensii ), in rest bicla e beton pentru drumurile patriei. Link to comment
ratusca Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 Asa este setata din momentul in care am luat-o Link to comment
korydon Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Daca vrei sa cobori pe macadam trebuie sa deblochezi suspensiile ca altfel ai sa dai din maini si noaptea cand dormi, daca nu ti le rupi pana la destinatie. Link to comment
Englishman Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 De calitate bicla. Au magazin online? Link to comment
ratusca Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 Da, au si magazin online. Link to comment
raresvintea Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Intrebare legata de "folie 3M transparenta legala peste tot (are o tenta albastruie si se potriveste de minune cu culoarea masinii)". Se simte vara, ma refer la caldura din masina? Adica se incalzeste mai putin, te arde mai putin pe maini? Foarte fain cd player-ul. Link to comment
ches Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 @ratusca: Aerisirea la bicileta se face cu un sistem de 2 seringi. Una o umpli cu "lichid de frana" (in realitate e un fel de ulei hidraulic) si impingi lichid pe la busonul de pe maneta de frana si cu cealalta tragi lichid+bule de aer pe la etrier. Faci operatiunea asta pana nu mai ies bule de aer. Un amic care are tot hidraulice stiu ca le dadea jos de pe bicla ca sa le tina la aceeasi inaltime. gasesti tutoriale inclusiv pe youtube. Oricum nu iti bate capul daca franeaza cum trebuie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now