Ryco Posted October 8, 2008 Author Share Posted October 8, 2008 Care sunt factorii cheie la aceasta masina de se comporta asa bine pe drumuri accidentate? Link to comment
EM!L Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 E mic(ă), gardă la sol mare, roţile puse "pe colţuri", unghi mare de atac ... Link to comment
tolin Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 (edited) - latimea; - greutatea; - lungimea; - plasarea rotilor la extremitatile caroseriei; - raza mica de bracaj; - vizibilitatea buna. Edited October 8, 2008 by tolin Link to comment
Ryco Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 La trecerea prin apa ati avut ceva probleme de genul,oprirea motorului? Link to comment
Dumitru Cristian Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Din gama Daewo cred ca Matizul se descurca cel mai bine pe drumurile forestiere. Si cum ramane cu Daewoo MUSSO atunci? Si eu l-am folosit ceva ca off-road si a fost ok desi a ramas intr-un sant in care Oltcitul nu a ramas >- . Treapta 1-a e super pentru urcat si frana de motor. Daca o sa mai am ocazia anul asta de craciun poate cu lanturi daca o sa avem zapada (tareeeee mult mi-ar placea). Link to comment
Ryco Posted November 5, 2008 Author Share Posted November 5, 2008 Matizul da clasa pe forestiere la masini cu pretentii si tu vorbesti de aceasta masina preistorica. Link to comment
steph Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 (edited) Ryco hai sa nu batem campii! Eu inteleg ca te descurci bine cu matizul pe drumuri nasoale dar de aici pana la a da clasa si unei masini offroad (chiar si cea mai proasta) e cale lungaaaaaaaaaaaa! Edited November 5, 2008 by steph Link to comment
EM!L Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Matizul da clasa pe forestiere la masini cu pretentii ... Confunzi. Aia e Lada Niva! Link to comment
Ryco Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 Nu m-am referit la masini de teren,ci la berline scumpe de peste 10000 de Euro.Colegul meu de servici nu a avut curaj sa intre cu Fordul Focus pe forestierul care duce la Cabana CUMPANA pe scurtatura,in timp ce eu am reusit sa ajung pe acel drum fara probleme.Nu mai spun de cineva cu un VW Lupo care si pe un asfalt mai prost are probleme. Link to comment
banzay Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Ryco asa e...sunt multe berline scumpe care nu or sa reuseasca sa se bage pe unde se baga matizul... Dar cand treci liniile de tramvai sau micile zone pline de gropi mici pe care nu ai pe unde sa le ocolesti(tot un mic offroad), nu iti clantane dintii in gura? Aproape orice berlina si multe hatch-uri chiar, excluzand 1310-le, se comporta mult mai bine... Link to comment
Ryco Posted February 17, 2009 Author Share Posted February 17, 2009 Nu a mai fost nimeni cu matizul pe forestiere? Link to comment
steph Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Bre da tu nu ai pace pe tema asta sau ne vezi cobai? ) Link to comment
laurentziu83 Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Eu zic sa se duca sa incerce si sa ne spuna si noua cum e. Nu stiu decat cu Passat-ul cum e, pe la Rameti, in Apuseni. Link to comment
Ryco Posted February 19, 2009 Author Share Posted February 19, 2009 Nici nu stiti ce pierdeti.Pacat de voi. Link to comment
EM!L Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Dan Diaconescu Direct? Spune-ne matale... Link to comment
closchkutza Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Apropo de "off-road": strada pe care stau bunicii mei s-a degradat foarte-foarte tare in ultimii ani. Nu este asfalta, era o data pietris, acum a ramas mai mult pamant. Ideea este ca e groapa langa groapa, gropi de diametru de 1m sau mai mari. Saptamana trecuta cand am trecut pe acolo mi-a placut super-tare cum "topaia" buburuza din groapa in groapa. Imi placea modul in care aborda denivelarile(bineinteles cu viteza foarte mica). Link to comment
micutu Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Sa va zic eu o poveste care sper sa va faca sa va ganditi bine inainte sa mai bagati orice masina normala pe un drum forestier sau ceva de genu. Aveam eu o boala, sa fac drumul national 67 c de la Ranca la Sebes cu matizu, dar nu stiam ce ma asteapta... Matizul? phai nu m-a lasat balta, o singura pana am avut si asta din cauza mea, ca nu am abordat bine un colt de stanca. Alte pagube: discul de ambreiaj + placa de presiune - uzura excesiva in timp relativ scurt, scutul lipit( a se citi mulat) de cutia de viteze si baia de ulei indoita de la pietrele pe care le-am atins - ultimele doua le-am vazut dupa ce am ajuns pe asfalt... pe care le-am remediat la fata locului: - discul, placa merg si acum numai cu frana de mana trasa vezi cat de bine tin dar mai merge, - scutul - bagat sub masina indreptat cu levierul, - baia de ulei - bine ca nu s-a spart! Mai tarziu am aflat de la un mecanic - puteam sa sparg blocul motor intrucat pe partea dinspre habitaclu baia de uilei este prinsa intr-o zona foarte sensibila la lovituri... - si BONUS: intrucat caroseria s-a torsionat excesiv, a inceput sa ploua in masina pe la parbriz - asta am descoperit la prima ploaie binenteles. Si cum schimbasem parbrizul cu cateva luni inainte am avut noroc ca baietii de la service( care nu isi puteau explica de cum s-a intaplat asa ceva) mi l-au scos si montat la loc pe garantie - bafta mea! Acum nu mai intra apa... Pot sa spun ca matizul este o masina excelenta, dar nu pentru asa ceva. As putea sa ma laud spunand ca nu-i venea sa creada unuia cu un SUV cum am trecut pe langa el, in timp ce el seta nu-s ce sisteme la masina...si ca am terminat traseul inaintea lui - dar astea-s prostii de copii mici...daca spargeam baia sa vezi ce ma rugam de el...La asa ceva se preteaza cel putin o masina care are sasiu(nu stiu daca am scris corect dar cred ca este cel mai important aspect), ceva garda la sol, fara ambreiaj(servocuplu - automata) sau ambreiaj special pt asa ceva. Traseul este superb, aventura pot sa zic ca a meritat dar saraca masinuta cat a mai tras...m-am hotarat sa-mi iau un 4*4 pentru astfel de aventuri - suzuki jimny - belea masina! Link to comment
Ryco Posted February 19, 2009 Author Share Posted February 19, 2009 Cum necum ai trecut cu bine pana la urma.Cate masini in afara de gipuri crezi ca ar fi putut trece pe acolo? Domnule eu cred ca dupa gipanuri pe drumuri accidentate urmeaza sigur Matizul. >- Link to comment
steph Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Micutule cum ai reusit frate sa torsionezi caraoseria, ai facut traseu ca la o super speciala? ) Partea cu scutul de la cutie o aprob, si eu am patit la fel in schimb baia de ulei la matiz e foarte sus. Ca sa lovesti baia trebuie sa faci franjuri spoileu` fata. Link to comment
micutu Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Micutule cum ai reusit frate sa torsionezi caraoseria, ai facut traseu ca la o super speciala? ) Partea cu scutul de la cutie o aprob, si eu am patit la fel in schimb baia de ulei la matiz e foarte sus. Ca sa lovesti baia trebuie sa faci franjuri spoileu` fata. Nu mai speh, vreau sa zic ca asa de naspa era drumul - defapt nu stiu daca se putea numi drum, era un fel de dara de bolovani, gauri pe unde se scurgea apa pe timp de ploaie(asta era portiune de la Ranca pana la Dn 7c) - cred ca va imaginati si voi... Poate am exagerat in exprimare, nu stiu daca e foarte corect spus torsionare (cuvand care cred ca mai mult indica faptul ca nu ar mai revini la forma initiala caroseria) - ma refeream la torsionarile normale ale caroseriei. Dupa cum bine cred ca stii si cand mergi pe strada caroseria se misca, binenteles revenind la forma initiala... pt exeplificare se poate merge cu haionul intredeschis, se aude/vede imediat...faza e ca acolo pe rapele si gropile alea s-a produs mai mult decat normal, de foarte multe ori am mers pe trei roti cu diferente considerabile de nivel pe punti(stiu ca la un moment dat a trebuit sa cobor saoata din masina sa se apese umpik pe bot ca nu mai aveam tractiune si mergea roata in gol ) ) Asta a dus la dezlipirea parbrizului in animte zone( defapt a maglavaizului ala de tine parbrizu "lipit" de tabla) no - cam asa s-a intaplat. Hai ca diseara intru de acasa si poate va pun niste poze, ca sa va face-ti asa o idee... Link to comment
steph Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Mai am fost si eu pe transalpina si nu a patit masina nimic de genul asta. Eu inteleg ca lucreaza caroseria dar chiar sa se dezlipeasca parbrizul ... Link to comment
sergiuhusca Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Poate era lipit doar cu Picatura. Link to comment
micutu Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Poate era lipit doar cu Picatura. mai...poate... ) ...poate era doar super glue chinezesc... ) Auzi Steph, cu ce masina l-ai parcurs? nu-mi zice cu toyota... Link to comment
andrew Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 micutu, uite-l pe steph pe transalpina, aici. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now