banzay Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 (edited) Sa ma scuzati daca mai exista un topic de genul asta dar am tot cautat si nu am gasit in sectiunea matiz&tico. Sa trecem la subiect. Stau pe loc cu aeroterma pornita cu aerul sa vina din exterior si simt miros de gaze. De la mine sunt sigur gazele ptr ca in jur nu mai era nici o alta masina si am mai simtit din cand in cand si cu alte ocazii. Se simte clar mirosul puternic de gaze toxice. Se simte si cand aeroterma e oprita si comutatorul de aer este pe exterior. Am deschis capota si m-am uitat pe la motor pe intuneric si parca nu se simte chiar asa miros. Am mirosit gazele de la esapament la relanti si nu miros. Doar sunt caldute spre fierbinti si inodore atat. Toba o studiasem sapt trecuta cand am fost la service si parea ok. Catalizatorul parea si el ok. La exterior cel putin. Dar daca o fi afectat ceva, probabil s-ar explica mersul mai greoi din ultimul timp cat si zgomotul mai ciudat de la accelerare, nu? Idei de-ale Dvs. ceva? Multumesc anticipat. Edited July 22, 2008 by banzay Link to comment
banzay Posted July 23, 2008 Author Share Posted July 23, 2008 (edited) Gata...s-a rezolvat. Cum aseara ajunsesem pe noapte acasa...si nu aveam nici o sursa de lumina decat un telefon... nu am putut sa ma uit bine sub capota... de dimineata am vazut...era iesit furtunelul care venea de la valva pcv. valva pcv era bagata, dar era iesit furtunelul, codita T-ului cum ar veni, era iesita din stutul de pe blocul motor. Ciudat totusi ca mai intrau gaze si inainte si furtunelul parca nu era iesit...cert e ca acum nu mai intra gaze inauntru. LE: la mine gazele de esapament nu miros deloc, sunt inodore. Banuiesc ca asta e de bine nu? Edited July 23, 2008 by banzay Link to comment
robertinoo Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 Gazele, chiar daca sunt inodore, sunt toxice. Asa ca sa nu-ti faci un obicei din a le mirosi. Link to comment
EM!L Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 La mine, la Nubira, cand am luat-o aveam aceeasi problema. In primii 5-700m mirosea puternic a gaze de esapament inauntru. In cazul meu problema era la "teava" care iese din toba finala. Solutia a fost sa schimb toba finala, care la randul ei mult nu mai rezista. De asemenea, am verificat tot traseul, care din fericire, era ok. Link to comment
banzay Posted July 24, 2008 Author Share Posted July 24, 2008 Stiu ca sunt toxice... ca doar nu o iesi aer curat de munte din motor ... ca au fost o gramada de accidente de genul... 2 nebuni intr-o masina, masina in garaj, care voiau sa faca nebunii si le era frig... dau drumul la motor sa se incalzeasca, garajul fiind inchis, s-au acumulat gaze si au crapat ca 2 sobolani. Asa ca aviz amatorilor... Si acum legat de subiect cat de cat... la masina tatalui, cielo E3 cat si la ticoul unui prieten E2... parca miroase mult mai urat gazul care iese ... Sau asa de evoluat o fi buburuzul atomic? Link to comment
Tommy Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Si acum legat de subiect cat de cat... la masina tatalui, cielo E3 cat si la ticoul unui prieten E2... parca miroase mult mai urat gazul care iese ... Sau asa de evoluat o fi buburuzul atomic? Nu doar asta.. eu cred ca tu ai nas de lucrat in industria parfumurilor.. Link to comment
banzay Posted July 24, 2008 Author Share Posted July 24, 2008 ) buna asta... finuta replica Link to comment
closchkutza Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Un motor de matiz in parametrii are arderea foarte eficienta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now