Jump to content

Sa Va Povestesc Ce Am Patit


Recommended Posts

De vreo 4 luni am pierdut cheia cu chip de la nexia si nu mai am cum o porni. Am doar o cheie mecanica cu care inchid/deschid usile si atat. Am fost sa i-mi fac alta cheie cu chip si firma respectiva a spus ca nu mai pot sa fac chei.

 

Acum de 2 luni e in sevice la Daewoo si nu au ce sa ii faca.

 

Mi-au spus ca ori cumpar un computer de cielo ori sa gasesc imobilizator cu contact si chei cu chip de nexia.

 

 

Voi ce parere va dati ? Ce as pute-a sa fac ?

Link to comment

Iti trebuie cheie sau set de chei de nexia cu transponder in ele.Apoi acestea trebuiesc inregistrate si parolate de catre imobilizator cu ajutorul unui scaner daewoo.In concluzie cauta alt service sau mai indicat ar fi sa mergi la craiova la uzina pentru aceasta operatiune.Cheile cred ca o sa le gasesti pe internet sa le cumperi.

Link to comment

Sa-ti dau un pont.Cauti o cheie de cielo E III fabricat prin octombrie, noiembrie anul trecut pt. ca a fost un lot care au chei de contact cu transponder incorporat dar masina nu are imobilizator si deci orcum posesorului nu-i foloseste si respectivului ii faci o cheie in loc [cheile care au transporder au partea de plastic de dimensiuni mai mari si chiar se observa locul unde este introdus transporderul.nu incercatii sa il scoateti, sigur il veti distruge]dupa care ma cauti la Grand Garage de pe strada Valea Cascadelor.S-au de la dezmembrari cumpara o cheie de Nexia, Espero,Nubira,leganta aduse de afara pt. ca au fost dotate cu imobilizator,cheia o indentifici cum ti-am spus mai sus si ma cauti.Bafta :thumbl:

Link to comment

Nu direct, numai inlocuindu-le si gata,modulul de imobilizare are un cod storat in memoria ECM si nu il va recunoaste pe cel "nou" iar pt. al memora in ECM la Scaner 100 mai trebuie o cartela PCMCIA pe care nu cred ca o are cineva prin service [am impresia ca nici la Craiova] asa ca cel mai simplu este sa lasi modulul original si sa ti se memoreze noile chei daca in service-ul unde ai masina tipul se pricepe.

Link to comment

Ba da merge, dar vei avea probleme in functionare si mai ales la relantii pt. ca un ECM de cielo nu este prevazut sa lucreze cu sonda lamda[care este prezenta pe lanos dupa cum stiu eu].Ma repet, cauta o cheie cu transporder de Daewoo[nu conteaza partea mecanica] si se poate transforma masina intr-una fara imobilizator.Am inteles ca ai o cheie care sa se potriveasca mecanic[incuie, descuie, rasuceste contactul].Da-mi un mesaj pe PM sa-ti las un nr de telefon si fa rost de cheia aia si nu mai incerca tot felul de combinati pt. ca solutia indicata de mine este cea mai avantajoasa din toate punctele de vedere.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ia uite mai ce scrie in ziar :-? :

'Producatorul de la Craiova a introdus in acest an pe modelele Cielo sistemul de imobilizare a motorului printr-un cip de identificare inclus in cheie. Astfel, propulsorul nu porneste decat daca este utilizata una dintre cheile originale.'

 

Stie cineva sa instaleze si de unde se pot cumpara asa ceva, si daca pot sa fie adaptate pe cele E3 existente care nu au smecheria?

Edited by hitman
Link to comment

hitman teoretic merge.Iti trebuie cheile cu transponder ,imobilizatorul si o vizita la un service daewoo cu scaner.Deci implicit achizitia pieselor si montarea te vor duce la un service cea ce nu va fi ieftin.

 

In legatura cu schimbarea ECM-ului :cred ca nu mai e mare lucru montarea potentiometrului CO2 pe linga valoarea ecm-ului.Oricum pariez ca masina a fost omologata non-euro chiar daca are sonda lambda.

Link to comment
  • 1 year later...

Viorex, te rog sa precizezi tipul de masina la care te referi,privind sistemul de imobilizare. Pe mine ma intereseaza pentru Cielo euro 3 din 2005,care are transponderul atasat langa cheie.In manualul de utilizare spune ca decupleaza bobina de inductie si demarorul ,exact cum spui si tu. De aceea am crezut ca te referi la Cielo euro 3 cu sistem de imobilizare(incepand din 2005).Acele relee sunt comandate de ECM ,cand primeste serial codul ID de la controlerul de imobilizare( daca este corect codul cheii,transmis controlerului de catre transponder). Eu nu am doc.service(schemele electrice) si nu stiu daca numai aprinderea si demarorul sunt blocate la pierderea transponderului . In alte doc (Nubira), se spune ca in astfel de cazuri , ECM blocheaza pompa de injectie, injectoarele, aprinderea.Demarorul nu este blocat.

De aceea te rog sa-mi comunici mai in detaliu despre problema imobilizarii la Cielo euro 3 din 2005 ,daca poti. Ma intereseaza ce se comanda, prin cine , unde sunt plasate releele de comanda si ,daca se poate , scheme.MA INTERESEAZA acestea, nu pentru a fura o masina, ci pentru a cunoaste ce au modificat la masina mea in service cand nu a mai pornit, iar meseriasii au banuit ca ar fi imobilizarea, pe care au dezactivat-o cu doua strapuri.Nu stiu cum,pentru ca nu m-au lasat sa asist ,ci doar mi-au spus.Intre timp,au mai curatat conectori si au schimbat si bobina de aprindere.Masina porneste acum fara transponder, dar eu cred ca au dezactivat degeaba imobilizarea.De aceea vreau sa ma documentez, iar daca ma poti ajuta,iti voi fi recunoscator.

Link to comment

si se poate transforma masina intr-una fara imobilizator.

 

Nini ,ti-am trimis un mesaj privat privind imobilizarea la Cielo euro 3 din 2005. Daca esti stii ceva despre aceasta problema ,te rog sa-mi spui si mie . Ma intereseaza , din motivele pe care ti le-am spus in mesaj.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...