mariustotel Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 M-am apucat astazi sa fac o mica "curatenie" pe la masina si printre reset ECM, pus valva PCV veche inapoi (fara reset ECM) pe urma la loc aia noua ca aia veche nu-i mai placea, oscila relantiul (off topic putin, Matizul meu e nebun, ieri consum 6,5 mixt de-am innebunit , azi 4,6 facut la plin dar pun asta pe seama ca ieri parca venea iarna 12 grade) si a intrat clar mai multa benzina, azi cald (30 grade deci invers) asa si scot filtrul de aer sa-l scutur de praf si pe el pata de ulei in partea dinspre motor. Oricat m-am gandit nu prea am inteles de unde, poate doar de acum cateva luni cand ma lasase capacul delco si am dat mai mult la automat sau de cand mecanicu' mi-a completat cu ulei, o idee cam mult dupa parerea mea. A mai patit cineva asta? Link to comment
puchi Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Cati km facuti ?Ce vechime are ?.Curios ,semeringurile supape duse Link to comment
mariustotel Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 Cati km facuti ?Ce vechime are ?.Curios ,semeringurile supape duse 5 ani, 70.000 dar nu cred ca e asta, pata era veche, uscata, racordul uscat, fara ulei, cred ca de cand s-a completat prea mult. Link to comment
extazy Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Salut! am observat si eu aceeasi pata de ulei pe filtrul proaspat schimbat!Ce o fi? Link to comment
Mircea Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Cati km facuti ?Ce vechime are ?.Curios ,semeringurile supape duse Da' ce-are pardon cu prefectura? Daca sunt semeringurile de supape duse, uleiul se duce in piston si apoi pe teava de esapament, nu in filtrul de aer... Link to comment
extazy Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Mda! Asta cam asa e, dar totusi ...de unde sa provina pata aceea de culoare inchisa pe filtrul pe care l-am schimbat chiar eu acuma 2000 de km?Ca doar teoretic nu ar avea ce sa sara pe gura de admisie a aerului in carburator ...nu? Link to comment
Mircea Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 (edited) Vapori de ulei din capacul culbutorilor, ce in mod normal sunt trasi in admisie, in cazul unei frane de motor mai brutala sau a unui rateu in admisie, pot ajunge accidental pe filtrul de aer. Edited September 7, 2008 by Mircea Link to comment
extazy Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Bineeeeee!dar la mine pata de ulei nu e in dreptul dejectorului de gaze , e chiar in dreptul jicloarelor din partea dreapta a guri de admisie a carburatorului ...deci sa nu fie ulei? sa fie ce? benzina? Link to comment
Mircea Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Posibil. Asa cum e posibil sa fie si ulei, proiectat cumva in acea zona. Link to comment
extazy Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Hmmmmmm, sper numa sa nu fie ceva grav ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now