Jump to content

Se Opreste Motorul Dup A10 Minute De A/c


Recommended Posts

AM si eu o problema cu un matiz din 2006. dupa 5-10 minute ce pornesc aerul conditionat motorul mi se opreste. Am fost la reprezentanta, am schimbat filtrul de aer, reset, idle learn. Degeaba. cei de la reprezentanta au zis ca sunt depasiti. Ce pot face?????

Link to comment
Fara AC turatia la relanti este ok? Daca motorul tremura si turatia pare mica atunci problema este independenta de AC, pornirea lui doar ia din puterea motorului.

 

 

merge perfect. nu se simte absolut nimic. deodata masina se opreste, fara ca motorul sa tremure

Link to comment
merge perfect. nu se simte absolut nimic. deodata masina se opreste, fara ca motorul sa tremure

 

Si dupa asta mai porneste?

Link to comment

Si eu banuiesc asta (ceva pe partea electrica).Se opreste chiar atunci cand dai drumul la AC?.Sau dupa un anumit timp ?Deschide capota si uita-te tu cand cineva din interior da drumul la AC.Vezi -auzi daca se aud zgomote dubioase .

Link to comment

masina porneste perfect dupa. cei de la reprezentanta au verificat partea electrica. au scos chiar si din freon. Au zis ca e prea mult si de aia face asa. Bineinteles ca nu fost asta. Baietii si-au pus palma in f---d, au zis ca ii depaseste cu toate ca masina e in garantie. deci cand pornesc masina la relanti merge perfect, pornesc AC masina nici nu sesizeaza ca pornesc aerul, totul bine, racoare si dupa cam 5 minute, se aprind toate becurile in bord si daca sunt in mers bag intr-o viteza inferioara , accelerez, motorul porneste iar f. bine, continui drumul iar daca sunt in stationare mai dau o data cheie care la fel porneste f. bine. Nu se aude nici un zgomot,nimic.Nu trepideaza si nu pierde din putere cand pornesc aerul conditionat.

Edited by divafocus1
Link to comment

Curioasa chestie .Deci numai cand pornesti aerul se opreste !?.Mai sa fie,, ceva pe la relanti(banuiesc) .Incearca si pe la alt service ,vezi ce zic .Dai P.M lui Tolin =D>

Link to comment

Salut, ti-am scris si pe forum .Da`i msaj privat lui tolin (e meserias tipul ,a avut matiz)Vad ca esti din Constanta du-te la intalniri e altceva cand sunt mai multi si la fata locului .Succes si anunta`ne

 

P.S Scuze am vrut sa-ti trimit mesaj privat.

Link to comment

Daca ai fost pe la arrow sau autoclass incearca sa schimbi serviceul. Eu cat am stat si umblat pe la ei cu un amarat de senzor... dar in final si-au facut treaba ok, cat despre autoclass nici nu stiau unde sa bage scanerul la matiz, dar masina tatalui au facut-o binisor. Asa ca depinde si de mecanic/inginer ce e pe acolo. Asa ca du-te si stai pe capul lor (la autoclass mi-au spus ca cica nu mai fac pe garantie :| ), si daca nu rezolvi nimic incearca la alt service nu ai nimic de pierdut (numai sa rezolve pe garantie). Mult succes :)

Link to comment
si inca ceva. Dupa ce scot cheia din contact sunt avertizat sonor cu 4 beepuri cu toate ca pe bord nu se aprinde check.

 

 

Verifica si tu de unde se aud cele 4 beep-uri. Daca se aud din boxe vezi ca este de la cd player / casetofon daca acesta este afermarket. Beepurile te avertizeaza sa scoti fata detasabila a HU. Fenomen frecvent intalnit la Panasonic (multe cazuri vazute, dintre care si la fostul meu HU) .

Link to comment
Daca ai fost pe la arrow sau autoclass incearca sa schimbi serviceul. Eu cat am stat si umblat pe la ei cu un amarat de senzor... dar in final si-au facut treaba ok, cat despre autoclass nici nu stiau unde sa bage scanerul la matiz, dar masina tatalui au facut-o binisor. Asa ca depinde si de mecanic/inginer ce e pe acolo. Asa ca du-te si stai pe capul lor (la autoclass mi-au spus ca cica nu mai fac pe garantie :| ), si daca nu rezolvi nimic incearca la alt service nu ai nimic de pierdut (numai sa rezolve pe garantie). Mult succes :)

 

 

exact de autoclass vorbesc. Slabi tare.

Link to comment

@divafocus1 > mi-ai trimis o ploaie de mesaje private, in schimb ti-ai dezactivat posibilitatea de a primi un raspuns. Astazi, in general, ai facut o gramada de greseli pe forum din lipsa de cunoastere (ai dat PM la Report, ai dat PM prin deshiderea unui topic nou ... ). Citeste cu atentie inainte de a mai apasa pe diverse butoane pe care le vezi pe ecran.

Link to comment
@divafocus1 > mi-ai trimis o ploaie de mesaje private, in schimb ti-ai dezactivat posibilitatea de a primi un raspuns. Astazi, in general, ai facut o gramada de greseli pe forum din lipsa de cunoastere (ai dat PM la Report, ai dat PM prin deshiderea unui topic nou ... ). Citeste cu atentie inainte de a mai apasa pe diverse butoane pe care le vezi pe ecran.

 

 

si tu nu prea intelegi. Daca ce ti-am scris nu intelegi e grav...pentru tine. Iar cand vine vorba de citit cu atentie pune-ti ochelarii prietene. Nu mai pune atatea intrebari . Ti-am explicat totul clar tie. E atat de greu????? "Am apelat la dumneavostra pentru ca am observat ca sunteti in masura sa ma ajutati. In luna ianuarie 2008, am cumparat un matiz fabricat in iunie 2007. Fostul propietar mi-a spus ca reviziile sunt facute la zi si trebuie sa o fac pe aia la 15000Km. In momentul cumpararii masina avea 13000Km. Pe carte avea acele tickete de revizii la 50km si 1500 km.Acum o luna si jumatate sa aprins in bord martorul check si eram avertizat sonor de 4 beepuri. Am fost imediat la o anumita reprezentanta din constanta uitand de cartea de garantie. Cei de la reprezentanta au zis ca ca masina era setata din fabrica pentru a se aprinde chek in bord. Au facut ce au facut, nu se mai aprindea check in bord dar avertizarea sonora inca era. Am platit, am plecat iar in momentul in care am pornit aerul conditionat deoarece caldura venise dupa aproximativ 5 minute motorul mi s-a oprit. M-am reintors la acea reprezentanta, aceia au zis ca e un releu infundat. Am plecat iar si am revenit iar dupa 2 zile cu aceeasi problema. Au mai scos freon din instalatie(au zis ca asta era problema)iar la probe aceasi problema. S-au dat jos din masina, a venit seful si a zis ca e o problema care ii depaseste.Ce pot face? Am pierdut garantia? Ce ma sfatuiti sa fac?????Va multumesc din suflet." Lasa. Sau nu te poti concentra la atatea randuri? Mersi oricum. Se pare ca nu esti atat de meserias. Bafta

Edited by divafocus1
Link to comment

:o fftopic:

1. Citeste Regulamentul. Butonul Report se foloseste in anumite situatii.

2. Atentie la limbajul folosit! Nu e nimeni obligat sa stea si sa-ti raspunda tie atunci cand vrei tu, doar pentru ca tu consideri ca problema ta e grava. Postezi frumusel pe forum si astepti. Ti se raspunde bine, nu ti se raspunde iarasi bine. Nu e service Daewoo sau Chevrolet on line aici.

3. Nu se citeaza integral mesajul anterior. Ocupa inutil spatiul in pagina.

 

In ceea ce-l priveste pe Tolin, sincer, isi poate permite - prin prisma meseriei si a cunostiintelor pe care le are - sa haleasca personagii ca tine la mic dejun, pranz sau cina, daca vrei sa intelegi ce-ti zic. Ar fi fost suficient sa citesti forumul ca sa-ti dai seama.

 

Acum On Topic:

Reviziile la Matiz se fac asa:

1. Pana in 1000 km - verificare, eventual schimb ulei,filtru

2. La 10.000 km rulati sau un an, care survine prima - schimb ulei, filtru, filtru de aer, alte operatii specifice.

3. la 20.000 km rulati sau un an de la ultima revizie, care survine prima...etc

Pentru auto folosite in conditii grele (definite in manual, citeste-l!) intervalul de revizii se reduce la jumatate, respectiv 6 luni sau 5000 km.

Nu ai respectat intervalele de service sau nu ai stampilele care dovedesc efectuarea reviziilor aplicate in carnetul de garantie - nu mai ai garantie.

 

Nu exista matiz care sa fie programat sa aprinda Check engine la un anumit interval - sunt brasoave.

Nu exista releu care sa se infunde - releele sunt dispozitive de comanda ELECTRICE, n-are ce sa se infunde la ele, poate curentul electric in conductor... Ori te-au luat de blond/blonda in service, ori ai auzit una si ai inteles alta.

Nu exista nici un fel de martor sonor la matiz care sa bipaie in anumite situatii! Ori iti bipaie casetofonul, cum au spus colegii mai sus, ori alarma, daca masina are asa ceva. Iar daca ai alarma si are imobilizator motor si mai si bipaie, e posibil ca problema ta sa provina de la ea. Adica, dai drumul la AC, creste consumul energetic, alarma pierde vreun parametru, crede ca cineva a facut ceva si opreste motorul, apoi avertizeaza sonor. Mergi intr-un service capabil, incepe prin a scana motorul dupa eventuale valori in afara parametrilor, dezactiveaza alarma si este imposibil sa nu gasesti defectul.

Link to comment

Diva cu focus, m-ai impresionat pana la lacrimi. Tu crezi ca daca lansezi o intrebare, musai primesti raspuns? Conteaza si cum pui intrebarea. Tolin o fi el mai in varsta, insa garantez ca n-are nevoie de ochelari.

 

LE: a postat Mircea- nu mai e nevoie de indicatii. Se poate sterge.

Edited by Lucian M
Link to comment
Diva cu focus, m-ai impresionat pana la lacrimi. Tu crezi ca daca lansezi o intrebare, musai primesti raspuns? Conteaza si cum pui intrebarea. Tolin o fi el mai in varsta, insa garantez ca n-are nevoie de ochelari.

 

LE: a postat Mircea- nu mai e nevoie de indicatii. Se poate sterge.

 

 

bafta printilor si spor la forum

frumosilor

Link to comment

Mai ,mai mai si noi care am vrut sa te ajutam .Mircea a scris foarte bine ce ai gresit si ce trebuie sa faci cu problema ta .

P.S Fara suparare nu mai mira pe nimeni acum faptul cum ti-a raspuns Tolin (si credema ar trebuii sa-i ceri mii de scuze :grumpy:

Link to comment
La revedere, divo! We won't be missing you! Great loss for the Forum...

 

 

auzi prietene. Du-te si f--e si tu ceva. Eu am intrat pe forum de 24 de ore si nu mai pot. Trebuie sa ies la terase sa ma distrez. Dar asta e distractia voastra. Va dati smecheri si plictisiti. De fapt: cred ca va simtiti urmariti, auziti voci? vedeti umbre? abuzati sexual de copii. Stati in fata calculatoarelor si dati raspunsuri eronate. UUUUUU

 

:o fftopic:

1. Citeste Regulamentul. Butonul Report se foloseste in anumite situatii.

2. Atentie la limbajul folosit! Nu e nimeni obligat sa stea si sa-ti raspunda tie atunci cand vrei tu, doar pentru ca tu consideri ca problema ta e grava. Postezi frumusel pe forum si astepti. Ti se raspunde bine, nu ti se raspunde iarasi bine. Nu e service Daewoo sau Chevrolet on line aici.

3. Nu se citeaza integral mesajul anterior. Ocupa inutil spatiul in pagina.

 

In ceea ce-l priveste pe Tolin, sincer, isi poate permite - prin prisma meseriei si a cunostiintelor pe care le are - sa haleasca personagii ca tine la mic dejun, pranz sau cina, daca vrei sa intelegi ce-ti zic. Ar fi fost suficient sa citesti forumul ca sa-ti dai seama.

 

Acum On Topic:

Reviziile la Matiz se fac asa:

1. Pana in 1000 km - verificare, eventual schimb ulei,filtru

2. La 10.000 km rulati sau un an, care survine prima - schimb ulei, filtru, filtru de aer, alte operatii specifice.

3. la 20.000 km rulati sau un an de la ultima revizie, care survine prima...etc

Pentru auto folosite in conditii grele (definite in manual, citeste-l!) intervalul de revizii se reduce la jumatate, respectiv 6 luni sau 5000 km.

Nu ai respectat intervalele de service sau nu ai stampilele care dovedesc efectuarea reviziilor aplicate in carnetul de garantie - nu mai ai garantie.

 

Nu exista matiz care sa fie programat sa aprinda Check engine la un anumit interval - sunt brasoave.

Nu exista releu care sa se infunde - releele sunt dispozitive de comanda ELECTRICE, n-are ce sa se infunde la ele, poate curentul electric in conductor... Ori te-au luat de blond/blonda in service, ori ai auzit una si ai inteles alta.

Nu exista nici un fel de martor sonor la matiz care sa bipaie in anumite situatii! Ori iti bipaie casetofonul, cum au spus colegii mai sus, ori alarma, daca masina are asa ceva. Iar daca ai alarma si are imobilizator motor si mai si bipaie, e posibil ca problema ta sa provina de la ea. Adica, dai drumul la AC, creste consumul energetic, alarma pierde vreun parametru, crede ca cineva a facut ceva si opreste motorul, apoi avertizeaza sonor. Mergi intr-un service capabil, incepe prin a scana motorul dupa eventuale valori in afara parametrilor, dezactiveaza alarma si este imposibil sa nu gasesti defectul.

 

nu am nici casetofon si nici alarma. A da. Cred ca mata beepaia in spate.

Link to comment
... si tu nu prea intelegi... Lasa. Sau nu te poti concentra la atatea randuri? Mersi oricum. Se pare ca nu esti atat de meserias. Bafta

 

Tu nu esti in stare sa citesti ce ti-am scris ? Ti-am raspuns la toate mesajele personale, dar din vina ta (ti-ai dezactivat, ulterior, pentru ca primele mailuri ti-au ajuns, am purtat o corespondenta, in setarile personale posibilitatea sa primesti mailuri) raspunsurile mele nu mai puteau sa ajunga la tine. Acum vad ca te-ai suparat pe mine si pe altii care au incercat sa te ajute. Greu de inteles aceasta atitudine, de parca noi ti-am fi recomandat acea masina.

 

Ulterior: acum vad ca ai ajuns repede la ce te pricepi, injuraturile. Bravos, halal sa-ti fie !

Edited by tolin
Link to comment
suuuperrrrr... asteptam kick plus ban. :)

 

Asa am crezut si eu initial, dar cred totusi ca se referea la matza ;) .

Nu vi se pare ca incepe sa devina un fenomen? O fi generatia copy/paste? Totul li s-a rezolvat f usor in viata si se supara pe forum ca vacarul pe sat, ca nu le rezolva forumul problemele =)) .

Edited by zet
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...