robert333 Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Uite robert, dau credit sa nu spui ca stim doar cu humorul, dar .. imi da impresia ca vorbesc la corbi, ca Toma de Aquino: Tommy nu vorbesti la corbi stai linistit >- . Ps: Prefer leasing si avansul deja l-ai dat . Link to comment
Satori Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Inteleg ca unii sunt mai frustrati ca n-au avut bani de diesel motivatia fiind ca sunt fani benzina, dar de aici si pana a spune ca cei care vor diesel si fac km putini sunt prosti, e cale lunga. Evident. Calea aceea lunga se numeste ratiune. Nu o incerca, doare, mai ales ca s-ar putea sa realizezi ca unele din persoanele cu care vorbesti au incomparabil mai multi bani decat tine. Vrei sa te gandesti la familia ta si blablabla? Subaru Outback, a iesit cea mai sigura masina pentru copii in teste. Link to comment
BogdanG Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Subaru Outback numai SUV nu este, oricum au dizel si cei de la Subaru . Ce nu inteleg eu este inversunarea lui Sato care nu vrea nici in ruptul capului sa recunoasca faptul ca dieselul modern si nu numai este la fel de performant sau poate mai performant decit clasicul OTTO . Revenind la subiect trebuie spus ca un SUV este o masina grea, o masina grea necesita un motor puternic pt a putea fii folosita, un motor puternic si comod de condus la drum lung trebuie sa fie turbo, iar un turbo OTTO consuma enorm de mult deci singura optiune ramane un turbo diesel . O masina comoda la drum lung si destul de puternica este Touareg R5, cei 174 CP sunt ultra suficienti iar daca vrei mai multi poti oricand face ciptuning . Link to comment
Satori Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Pai, stai, trebuie neaparat sa fie SUV? Trebuie sa fie o masina de familie, incapatoare, puternica, versatila. Outback este toate astea. Si nu sunt deloc inversunat impotriva dieselului, poate ma consideri asa pentru ca tu esti inversunat fan diesel. Nu am nimic impotriva alegerii unui Outback diesel in conditiile in care numarul de kilometri parcursi justifica aceasta alegere. Link to comment
Tommy Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Ultra suficienti la greu la peste 2200kg si cu automata La Touareg trebuie minim V6. Si nici asa nu e cumplit de rapida, e o masina grea. http://volkswagen.masini.ro/masini_noi/mot...i-tiptronic.htm Link to comment
Elfu Posted July 11, 2008 Author Share Posted July 11, 2008 (edited) Cred ca ati sarit de mult de 30.000 de euro cu recomandarile. Putem incerca ceva care sa se incadreze in 30.000, preferabil sedan, exclus combi? Si uitati motorizarile V6 turbo, etc. vreau un motor decent de @ 150CP. Avand in vedere ca o sa fac naveta zilnic cu masina respectiva si ca o sa fie cu cutie automata, vreau un diesel decent care sa poata sa duca troaca si sa nu ma rupa la carburant. Ma intereseaza dotarile de siguranta si confort mai presus de cele legate de aspect gen: jenti de aliaj, bendouri laterale vopsite, etc Favorita ramane in continuare Toyota Avensis (posibil cea noua daca arata ok), urmata de Mazda 6, Jaguar X-type care sare de 30.000 si apoi de Honda Accord. Mai intra pe lista Epica ca back-up. Singurul lucru care ma ingrijoreaza in schimb la Epica e siguranta desi ca aspect si dotari pe cam pe gustul meu. Pe lista mai intra si Corolla (pentru cutia multi-mode care-mi place foarte mult), Civic si noul Lancer. In principiu doresc o masina asiatica, dar exista loc si pentru germane. Bugetul va fi de maxim 30.000 dar daca pot gasi ceva care sa-mi placa pe la 25.000 cu atat mai bine. Nu tin neaparat ca masina sa fie o balena, merge si o compacta daca ofera dotari minime de bunsimt pe confort, gen scaune incalzite. Motorizare maxim 170CP, preferabil @150CP, diesel neaparat. Benzina e exclusa din start. Ce ma enerveaza este ca majoritatea producatorilor la care m-am uitat nu ofera cutie automata pentru motorizarea diesel. LE: Daca ma decid totusi sa merg pe SUV, variantele vor fi Chevrolet Captiva, Jeep Compas sau Hyundai Santa Fe, dar nu prea cred. Decizia finala oricum o voi lua dupa ce achizitionez terenul pentru casa. Pana atunci drive-test. Edited July 11, 2008 by Night Elf Link to comment
Satori Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Noul Lancer e o varza totala. Civic nu e buna, ti-am explicat, ti se va parea un downgrade, este o masina pe care ti-o cumperi din pasiune si va trebui sa ii suporti toanele. Daca nu ai pasiunea respectiva, nu o sa reusesti. Daca vrei Honda, arunca un ochii la noul Accord. Subaru Outback nu sare din pret: http://www.subarumotors.ro/datasheet/OUTBACK.pdf Link to comment
Elfu Posted July 11, 2008 Author Share Posted July 11, 2008 Da, numai ca are doar motorizari pe benzina. Am un prieten care are Forester si stiu cum papa benzinarele de la Subaru. Link to comment
Mircea Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Vezi ca e diesel pe subaru. 2.0 boxer, 150 CP. Link to comment
Cumnatu Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Patroane care sti patron tu care esti patron dang dang, masina aia nu o sa aiba decontat carburantul ? Si nu o sa aiba decontate de fapt toate cele , fiind in contract de comodat cu firma ( tot a ta ca esti patron dang dang ). Atunci de ce nu iti iei un SH in stare FOARTE buna ? Astfel cei 30k euro ti-ar permite sa largesti cu mult gama de optiuni. Dang dang banele ! Link to comment
Elfu Posted July 11, 2008 Author Share Posted July 11, 2008 (edited) Nu si pe Outback. Modele. LE: Cum o fi frate sa ai 245CP benzina. Edited July 11, 2008 by Night Elf Link to comment
zet Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Vezi ca e diesel pe subaru. 2.0 boxer, 150 CP. Outback nu are motorizarea asta. Link to comment
Elfu Posted July 11, 2008 Author Share Posted July 11, 2008 (edited) Foarte tare site-ul celor de la Subaru in acest caz ce pot zice. Oricum, trebuie vazuta masina. Din poze seamana cu un break si nu vreau break. Recunosc ca nu am vazut-o in realitate cum arata. Daca e ceva mai mare gen SUV, e o varianta de luat in calcul. Cum e service-ul subaru in Romania? LE: Legacy e mai pe gustul meu decat outback. Edited July 11, 2008 by Night Elf Link to comment
zet Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Foarte tare site-ul celor de la Subaru in acest caz ce pot zice. Am sunat acum la Subaru motors, Tel: 021 352.59.77, am vorbit cu domnul Angel Raducanu. Outback diesel nu este oferit in Romania. Link to comment
robert333 Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 (edited) www.seat.ro... .Seat Altea Freetrack ,un fel de suv mai ...special,numai ca NU are automata pe 2.0 tdi ,170cp. Cu tva face 27.862 versiunea de varf ,are destule in standard iar pana in 30.000 poti sa te intinzi la un "Sistem navigatie cu Bluetooth:-sistem radio navigatie cu display color touch-screen-sistem Bluetooth-comenzi telefon pe volan".-1.168 Edited July 11, 2008 by robert333 Link to comment
zet Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 (edited) Confort pentru toata familia, pe distante lungi, siguranta, etc. - nimic nu bate monovolumele de tip Sharan, Galaxy, etc, acestea fiind destinate misiunilor de genul asta.. Ai portbagaj de o mie de litri, scaune individuale ca cele de avion (care se pot lasa, tot ca cele de avion), cele din fata se pot roti, si o infinintate de posibilitati. O sa va para rau ca ati ajuns la destinatie, drumul in sine devine o placere. Edited July 11, 2008 by zet Link to comment
Raresh20 Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 95% sunt convins ca Elful va ramane la sedan. Link to comment
Tommy Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Confort pentru toata familia, pe distante lungi, siguranta, etc. - nimic nu bate monovolumele de tip Sharan, Galaxy, etc, acestea fiind destinate misiunilor de genul asta... Daaa, nimic nu mi-a mai dat senzatia ca zbor dintr-o parte in alta a banchetei spate ca intr-un xsara picasso, chit ca taximetristul conducea foarte frumos Monovolumele mi se par mari si atat, n-au nici o noima dupa mine. Link to comment
zet Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 chit ca taximetristul conducea foarte frumos Frumos pentru tine o fi insemnand intrarea in curba cu 150 km/h Link to comment
closchkutza Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Monovolumele, in opinia mea, inseamna moartea oricarei placeri a condusului. Link to comment
zet Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Monovolumele, in opinia mea, inseamna moartea oricarei placeri a condusului. Corect, sunt facute pentru confortul pasagerilor. Tot asa, supersportivele sunt moartea oricarui confort al pasagerilor . Elf zicea ca vrea confort, ca are familie, copilasi, etc., nu ca vrea sa simta adrenalina. Link to comment
closchkutza Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Scuza-ma, dar de ce treci dintr-o extrema in alta? Cine a pomenit ceva de supersportiva aici? Vrea sa-si ia Ferrari sau ce? Sunt sigur ca intr-o Honda sau un Subaru se sta la fel de bine ca intr-un mic microbuz din ala. Link to comment
zet Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 (edited) Scuza-ma, dar de ce treci dintr-o extrema in alta? Criteriile importante pentru initiator sunt siguranta, confort, si mai sunt cateva, citeste mai sus. Nu spunea nimic despre pasiunea de a conduce. Asadar tu ai sarit de la una la alta, ai adus placerea de a conduce in discutie. Aici nu exista dubii: climaxul placerii de a conduce il produce o supersportiva. intr-o Honda sau un Subaru se sta la fel de bine ca intr-un mic microbuz din ala. Ceva diferente exista, nu poti sa ai toate avantajele intr-o parte. Numai daca luam in considerare ampatamentul - un ampatament mai mic urmareste mai fidel nereglaritatile drumului. Acest dezavantaj nu poate fi ocolit cu niciun device, un ampatament mai mare inseamna confort mai mare garantat. Edited July 11, 2008 by zet Link to comment
steph Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Placerea mea de a conduce nu ar fi deloc omorata intr-un Touran de 170 cp Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now