Zmeul cel rau Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Pai aici e vorba de licente noi pt masini noi. Chiar, motorul asta e modificat de romani sa fie Euro3 sau e model international? (intrebare stupida stiu, dar poate imi raspunde cineva la ea ) Link to comment
cchrism Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Probabil este motorul de pe Matiz II montat pe platforma lui Matiz I. Zic si eu... Link to comment
artanis Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 N-ar putea sa monteze si p-ala de 1 litru ? S"> Link to comment
tolin Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 sa ne lamureasca cel care si-a tras matiz nou: duscuvaca Link to comment
Guest Mecmar Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Automobilele Matiz vor fi echipate, in varianta standard, cu un sistem antifurt integrat in cheia de contact, care permite pornirea motorului doar atunci cand este utilizata una dintre cheile originale. Pe langa faptul ca emisiile poluante vor fi mai reduse, automobilele Daewoo din generatia Euro iii vor prezenta mai multe avantaje. Astfel, consumul de combus-tibil va fi, in medie, mai mic cu circa 5%, atat cel urban, cat si cel extraurban, iar nivelul de zgomot, atat interior, cat si exterior, se va imbunatati substantial. In plus, usurinta in conducere si siguranta in exploatare vor fi influentate pozitiv atat prin existenta sistemului OBD, cat si prin adaugarea mai multor senzori care vor concura la optimizarea functionala a motorului. Link to comment
tolin Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Iar ma inervez: - consumul scade cu 5% sau cu 20% ? - sistemul este OBD sau EOBD ? Ca pana acum era OBD. Daca au bagat ECM cu protocol KWP 2000, atunci sistemul este EOBD. Link to comment
duscuvaca Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 nu are decat ce-am scris acolo... cu cheia nu m-am lamurit inca, de-abia azi il conduc efectiv. dar nu cred sa fie mare smecherie. prefer sa pun boxele mele, decat date de ei... motorul nu e de matiz II, nici caroseria, e tot matizul arhicunoscut de toata lumea, doar ca au umblat la motor romanashii (bobinele alea...) si bineinteles catalizatorul e euro III. dupa rodaj va zic si cu cat scade consumul, eu cu ala vechi scoteam 6-6.3 in oras, 5 - 5.2 afara. dealerul mi-a zis ca va scade consumul. sper ca gumele continental sa fie muuult mai bune ca montana... Link to comment
john Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Eu cand am luat Matizul (in vara) l-am luat tot cu gume Continental si tableta aia din spate, fiind de fapt un fel de cadou din partea dealerului (in loc de covorase, sau un bidon de 3l de ulei Woo, etc...). Ideea e ca si pe vremea aceea f. multe s-au vandut cu Continental si intelesesem ca se renunta traptat la Montana. Finitiile de la portbagaj nu am reusit nici pana acum sa le gasesc pe nicaieri. Link to comment
laurentziu83 Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Finitiile de la portbagaj nu am reusit nici pana acum sa le gasesc pe nicaieri. Stai linistit, mai bine faci ca mine si tii manualul si ghidurile de service alaturi de vreun sul de hartie de buda si vreo carpa acolo decat sa te grabesti sa astupi gaura. Mai ales ca si apuci de acolo hayonul cand e murdar pe dinafara. Link to comment
dan22y Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 (edited) Eu cand am luat matizachele meu in octombrie 2004, dealeru mi-a zis ca din octombrie 2004,toate modele e-classe de la matiz au in dotare finitia si tableta spate portbagaj (asa ies de pe poarta fabricii... ), si asa si am vazut cand treceam pe acolo, pe la dealer, pe la toate matizurile expuse, nu stiu ce sa zic... numai bine Edited January 25, 2005 by dan22y Link to comment
duscuvaca Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 prima impresie dupa ce l-am condus 15 km: mai puturos ca ala vechi de 1 an...sa fie 'noutatea' de vina? Link to comment
tolin Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Azi am fost la un dealer sa vad cu ochii mei. Treaba romaneasca, fara test drive sau toata gama expusa. Era un singur Matiz E A/C, in tot parcul. Caroseria este identica si va fi incontinuare pana la epuizare. Acum nu stia daca stocul de la Craiova sau tot stocul din lumea asta. Cert este ca si dealerul s-a prins ca ce s-au livrat acum sunt Matizuri produse inainte echipate cu motor E3 si imobilizator. Nu respecta nici macar oferta tiparita. Cica in viitor, daca pentru D.A.R. mai exista viitor. Ce am observat la motor: - alta valva de purjare canistra de vapori benzina; - sistem de aprindere directa pe fiecare bujie; - valva EEGR; - alt colector al galeriilor de evacuare; - alta sonda de O3, mult mai subtire, dar cu 2 fire (fara incalzire ?) Deocamdata sunt echipate cu pneuri Continental (Cehia) si amortizoare de Sibiu. Pe viitor se asteapta amortizoare koreene. Cablarea pentru audio si cabluri pentru difurile din spate s-ar putea sa existe, dar nu sunt la vedere. In schimb au pus un LED de semnalizare a imobilizarii. Acum este explicabila tacerea fabricantului si lipsa unei promotii. Deocamdata este aceeasi Marie. Pana la modelul Matiz II (asamblat pentru nevoi proprii si vazut in circulatie) este cale lunga si nu se stie daca se va urma. Oricum, motorul acesta este mai bun decat cel vechi, mai aproape de zilele noastre. Link to comment
Alinake Posted January 25, 2005 Author Share Posted January 25, 2005 adica nema oglinzi reglabile den enterior? mama lor... pai numa sa scrie in contract ca are si el sa nu aiba, ca m-am si duc cu OPC-ul sa-mi monteze .. e bine ca mai astept un pic, poate se mai lamuresc lucrurile si apare si vreo oferta.. macar de martisor ... Link to comment
tolin Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 La reclama lor scrie multe, dar in parc nu era. Cica sa mai asteptam. Dar oglinzi reglabile din exterior si pre-echipare audio sunt prevazute doar de la varianta E A/C. Link to comment
duscuvaca Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 da, dezamagire...speram ca macar oglinzi reglabile din interior, temporizare la stergatoare si deschidere portbagaj tot din int. sa fi fost. nu cred ca-s mai mult de 200 de euro toate astea. am zis ca e mai puturos decat ala cu euro II. not true...rulasem 15km cu benzina 'default', apoi am pus mol 95 si merge brici. are un sound diferit la accelerare. la ala vechi de un an am avut probleme cu intratul in a doua de la inceput, cel putin cand e rece motorul, la asta nimic, merge smooth. check-ul nu se mai stinge la 4 secunde de la punerea contactului, doar dupa ce se porneste motorul. deja banuiesc amortizoarele de trancaneala...nasol!!!! macar consumul sa scada, dupa cum se lauda ei... Link to comment
laurentziu83 Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Si mie mi-a mers smooth schimbatorul cand am luat-o, dar a cedat dupa 3000 km. sper ca macar la tine sa nu se schimbe istoria. Link to comment
bobi Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Stie cineva cand va fi prima promotie la matiz euro3 si eventual care va fi reducerea? Link to comment
duscuvaca Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 greu de crezut ca va fi vreo promotie, acum ca au 'umblat' la motor...dar mai stii? cu promotie sau fara, masinuta se vinde destul de bine, tinand cont ca aparut si monstruozitatea aia de logan care da bine la multi romani fara minte... Link to comment
FLEX Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Cel mai probabil in Martie se vor face reduceri, daca nu, cine stie cind si daca se vor face. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now