Jump to content

Pata De Ulei Pe Filtrul De Aer


Recommended Posts

M-am apucat astazi sa fac o mica "curatenie" pe la masina si printre reset ECM, pus valva PCV veche inapoi (fara reset ECM) pe urma la loc aia noua ca aia veche nu-i mai placea, oscila relantiul :-> (off topic putin, Matizul meu e nebun, ieri consum 6,5 mixt de-am innebunit :spumelagura: , azi 4,6 facut la plin dar pun asta pe seama ca ieri parca venea iarna 12 grade) si a intrat clar mai multa benzina, azi cald (30 grade deci invers) asa si scot filtrul de aer sa-l scutur de praf si pe el pata de ulei in partea dinspre motor. Oricat m-am gandit nu prea am inteles de unde, poate doar de acum cateva luni cand ma lasase capacul delco si am dat mai mult la automat sau de cand mecanicu' mi-a completat cu ulei, o idee cam mult dupa parerea mea. A mai patit cineva asta? 

Link to comment
  • 1 month later...
Cati km facuti ?Ce vechime are ?.Curios ,semeringurile supape duse :scarpin:

Da' ce-are pardon cu prefectura? Daca sunt semeringurile de supape duse, uleiul se duce in piston si apoi pe teava de esapament, nu in filtrul de aer...

Link to comment

Mda! Asta cam asa e, dar totusi ...de unde sa provina pata aceea de culoare inchisa pe filtrul pe care l-am schimbat chiar eu acuma 2000 de km?Ca doar teoretic nu ar avea ce sa sara pe gura de admisie a aerului in carburator ...nu?

Link to comment

Vapori de ulei din capacul culbutorilor, ce in mod normal sunt trasi in admisie, in cazul unei frane de motor mai brutala sau a unui rateu in admisie, pot ajunge accidental pe filtrul de aer.

Edited by Mircea
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...