Cumnatu Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Presupunem ca toate sunt dupa 2000 si au motoare intre 2.0 si 2.5 ( maxim ) si ca sunt euro 3 si ca au pana in 150k km. Modelele ar fi : Kia Magnetis ( 2.5L ) vs Mazda Xedos ( 2.5 L ) vs Chrysler Sebring ( 2.0 L ) vs Opel Vectra C ( 2.0L cred ) vs Opel Omega ( 2.5 L ) vs MItsubishi Galant ( 2.5L ) vs Daewoo Evanda ( 2.0L ) vs Saab 9.3 ( 2.0L ) Puneti-va va rog in pieleea persoanei care o cumpara. Respectivul asteapta un copil si doreste o masina de familie maricica dar in acelaasi timp cat mai economica ( atat ca si consum cat si ca si intretinere - preturi service ) Motorul ar fi fost frumos sa poata sarii de 2.5L petnru ca aducea multe optiuni cu el dar deasemenea si alte preturi ( RCA, inmatriculare, impozit /an, consum ) Momentan din cele de mai sus s-a cam ajuns la concluzia Evanda, suntem inca in dubii daca e sa nu acceptata la noi drept Euro 3. Dati-va va rog cu pareera din ce cunoasteti despre intretinerea si calitatea masinilor de mai sus. Multumesc ! Link to comment
EM!L Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Evanda din 2002-2003, la pretul careia se mai adauga pretul unei instalatii gpl secventiale (in cazul in care nu gaseste acolo una cu Gpl) Link to comment
Cumnatu Posted July 19, 2008 Author Share Posted July 19, 2008 La 2.0L nu stiu daca o sa fie nevoie si de GPL dar e luat in calculul general. AM uitat sa specific : toate modelele au cutie automata si sunt versiunea asa zisa full, cu piele samd. Link to comment
EM!L Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Respectivul asteapta un copil si doreste o masina de familie maricica dar in acelaasi timp cat mai economica ( atat ca si consum cat si ca si intretinere - preturi service ) In urma afirmatiei de mai sus am zis eu ca n-ar strica si un Gpl, oricum sunt cateva masini pe mobile.de care corespund cerintelor. Link to comment
balky Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Problema principala e daca evanda an de fab 2003 va fi trecuta la noi ca euro 3 sau euro 2 . Ea in cartea tehnica si pe site-ul celor de la chevrolet apare ca euro 3 , dar pe site-ul celor de la rar nu este trecuta in lista celor care au euro 3. Diferenta de pret la taxa de inmatriculare este de 2700 de euro , deci de loc neglijabila . Link to comment
Tommy Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Eu n-am nimic cu dorinta fiecaruia, nu putem gandi toti la fel, numai ceausescu a crezut asta, dar sa cauti masina de 7 mii si sa mai vrei si piele si diverse gadgeturi in loc de km putini.. mi se pare lipsit de realism. Link to comment
Satori Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Adauga si motor de 2L minim, dar sa fie cat mai economica masina. Si deja am dat-o in diverse. Poate ar trebui schimbate criteriile, nu suna prea bine asa cum sunt acum. Link to comment
Cumnatu Posted July 19, 2008 Author Share Posted July 19, 2008 Toate masinile de mai sus anunturi cuprinse intre 60-150k km. Chiar si mergand pe ideea ca sunt 150 k km reali , evandele in general sunt 2003 si 660-70k km iar la cum se circula la ei ( infrastructura /praf , dat fiind anul parerea mea este ca se poate gasi o masina f buna. + ca , in cazul Evandei singura bifare a fost sa fie cutia eutomata, optiune care aduce cu sine pielea samd. NU s-a bifat "piele" Link to comment
Mircea Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Evanda nu s-a facut fara piele. Masina poate fi adusa, omologata individual ca euro 3 (asta daca seria motorului spune ca este euro 3). Asta costa vreo 200 de euro si se face la RAR Grivita. GPL pe motorul ala se preteaza bine, scazand costurile de exploatare. Link to comment
laurentziu83 Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 (edited) Eu n-am nimic cu dorinta fiecaruia, nu putem gandi toti la fel, numai ceausescu a crezut asta,dar sa cauti masina de 7 mii si sa mai vrei si piele si diverse gadgeturi in loc de km putini.. mi se pare lipsit de realism. Mda, un fel de virgina cu experienta. > 7 mii de euro pentru masina de clasa medie spre lux cu piele si cutie automata. Edited July 20, 2008 by laurentziu83 Link to comment
keluboss Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 ca intretinere opelul e cea mai ieftina, ca fiabilitate ar trebui sa concure mazda cu galantul. Eu zic ca toate motoarele astea sunt setoase, in sebring n-am avut ocazia sa urc, dar eu as opta pentru mitshubishi Link to comment
Cumnatu Posted July 20, 2008 Author Share Posted July 20, 2008 (edited) 7 mii de euro pentru masina de clasa medie spre lux cu piele si cutie automata. Sunt imens de multi cei care si-au luat masini bune la banii astia de afara, masini full, evident pana in 2003 si eventual peste 100 k km dar masini care arata si circula ffffffffffff bine. Fiecare are motivele lui cand isi alege o masina, poate ca unii NU vor sa dea 15 mii cu tot cu leasing pe o masina cu manere la deschiderea de geamuri si cu casetofon cu 2 difuzoare samd. E chestie de gusturi si de socoteli interne. Cert este ca da, se poate gasii o masina buna si full la 7000 euro. NU noua dar buna. Acum termenul de "buna" e si el subiectiv asa ca nu trebuie sa credem nici ca varianta unei tabere sau a alteia e cea corecta si desteapta. Alegerea de acum este destul de gandita si in conditiile in care masina satisface ca si tinuta de drum sunt convins ca beneficiarul va fi foarte fericit, asta pana la urma este si scopul. Edited July 20, 2008 by Cumnatu Link to comment
tolin Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 ... poate ca unii NU vor sa dea 15 mii cu tot cu leasing pe o masina cu manere la deschiderea de geamuri si cu casetofon cu 2 difuzoare samd ... Co rect, decat scump si prost, mai bine ieftin si bun. "Nu noua, dar buna" este un concept ce ar putea fi aplicat in extindere si la neveste. De ce sa-ti ei una noua, cu trompeta mare si care sa te coste mult, la portofel si la neuroni ? Mai bine iei una gata batuta si cu ciocul mic, important e sa fie buna rau. Link to comment
laurentziu83 Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Eu unul, daca e sa aleg SH, aleg ceva de la 2003 incolo. SH-ul il alegi pentru ca nu iti permiti masina noua si, din acest considerent cauti ca respectivul SH sa fie cat mai apropiat de starea de nou, atat la uzura cat si la lipsa modificarilor. Ori, o masina de acum 8-10 ani are toate materialele imbatranite pe ea, intr-adevar, poate merge foarte bine la momentul cumpararii, dar, de unde stii ca nu cumva e la sfarsitul perioadei de a fi buna? Sau, dupa ce iau masina, sa ma duc la service sa-mi faca un certificat de control cu ce e de schimbat la ea pe vreo 2 pagini? Sau, dupa ce ingrop inca 2000 de euro pentru a o aduce la starea de buna, sa ma trezesc ca imi pica cutia automata? Eu, ca exemplu, mai mult de Golf nu as lua in 8000 de euro, exemplele cu BMW in banii astia mi se par hilare. Si care mai e luxul la o masina cu piele si cutie automata cand pielea e rupta de atata utilizare? Si crede-ma ca nu vorbesc din auzite, zilnic am contact cu masini cu diferite kilometraje si uzuri, si, sincer nu vad nimic atractiv la o masina cat de cat de lux dar cu peste 200 de mii de km in bord. Se vede ca sunt hartanite, orice s-ar spune. Link to comment
Abram Burel Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Co rect, decat scump si prost, mai bine ieftin si bun. "Nu noua, dar buna" este un concept ce ar putea fi aplicat in extindere si la neveste. De ce sa-ti ei una noua, cu trompeta mare si care sa te coste mult, la portofel si la neuroni ? Mai bine iei una gata batuta si cu ciocul mic, important e sa fie buna rau. A N T O L O G I C Link to comment
balky Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 "Nu noua, dar buna" este un concept ce ar putea fi aplicat in extindere si la neveste. De ce sa-ti ei una noua, cu trompeta mare si care sa te coste mult, la portofel si la neuroni ? Mai bine iei una gata batuta si cu ciocul mic, important e sa fie buna rau. Cred ca a fost o greseala de exprimare , si ca nu ai vrut sa spui asta . Pentru ca nu are absolut nici o legatura . Consider ca o masina din 2003 cu un maxim de 100.000 reali - kilometrii facuti integral in Germania- este cat se poate de ok . Link to comment
tolin Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 (edited) Cred ca a fost o greseala de exprimare , si ca nu ai vrut sa spui asta . Pentru ca nu are absolut nici o legatura . Asta-i valabil in conditia ca ai inteles ce am spus. Asemanarea dintre masina si nevasta (valabil doar la barbati) n-am inventat-o eu si nici n-am practicat-o, dar ce pot sa-ti spun, este ca-i reala, fiecare poarta in spate un istoric care n-are legatura cu tine. Viata a dovedit ca "nu se pune", doar, in cazul curvelor de lux. Defapt, pe alt topic am explicat de ce este bine sa cumperi SH, doar, in cazul masinilor scumpe, peste 30.000 - 40.000 euro (sa zicem o cifra). Daca 15.000 euro este scump pentru tine, insemna ca nu esti capabil sa defilezi cu o astfel de masina ieftina, chiar daca este SH. La fel este si cu o femeie, nu poti trai cu ea, daca nu esti in stare (bazat) sa-i satisfaci un capriciu. Experienta asta va fi foarte scurta. Nu poti sa umbli cu "o doamna" si sa-i schimbi garderoba de "la rusi". Te lasa ! Edited July 20, 2008 by tolin Link to comment
rich1974 Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 parerea mea e ca la banii astia merita sa mai strangi putin cureaua si sa-ti iei o masina noua! mai ales ca sogur la o masina sh trebuie sa-i faci o revizie generala si nu se stie peste ce dai! daca tot suntem pe un forum GM mie de exemplu imi place lacetti sedan. mi se pare o masina foarte okay mai ales ca o poti lua cu motorul diesel de 2000. motorul diesel e foarte bun pentru circulatia in oras. consuma putin. masinile pe care le-ai expus aici ca exemplu au niste consumuri urbane enorme. o sa te convingi. fara 12-14 nu scapi. acum depinde si cati bani poti sa storci tu... Link to comment
steph Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Nu cumva a mai fost un topic asemanator pe aici? Link to comment
robert333 Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 http://www.autobizz.ro/masini-second-hand/...da/20080408384/ Link to comment
Satori Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Nu e buna asta, nu e din Germania. Link to comment
BogdanG Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Cumnate daca vrei fitza de masina iei un SAAB 9-3 2.0 T din 2003 . Pretul este un pic peste 8000E DAR este EURO 4 . Link to comment
robert333 Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Nu e buna asta, nu e din Germania. ) Cumnate daca vrei fitza de masina iei un SAAB 9-3 2.0 T din 2003 . Pretul este un pic peste 8000E DAR este EURO 4 . Ase' e !!! Un pic peste cam 10.000 euro poate . Link to comment
Dj_Dark Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 (edited) Tot la saab ma gandeam si eu. Nu stiu cum e cu intretinerea insa. Ca masina am inteles ca e belea. LE. Asta fu postul cu nr 1000 Edited July 22, 2008 by Dj_Dark Link to comment
EM!L Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 Super faina masina, anyway Cel putin la o "dupa 2003" si "pana in 8k euro" sunt foarte multe oferte. Like this. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now