vladm Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Stie cineva ceva despre kalos cu varianta de motorizare 1.2. Vreau sa cumpar unul si as dori sa stiu cum se comporta. Sunt incepator si pt. moment nu ma intereseaza caii putere. Vreau masina doar pt oras si mai putine iesiri p-afara. Link to comment
Satori Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Buna intrebare... Stiu ca motorul de 1,2 e SOHC, este disponibil doar pe hb, de cai putere nu duce lipsa dar, cel putin pentru mine, este prea mic pentru ceea ce trebuie sa care. Pentru oras ar trebui totusi sa fie potrivit. Cel mai bine fa un test drive cu 1,2 si apoi cu 1,4 SOHC ca sa iti dai seama care este cel mai potrivit. Link to comment
vladm Posted January 19, 2005 Author Share Posted January 19, 2005 Scuze pt ignoranta, dar ce inseamna ca e SOHC. Incepator, deh. Link to comment
andreib Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Stiu ca motorul de 1.2 de la kalos a facut ceva probleme, auzit de la un agent de vanzari de la Gold and Platin . 2 supape pe cilindru, un singur ax cu came in chiulasa. Exista un topic pe forum despre asta. Cauta acolo. Link to comment
Satori Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 vladm, vezi aici despre SOHC (vs DOHC): http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=2354 andreib, ce fel de probleme? Link to comment
andreib Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Spuneau cava de injectoare, nu am intrat in detalii. Oricum au spus ca se rezolva pe garantie...Daca vrei detalii mai degraba vorbesti cu cei de la reprezentanta, de la garantie. Ar trebui sa-ti spuna daca-s baieti buni. Link to comment
alx Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 nu va mai luati dupa zvonaci, indiferent daca lucreaza sau nu la vreo reprezentanta... Link to comment
vladm Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Deci sa inteleg ca e oarecum ok motorul de 1.2... Dar, poate totusi e cineva pe forum care are un astfel de motor. Vreau sa stiu daca merita, ca alte lucruri le mai poti schimba dupa ce cumperi masina, daca nu-ti convin , da motorul cam ba. Link to comment
Satori Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 E ok, nu oarecum ok. Consumul in oras ar fi un avantaj al lui dar este contracarat de faptul ca afara o sa il cam fortezi daca viteza. Tu iti iei 1,2 pentru consum? Sau consideri ca, fiind incepator, 1,4 e prea mare pentru tine? Link to comment
andreib Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Intentia mea nu a fost sa descuarjez pe nimeni. Oricum parerea mea este ca pentru o masina maricica cum este Kalos-ul motorulde 1.2 sohc e prea micut. Link to comment
vladm Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Si una si alta. Sa zic asa, e si un fel de auto-protectie. Pt. moment nu vreau sa fiu tentat de viteza, ca stiu ca asa se intampla cand simti ca incepi sa ai controlul pe masina. Si mai e si un argument financiar. Adica pt. 1.4 care are tot ce are varianta maxima de 1.2 imi mai trebuie cam 700 de euro, iar eu vreau f repede masina. Link to comment
vladm Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Pai da, Andreib, dar am vazut si Fabia cu motor de 1.2 care se descurca f bine. Ca sa nu mai zic de opel corsa care e foarte aproape de kalos. Link to comment
Satori Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 S-ar putea sa astepti mai mult pentru un 1,2 decat pentru un 1,4. Chestia cu "incepatoreala" trece si o sa regreti ca nu ai luat 1,4. Nu cred ca o sa stai numai in oras asa ca o sa ai nevoie de o herghelie mai aleasa. Parerea mea: ia 1,4. Link to comment
vladm Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Ce inseamna ca se forteaza? Adica, la 80-100 km/h sunt sanse sa crape, face urat, sau ce? Link to comment
Satori Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 sa crape? pai ce crezi ca este? bostan? nu, stai calm. la 80-100kmh fluiera. ma refeream la 140-150 Link to comment
vladm Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Pai e f bine, atunci. Credeam ca o ia razna. Oricum maximul pt motorasul asta e 157 km/h (specificatie tehnica) si nici nu ma interesaza mai mult. Asa ca, m-am linistit. Multam. Link to comment
strumfuadi Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Si una si alta. Sa zic asa, e si un fel de auto-protectie. Pt. moment nu vreau sa fiu tentat de viteza, ca stiu ca asa se intampla cand simti ca incepi sa ai controlul pe masina. Si mai e si un argument financiar. Adica pt. 1.4 care are tot ce are varianta maxima de 1.2 imi mai trebuie cam 700 de euro, iar eu vreau f repede masina. <{POST_SNAPBACK}> Ok.. sa le luam in ordine: auto-protectzie.. mashina nu e ca motocicleta, STA pe 4 rotzi.. shi eu am luat motor cumintzel SHI ptr auto-protectzie printre altele, insa la motoare e cu totul alta chestie, acolo pierzi imediat aderentza daca itzi scapa mana in gaz in curbe sau faci alte chestii incepatoriceshti.. mashina trebuie sa te ajute in depashiri (sa nu imi spui ca fiind incepator o sa mergi 50 de ani in fundul unui tractor pana nu mai vine nimic de la orizont..). iar ptr asta ii trebuie zvac! daca aveai de optat intre un 1.2 shi un 3.2 (turbo, eventual..) mai ziceam, acolo e vba de multzi cai shi poate te pierzi shi faci nefacute.. insa la optziunea intre 1.2 shi 1.4 nu ai scuza, ia 1.4, de preferintza DOHC! In alta ordine de idei, spui ca ptr cel de 1.4 itzi mai trebuie 700 de euri.. pai..tu vrei sa o iei cu banul jos?? nu are rost sa plateshti vama in disperare, ce naiba... bafta multa shi talk to us, oamenii te ajuta! shtii tu faza cu copilul care nu plange moare de foame.. Link to comment
vladm Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Pai da, Strumfuadi, pt. ca var. 1.4 55ASX pe care sa zic ca mi-as permite-o este in primul rand cu cu vreo 100 de euro mai scumpa in pretul CIP, la avans de 40%, si nu are ABS. Deci daca vreau ABS, acolo ajung cu pretul. Link to comment
strumfuadi Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 mda.. deci intzeleg ca e o problema financiara.. ok, fie.. ia'o asha.. ptr prima mashina e super-ok.. io am tras de volanul ala de 1300 (zici ca e timona, nu alta..) catziva ani buni pana sa o am pe renatta.. shi am sarit cu vreo 70CP mai sus.. shi da! simtzi ca incepi sa traieshti.. dar ptr prima mashina.. e ok.. gandeshte'te insa la revanzare: oamenii deja nu mai vor mashini fara ABS, AC, etc.. nu le are, nici nu se mai uita la ele.. asha ca aceasta investitzie acuma in ABS te va ajuta MULT shi pe tine (mai ales ca incepator), dar te va ajuta shi la revanzare.. aoleo, banuiesc ca o iei cu AC, nu?? S"> ca altfel chiar ca o dai pe 3 lei peste 2-3 ani cand o sa vrei alta.. numai bine! >- Link to comment
vladm Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Bineinteles, are tot. AC, ABS, geamuri si sa vad ce gadget-uri mai au aia disponibile. Link to comment
alx Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 si io zic ca un motor mai mic e de preferat unei dotari mai slabe. plus ca consuma mai putin (eu sunt un maniac al consumului, sunt vestit pt asta...). Eu in locul tau as lua 1.2 full. Link to comment
strumfuadi Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 pai asta shi ishi ia omul! motor mic shi dotari cat mai dodoloatze.. sper ca am intzeles bine.. Link to comment
vlad35 Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Din pacate, am impresia, ca motorul de 1.2 nu sta prea grozav la capitolul consum. Am vorbit putin, zilele trecute, cu cineva care avea asa ceva si se plangea ca ii consuma peste 9 in oras si vrea sa mearga in service pentru o verificare. Pe moment mi s-a parut cam mult dar dupa aceea m-am uitat pe specificatiile tehnice si am constatat ca nu e vorba de vreo defectiune. La carte zice consum urban de 8.4 pentru motorul de 1.2 SOHC si respectiv 8.6 pentru motorul 1.4 DOHC. Cum consumul de la 1.4 DOHC s-a dovedit ca se apropie, in Bucuresti de 10 (sau chiar peste la aia cu "talpa grea" gen Satori) ma gandesc ca e foarte posibil ca 1.2 sa consume in realitate peste 9. Ca si putere nu's ce sa zic da pe sosea si un pic incarcata s-ar putea sa-ti doresti mai mult. vlad Link to comment
andreib Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Pai eu m-am uitat acum pe siteul Chevrolet si am vazut ca motorul de 1.2 nu e disponibil decat pe versiunea in 5 usi(hatchback). Pentru aia sunt destui cei 72 sp ai motorului de 1.2. Tu vrei sa-ti iei hatchback-ul? Ca nu am vazut nici un Kalos hatchback pana acum in Romania(cat am umblat eu), numai berline... Link to comment
vladm Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Da, un hatchback ma intereseaza. Ei spun ca cica are 72CP, acum nu stiu daca e pe bune. Ca daca ar fi pe bune 72CP, ar fi absolut ok pt hatchback. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now