divafocus1 Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 am in matiz din 2006.De cateva ori cand intra in treapta a-2-a nu mai are putere. De ce oare. Link to comment
EM!L Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Ce ai in Matiz? Da si tu mai multe detalii despre problema ta... Sa inteleg ca atunci cand schimbi (ca n-are cutie automata, deci nu intra singur) din 1 in 2 ii lipseste "puterea"? Link to comment
tolin Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 La ce viteza schimbi ? Incearca sa schimbi peste 20 km/h. Link to comment
divafocus1 Posted July 3, 2008 Author Share Posted July 3, 2008 mi s-a intamplat de cateva ori ca atunci cad bag matizul in treapta a 2-a motorul sa nu mai aiba vana. nu mai trage. Tin sa precizez ca treapta o schimb atunci cand turatia imi permite asta. am carnet de ceva timp Si alta problema cu care ma confrunt:dupa 5-10 minute dupa ce pornesc aerul conditionat motorul imi moare. Am fost la reprezentanta de cateva ori iar acestia mi-au spus ca problema ii depaseste. Link to comment
EM!L Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Ce inseamna "cand turatia permite"? Incearca sa schimbi cum ti s-a recomandat, din treapta I in II la peste 20km/h (personal schimb in jur de 25-27km/h). Care sunt simptomele... "moare" brusc sau trepideaza, manifesta lipsa de putere in timpul mersului? Dând informatii asa lacunare nu ti se va putea raspunde prea... precis, doar pareri. Parerea mea e ca din cauza mersului subturat ai si niste injectoare un pic (mai mult) infundate... Cumva ai (ai avut) Check engine aprins? Link to comment
banzay Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 La mine asa face in a 3-a. Inainte cand schimbam pe la 40 si ceva mai avea ceva putere, dar de la o vreme ca sa se comporta ca inainte schimb in jur de 50 ... la fel si cu a 4-a... tre sa schimb pe la 70 ca sa aiba un pic de putere...inainte la 60 era ok... oare ce o fi? Link to comment
adostar Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 E din cauza benzinei..asa pateam eu cu efix-ul Link to comment
tolin Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 ... dupa 5-10 minute dupa ce pornesc aerul conditionat motorul imi moare ... Cu un Idle Learn se rezolva problema. Pentru toti > la cati km schimbati filtrul de aer , pentru ca problema este una de aer si nu de benzina. Link to comment
divafocus1 Posted July 4, 2008 Author Share Posted July 4, 2008 Ce inseamna "cand turatia permite"? Incearca sa schimbi cum ti s-a recomandat, din treapta I in II la peste 20km/h (personal schimb in jur de 25-27km/h).Care sunt simptomele... "moare" brusc sau trepideaza, manifesta lipsa de putere in timpul mersului? Dând informatii asa lacunare nu ti se va putea raspunde prea... precis, doar pareri. Parerea mea e ca din cauza mersului subturat ai si niste injectoare un pic (mai mult) infundate... Cumva ai (ai avut) Check engine aprins? intradevar am avut chek engine aprins. Cei de la reprezentanta au zis ca era setare afacuta din fabrica cande trebuie schimbat uleiul Link to comment
banzay Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 (edited) Nu cred ca este de la benzina ca facea cu mai multe asa. De la aer cred ca era...schimbat filtru si valva pcv idle learn si parca e mai omenesc Dar la service sa o fac de rusine tot o duc mai are niste zgomote care ma enerveaza Ps check am avut si eu... senzorul de oxigen nu mai stiu codul de eroare, m-am dus la service, l-au stins si cica daca se mai aprinde asta e Edited July 4, 2008 by banzay Link to comment
EM!L Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 intradevar am avut chek engine aprins. Cei de la reprezentanta au zis ca era setare afacuta din fabrica cande trebuie schimbat uleiul Din pacate... astia-s oamenii cu care unii sunt nevoiti sa aiba de-a face. Trebuia (daca ai fi stiut) sa retii codul de eroare aparut... Citeste postul #8, procedeaza cum ti s-a recomandat referitor la schimbarea treptelor de viteza. Pe langa astea as mai adauga (deh, "piticii mei de pe creier" referitori la injectoare) pune in rezervor o solutie de curatat injectoare, si mergi vreo 20-30km pe afara in treptele III (la 70-80) si IV (~110+ ), apoi da-i un reset al Ecm-ului, curata-i Iac-ul, urmat de Idle Learn. N-ar strica, zic eu, nici inlocuirea bujiilor/fiselor (daca sunt vechi, sau nu-s in stare buna), sau filtrului de benzina, pe langa cel de aer. Link to comment
divafocus1 Posted July 4, 2008 Author Share Posted July 4, 2008 Din pacate... astia-s oamenii cu care unii sunt nevoiti sa aiba de-a face. Trebuia (daca ai fi stiut) sa retii codul de eroare aparut...Citeste postul #8, procedeaza cum ti s-a recomandat referitor la schimbarea treptelor de viteza. Pe langa astea as mai adauga (deh, "piticii mei de pe creier" referitori la injectoare) pune in rezervor o solutie de curatat injectoare, si mergi vreo 20-30km pe afara in treptele III (la 70-80) si IV (~110+ ), apoi da-i un reset al Ecm-ului, curata-i Iac-ul, urmat de Idle Learn. N-ar strica, zic eu, nici inlocuirea bujiilor/fiselor (daca sunt vechi, sau nu-s in stare buna), sau filtrului de benzina, pe langa cel de aer. ma scuzi. Nu stiu cum sa-i dau reset Ecm-ului; sa-i curat Iac-ul, urmat de Idle Learn. De fapt sunt asa de fraier incat nu stiu nici ce inseamna Ecm, Iav, Idle Learn. Mersi. Link to comment
EM!L Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Nu-i nicio problema, stai linistit. Toata chestia e sa cauti pe forum, folosind functia Search.. Curatare I.A.C Reset / Idle Learn Link to comment
Mircea Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 OK, probleme astea s-au mai discutat, nu are rost sa le luam de la capat. Va rog folositi topicurile dedicate. Link to comment
Recommended Posts